شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهرین زمان تعمیر پکیج و سرویس دوره ای چه زمانی است؟
    08 مرداد 1401 - 15:12
    شناسه : 202748
    0

    با خدمات پکیج، از مشکلات پیچیده و تعمیرات گران قیمت جلوگیری می کنید. تعمیر پکیج کاری چیزی فراتر از رسوب زدایی است. سرویس پکیج بوتان ایران رادیاتور و …. یک فرآیند ساده مانند بازرسی بدنه وجود دارد، تمام قطعات باید بازرسی و آزمایش شوند.

    پ
    پ

    در شرایط خاص اقتصادی، باید از کالاهای مهم خانه مراقبت کنیم. پکیج یکی از آن چیزهایی است که نه تنها در هوای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. علاوه بر استفاده صحیح از دستگاه، لازم است هر ساله از یک متخصص بخواهید که بسته بندی دیواری شما را بررسی کند.

    با خدمات پکیج، از مشکلات پیچیده و تعمیرات گران قیمت جلوگیری می کنید. تعمیر پکیج کاری چیزی فراتر از رسوب زدایی است. سرویس پکیج بوتان ایران رادیاتور و …. یک فرآیند ساده مانند بازرسی بدنه وجود دارد، تمام قطعات باید بازرسی و آزمایش شوند.

    اگر هنوز پکیج خود را سرویس نکرده اید، بهتر است امسال آن را در برنامه قرار دهید و ذهن خود را از عملکرد دستگاه دور کنید. اما مراقب باشید که بسته خود را در دست هیچ ارائه دهنده خدمات قرار ندهید. “اوستا پکیج” به شما کمک می کند تا بهترین ارائه دهنده بسته را در هر شهری که هستید پیدا کنید.

    word image 202748 1 - بهرین زمان تعمیر پکیج و سرویس دوره ای چه زمانی است؟ -

    سرویس پکیج شامل چه مواردی است؟

    مانند موجودات زنده، دستگاه‌های ما می‌توانند زمانی که اندام‌ها آن ها سالم باشند به درستی کار کنند. اگر قسمتی آسیب ببیند، بر عملکرد دستگاه تأثیر می گذارد. در حین اجرای سرویس کامل، تکنسین های سرویس کامل، علاوه بر تمیز کردن و رسوب زدایی تجهیزات، قطعات را نیز بررسی می کنند تا از سالم بودن سیستم اطمینان حاصل کنند.

    به طور کلی سرویس پکیج شامل هوادهی پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بازرسی دودکش پکیج، بازرسی رادیاتور و بخاری، بررسی فشار آب و … می باشد.در صورت مشاهده مشکلات دیگری در پکیج خود، حتما در هنگام سرویس پکیج به سرویس دهنده خود اطلاع دهید. فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

    سرویس پکیج بوتان

    پکیج بوتان یکی از پرطرفدارترین محصولات در ایران است. مانند هر پکیج دیگری، بوتان باید یک سرویس استاندارد داشته باشد. خدمات پکیج بوتان نیز شامل رسوب زدایی، نظارت بر عملکرد تجهیزات و غیره می باشد.سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما و پارما تفاوتی ندارد. اما به یاد داشته باشید که دستورالعمل های نماینده پکیج سرویس دهنده ای که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می کند را دنبال کنید.

    word image 202748 2 - بهرین زمان تعمیر پکیج و سرویس دوره ای چه زمانی است؟ -

    بهترین زمان سرویس پکیج

    بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار پکیج را بررسی و سرویس کنید، در صورتی که به تازگی پکیج را نصب کرده اید، می توانید هر 3 ماه یکبار (با توجه به عمر بسته) عملکرد دستگاه را بررسی کنید.

    اما اگر از پکیج برای مدت طولانی استفاده می کنید، وضعیت آن را به طور منظم و هر 6 ماه یکبار بررسی کنید.

    زمانی که در مورد خدمات پکیج فکر می کنید مهم است. اما به یاد داشته باشید که می توانید در هر زمانی از سال برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

    اما اگر به دنبال بهترین زمان برای پکیج کاری هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است. زیرا در زمستان بیشتری به پکیج نیاز خواهید داشت.

    انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

    سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود.

    سرویس کامل پکیج

    در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

    سرویس دوره ای پکیج

    سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر ۶ ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

    موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

    رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

    تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین ۰.۷ تا ۱.۵ است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

    بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

    هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

    چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

    • سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.
    • برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.
    • پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
    • دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
    • در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
    • پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
    • جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
    • پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

    word image 202748 3 - بهرین زمان تعمیر پکیج و سرویس دوره ای چه زمانی است؟ -

    نتیجه گیری

    حتما قبل از شروع فصل سرد سال اقدام به سرویس دوره ای پکیج کنید. چون زمانی که سرما شروع می شود اکثر تعمیرکاران به دلیل ترافیک کاری زیاد نمیتوانند به موقع کار شما را انجام دهند و احتمال دارد زمان زیادی را معطل شوید تا سرویسکار پکیج کار شما را انجام دهد. پس حتما در زمان مناسب اقدام به تعمیر یا سرویس دوره پکیج دیواری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.