پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صادرات سرویس غذا خوری بلور + لیوان ظریف
    10 مرداد 1401 - 2:57
    شناسه : 202859
    0

    درباره سرویس بلور باید گفت که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این نوع غذا خوری در کشور فرانسه واقع شده است و در اصل این کشور را به یکی از قطب های تولید سرویس های غذا خوری از انواع مختلف تبدیل کرده است از سرویس های بلور تا استخوانی که امروزه به یکی از با کیفیت ترین سرویس های جهان تبدیل شده است و بیشترین سهم فروش عمده ظروف چینی ارزان را به خود اختصاص داده است.

    پ
    پ

    سرویس غذا خوری بلور لب طلایی

    در این جا تصمیم داریم تا در باره یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین انواع چینی و سرویس غذا خوری بلور با شما صحبت کنیم سرویس های غذا خوری بلور رنگی همان بشقاب ها و کاسه های که در زمان کودکی در تمام خانه ها یافت می شد این ظروف که زمانی در ایران و جهان طرفداران زیادی داشت اما به دلیل این که نتوانست با سلیقه روز مردم تغییر کند امروزه به فراموشی سپرده شده است و جای آن را چینی هایی با طرح ها و رنگ های مختلف گرفته اند.

    اما یکی از سرویس های غذا خوری بلور که توانسته حتی امروزه هم در میان مردم محبوب باشد چرا که توانسته است با سلیقه مردم خود را به روز کند و نو آوری هایی داشته باشد مانند سرویس های لب طلایی که در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارند این سرویس ها که بعد از تولید به کوره های طلا سازی فرستاده می شوند و به لبه های آن ها لایه ای از طلا اضافه می شود.

    بازار هدف صادرات بلور و کریستال جهانی ست

    ما می‌خواهیم در بازار جهانی شروع به کار کنیم. اولین قدم برای کارکردن در بازار جهانی این است که مدل فکریتان را عوض کنید.

    یک وقت‌هایی مدل فکری شما این است که می‌خواهید در عراق، پاکستان، افغانستان و غیره کار کنید. یک بازار هدف برای خود تعیین می‌کنید. این مدل فکری را دور بیاندازید. کمی بالاتر نگاه کنید.

    بگویید می‌خواهم کالایم را در بازار جهانی عرضه کنم تا متقاضی‌های آن به سمت من بیایند.

    حالا سوال پیش می‌آید. دوستی گفت که می‌خواهم فلان کالا را کار کنم. گفتم خب کالای خوبی است و می‌شود روی آن کار کرد. گفت می‌خواهم برای عراق کار کنم. گفتم چرا همین را برای مالزی کار نمی‌کنی؟ گفت مالزی خیلی دور است. بیشتر از هزار مایل با ما فاصله دارد. چجوری بفرستم؟

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2018/10/%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%B1-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84.jpg

    گفتم شما الان می‌خواهی از اینجا تا عراق بفرستی. صادرات بلور از خود مرز عراق تا بغداد که بخواهی بفرستی چند میلیون پول حمل می‌دهی؟ همین الان از ایران -از بندرعباس- تا خود پورت کلانگ مالزی با ۸۰-۶۰-۴۰ دلار می‌رود؛ قیمت آن به شرایط جوی و محیطی و فصل سال بستگی دارد که های سیزن، فصل‌های شلوغ یا فصل‌های خلوت باشد.

    شما می‌توانید این کالا را حمل کنید. مگر ۶۰ دلار چقدر می‌شود؟ به اندازه یک کرایه حمل درنمی‌آید. یک میلیون کمتر یا بیشتر می‌شود. خیلی از مسیرهای دیگر وجود دارد که واقعا قیمت‌های خیلی پایین و شرایط رقابت خیلی بالایی در ارسالشان دارند.

    لیوان زنگان گلس ظریف

    بازار فروش ظروف شیشه ای و بلوری همیشه پر رونق و به شکل رقابتی است. در این بین هم لیوان زنگان یا گلس ظریف بسیار فروش خوبی دارد. ایران در صنعت تولید بلور و ظروف و لیوان های شیشه ای پیشرفت بسیار خوب و محسوسی داشته است. تنوع بسیار زیاد آن در طرح و اشکال آن باعث افزایش و توسعه ی تولید این لیوان ها شده است. لیوان ها از وسایل مهم و ضروری در منزل و برای پذیرایی از مهمان ها میباشد. به همین دلیل خریداران دنبال تنوع و جدیدترین مدل ها در بازر هستند.

    این وسیله به علت استفاده ی زیاد و شکنندگی همیشه دچار آسیب هستند و تقاضا هم برای خرید این محصول از دیگر ظروف شیشه و بلور بیشتر می باشد. شرکت های معتبر بسیاری در زمینه تولید شیشه و بلوری جات فعال هستند و بسیاری از آنها بسار معروف هستند.

    لیوان بلور

    در این قسمت در مورد لیوان ظریف زنگان گلس ضخیم صحبت خواهیم کرد. در تولید این محصول بلور تغییرات زیادی ایجاد شده است و همچنین بدلیل استحکام بالای آن و کاربرد آن به صورت روزمره باعث رونق و فروش بسیار زیاد آن شده است. در صنعت طراحی و تولید لیوان سازی طبق سلیقه های متفاوت، ظروف نوشیدنی با طرح و شکل های متنوع و زیبایی تولید شده و روانه ی بازار فروش شده است.

    لیوان ضخیم شاید از نظر شکل ظاهری به اندازه ی لیوان های ظریف مطلوب و مناسب نباشد ولی بدلیل استحکام زیاد بازار فروش بسیار خوبی دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.