پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی اصولی وب سایت و رشد کسب و کار شما
    10 مرداد 1401 - 16:09
    شناسه : 202912
    0

    امروزه که تمامی کسب و کار ها به سمت دنیای دیجیتال و اینترنت می روند، شما می توانید با داشتن یک سایت به این حوزه گام بردارید و سود قابل توجهی کسب کنید.

    پ
    پ

    طبق گفته اکثر نظریه پردازان، دنیای آینده دنیای اینترنت است و تمامی صاحبان کالا و مشاغل باید دیر یا زود به این حوزه راه پیدا نمایند. پس تا دیر نشده است با استفاده از یک سایت معتبر جایگاه خود را در این فضا به دست آورید و مشتریان خود را بیابید. البته برای ورود نیازمند یک مرکز معتبر برای طراحی سایت خواهید بود که در این محتوا خدمت شما معرفی خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

    طراحی سایت

    طراحی سایت

    ضرورت داشتن یک سایت برای تمامی کسب و کار ها

    با کمک از یک مرکز سایت ساز و استفاده از سایت، فضای هدف شما به یک محله کوچک محدود نیست. شما می توانید کیلومتر ها دورتر مشتری مورد نظر خود را پیدا کرده و کالای خود را ارائه دهید. این یکی از مهم ترین مواردی است که هرکس را به سمت داشتن یک سایت مناسب سوق می دهد. حتی برای برخی از افراد این حوزه می تواند گسترش نیز پیدا کند. هم اکنون افراد بسیاری با استفاده از یک سایت به بازار های بین المللی راه پیدا کرده اند و در فضای بین الملل کار خود را پیش می برند. در صورتی که با کسب و کار های سنتی عملا این امر میسر نخواهد بود.

    همچنین حضور افراد زیاد در فضای اینترنت نیز بحث دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. هم اکنون رکورد سایت های اینترنتی میلیون ها بازدید در روز است. در صورتی که اگر شما صاحب یک فروشگاه در بهترین نقطه شهر هم باشید قطعا نمی توانید کالا و خدمات خود را در یک روز به این تعداد انسان معرفی کنید. مشتری بیشتر به معنای رونق کسب و کار است و به همین دلیل است که باید به داشتن یک سایت به شکلی جدی نگاه کنید.

    مجموعه این مزایا به همراه بسیاری از مزایای دیگر، قطعا صاحبان کالا و مشاغل را به سمت داشتن یک سایت مناسب سوق خواهد داد. اما مرجعی معتبر برای طراحی سایت کدام است؟

    سایت ساز

    دیزاین سایت

    معرفی روش های مختلف برای طراحی سایت

    به طور کلی دو نوع روش برای طراحی یک سایت وجود دارد:

    • روش نخست طراحی سایت، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا است. سیستم های مدیریت محتوای گوناگونی وجود دارند که در این خصوص از آنها استفاده می شود. در حال حاضر اکثر وب سایت های دنیا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ایجاد شده اند و این امر بیانگر روشی است که قبلا امتحان خود را پس داده است.
    • روش دیگر برای طراحی سایت، استفاده از زبان های کدنویسی است. متخصصین این روش با مجموعه کد ها، از ابتدا تا انتهای یک سایت را ایجاد می نمایند و به آن جلوه می دهند. هم اکنون بسیاری از سایت های بزرگ به همین روش ایجاد شده است و به همین دلیل، می توان گفت این روش هم کاربردی است. پس طراحی سایت به شکل کدنویسی هم به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شود.

    هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که پیش از درخواست طراحی سایت بد نیست با آنها آشنا شوید. برای ارائه مشاوره در این خصوص کافی است که از متخصصین شرکت داده نگار افرند یاری بگیرید. قطعا یک راهنمایی مناسب می تواند آگاهی شما را از دنیای وب سایت ها افزایش دهد و به همین دلیل به نظر می رسد نخستین اقدامی که باید در این خصوص انجام دهید همین گزینه باشد.

    سئو

    ایجاد سایت مورد نظر شما

    طراحی سایت به شکلی حرفه ای

    افرادی که به فکر داشتن یک سایت هستند، باید این را بدانند که طراحی سایت کار ساده نیست. در واقع یک سایت پیچیدگی های خاصی دارد که شاید در مرحله اول ساده به نظر برسد اما با اندکی مقایسه متوجه تفاوت های یک سایت حرفه ای با یک سایت ساده خواهید شد. این امر حتی در خصوص جذب مشتریان هم بسیار مهم است.

    قطعا یک سایت حرفه ای می تواند رضایت مشتریان را در همان ابتدا جلب کند و از طرفی هم با ارائه مطالب به شکلی چشم نواز و زیبا، آنها را در انتخاب شما جذب کند. این امری است که در یک سایت ساده برایتان رقم نخواهد خورد. یک سایت ساده و غیر حرفه ای موجب می شود که مشتریان از سایت دوری کنند و یا در مدتی کوتاه سایت شما را ترک نمایند. نتیجه این امر هم کاهش فروش و بازاریابی شما است.

    برای طراحی سایت به انواع روش های کد نویسی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، شما می توانید از سایت افرند یاری بگیرید. متخصصین ما با سالها تجربه، قادر به طراحی سایت شما به شکلی حرفه ای با استفاده از ابزار های نوین هستند. بنابراین شما در این خصوص نیازی نیست دغدغه خاطری داشته باشید. سایت مدنظر شما می تواند با یک گرافیک اختصاصی و سئو قابل قبول هم طراحی شود تا در میان رقبا بسیار خاص به نظر برسید. پس اگر به فکر آغاز یک کسب و کار اینترنتی یا توسعه شغل سنتی خود هستید، قدم اول طراحی سایت مناسب است. تیم ما در خدمت شما است تا این کار را با کیفیتی بالا و در مدتی کوتاه انجام دهد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.