×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

این سوال ممکن است برای بسیاری از شما پیش آید که پرده پانچ از جنس نخ پنبه ضخیم را در چه فضایی می توانید، استفاده کنید برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم تنوع در طرح این پرده باعث شده شما بتوانید در مکانهای مختلفی از آن استفاده کنید.

پرده پانچ خاص یکی از مدلهای پرده پانچ می باشد که به دلیل پیشرفت درصنعت پارچه و خیاطی تولید شده است پرده های پانچ در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره قابل استفاده می باشند.‌

پرده های پانچ بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون مدرن دارند ولی منظور این نیست که این مدل پرده ها با دیگر دکوراسیونها همخوانی ندارند.

پرده پانچ شیک

زیبایی و شیک بودن پرده پانچ خاص زیبا به صورتی می باشد، که در فضاهای عمومی مانند هتلها و تالارها هم قابل استفاده می باشند.

پرده های پانچ از مزیتهای زیادی برخوردار هستند، به همین دلیل از پرده های پرطرفدار محسوب می شوند به عنوان نمونه، ظاهر و طراحی ساده این نوع پرده ها باعث شده نسبت به دیگر پرده ها نصب راحتی داشته باشند که این به نوبه خودش می تواند برای خریدار هزینه ی نصب پرده پانچ را کمتر کند.

هنگامی که می خواهید پرده را بشویید و دوباره آن را نصب کنید، اهمیت این ویژگی ( نصب راحت ) افزایش پیدا می کند و در عرض چند دقیقه می توانید آن را نصب کنید.‌

پرده پانچ

با اشراف داشتن بر چند ویژگی و در نظر گرفتن چند مورد قطعا شما می توانید از مشخصات نوع مرغوب پرده پانچ آگاه شوید و سپس برای خرید این اجناس اقدام فرمایید.

در وهله اول شما باید بدانید که دوخت این پرده ها بسیار آسان است و حتی اگر شما آموزش ساده ای دیده باشید، قطعا می توانید در منزل نیز اقدام به دوخت و دوز این نوع پرده کنید.

ساده بودن و استفاده از پارچه حریر یکی از اصلی ترین مزایای پرده پانچ می باشد و با عنایت بر این نکته که امروزه سلایق مردم به سمت خرید اجناس ساده و بی زرق و برق پیش رفته است، پس هیچ تعجبی ندارد اگر این موضوع در رابطه با پرده پانچ نیز کاملا صادق باشد و این مورد یکی از اصلی ترین دلایل پر فروش بودن این نوع پرده در سطح بازار خواهد بود.

خرید پرده پانچ

استفاده از پرده پانچ بسیار راحت است و در هنگام کشیدن این نوع پرده، هیچ آسیبی متحمل آن نمی شود و با وجود یک چوب می توانید این پرده را حرکت دهید.

لازم به ذکر می باشد که صادرات پرده بسیار جذاب و زیبا می باشد و قطعا اصلی ترین دلیل پر فروش بودن این کالا نیز استایل زیبایش می باشد.

این پرده بدون هیچ چین و چروکی خواهد بود و تنوع رنگ آن نیز بسیار زیاد است و هر فرد می تواند رنگ مورد نظرش را با فضای محیط خانه یا اداره خود ست نماید و یک فضای بسیار شیک و شکیل به این ترتیب به ارمغان آورد.

پرده پانچ تور

امروزه در محیطهایی همچون منازل ھای مسکونی و یا تجاری و اداری از پرده پانچ تور استفادہ می شود که باعث ایجاد محیطی خاص و جذاب تر می شود که در دکوراسیون از این مدل پرده شید بسیار استفادہ می گردد و در خاص تر شدن محیط مورد نظر بی تأثیر نمی باشد.

پردہ کلا سابقه پیشینه بسیار قدیمی دارد که از سال ھای بسیار دور تر گذشتگان ما با طرح ھای مختلفی برای دیزاین استفادہ می کردند که امروزہ مدل ھای پانچ تور بسیار نوع پر فروش و ترندی شدہ اند که مردم بسیار استقبال کردہ اند.

پردہ پانچ مخمل

پارچه این مدل پردہ پانچ تور به دلیل این که تور مانند می باشد بسیار سبک بودہ است و طرح و نقش آن بسیار کار شیک و مدرنی می باشد و شست و شوی آن بسیار راحت بودہ است و در سریع ترین زمان ممکن خشک می شوند و نصب آن بسیار راحت و بدون درد سر بودہ است.

تولید کنندگان از مرغوب ترین نوع پارچه تور و مخمل برای تولیدات خود استفادہ کردہ است که طی چندین سال استفادہ دچار پوسیدگی و رنگ رفتگی نخواھد شد و عمر بسیار بالایی دارد.

از مهم ترین نکات این تولیدات باید گفت که برش بسیار دقیقی دارد و بسیار دوخت مرتب و منظمی دارد که این جز ظرافت کار تولید کنندگان ما محسوب شدہ است و به شدت مصرف کنندگان به آن توجه کاملی دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.