شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش چرم خام گاوی طبیعی شیراز
    12 مرداد 1401 - 6:40
    شناسه : 202997
    0

    چرم خام گاوی به دلیل صادراتی بودن کیفیت ویژه و ممتازی را به خود اختصاص داده است به همین دلیل دارای قیمت فروش بیشتری نسبت به چرم های گاوی دیگر موجود در بازار می باشد.

    پ
    پ

    یکی از صادرات غیر نفتی صادرات چرم گاوی می باشد که مورد توجه تاجران در این روزها قرار گرفته است از آنجا که دسترسی به چرم خام گاوی نسبت به چرمهای دیگر برای شان آسان تر و بهتر است به همین دلیل تجار و بازرگانان بیشتر فعالیت خود را روی این صنعت متمرکز می کنند.

    چرم خام گاوی به دلیل صادراتی بودن کیفیت ویژه و ممتازی را به خود اختصاص داده است به همین دلیل دارای قیمت فروش بیشتری نسبت به چرم های گاوی دیگر موجود در بازار می باشد.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/07/Turdev-Cover-Image.jpg

    فعالان حوزه فروش چرم خام گاوی اقدام به ساخت متنوع ترین چرمهای طبیعی، زیبا و مرغوب داشته‌ اند چرم خام گاوی به دلیل داشتن ارجعیت ای که نسبت به چرمهای دیگر دارد به رتبه خوبی برای صادرات رسیده است چرم یک محصول با ارزش است که هم در ایران و هم دنیا مشهور است چرم طبیعی گاوی خام، چرمی است که هنوز دباغی و آماده سازی نهایی نشده است چرم گاوی مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی در حالت خام هم زیبایی خاص خود را دارد وقتی دباغی شود رخ زیبایی به خود می ‌گیرد برخلاف چرم های دیگر حالت خشکی ندارد و اندکی نرمی و انعطاف دارد از این محصول در صنایع تولیدی وسایلی از قبیل کیف و کفش، کمربند، پوشاک، روکش مبلمان و اتومبیل و غیره استفاده می شود.

    چرم خام طبیعی

    بهتر است بیشتر در مورد این موضوع که چرم خام طبیعی چیست؟

    صحبت کنیم و در مورد آن اطلاعاتی را ارائه دهیم باید بگوییم که پوست حیوانات را قبل از آنکه دباغی کنند و به مصرف برسانند چرم خام می نامند چون هنوز عملیات دباغی بر روی پوست انجام نشده است.

    بیشترین چرم خام طبیعی در کشور تولید می شود و به عنوان یک صنعت بزرگ در کشور شناخته شده و در این حوزه بهترین تجهیزات به کار گرفته می شود تا پوست را بعد از دباغی به یک چرم اعلا و درجه یک تبدیل کنند و برای صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

    چرم مصنوعی خام

    چرم معمولا در دو نوع چرم خام طبیعی و چرم مصنوعی وجود دارد که نوع طبیعی آن به دو دسته گیاهی و حیوانی تقسیم بندی می شود اما چرمی که گیاهی است بسیار ظریف است و ممکن است توانایی بالایی نداشته باشد اما چرم طبیعی حیوانی بسیار قوی و ضخامت عالی دارد از این رو بیشتر در صنایع از این نوع چرم استفاده می شود.

    استحکام، زیبایی، وزن سبک و قابل انعطاف بودن از ویژگیهای مهم چرم طبیعی خام می باشد که در خرید اینترنتی این موضوعات برای مشتریان اهمیت زیادی دارد و غالب فروشندگان این موضوعات را تضمین می کنند تا مشتری خیالی آسوده بابت خرید داشته باشد.

    چرم خام در شیراز

    با استفاده از پوشاک و محصولات چرمی می‌ توانید از استایل شیک و جذاب داشته باشید و نگاه تحسین برانگیز دیگران را احساس نمایید به همین علت است که میزان تقاضا برای خرید چرم خام در شیراز به شدت افزایش پیدا کرده و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از این محصول دارند.

    یکی از مهمترین ویژگیهای چرم طبیعی آن است که از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و قابلیت استفاده برای سالهای متوالی را دارد و اگر شما می خواهید ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است از محصولات چرمی استفاده کنید و تاثیر معجزه آسای آن را احساس نمایید.

    قیمت چرم خام در شهرهایی مانند شیراز مصوب و معین بوده و قیمت این محصول توسط افراد متخصص و تولیدکننده تعیین شده است در نتیجه شما می‌ توانید برای استعلام قیمت روز چرم خام به صورت مستقیم به مراکز معتبر مراجعه کنید و با مراجعه به نمایندگیها از قیمت روز محصولات مطلع شوید.

    چرم خام در شیراز

    لیست قیمت چرم خام شیراز توسط شرکتهای تولید کننده در سراسر کشور عرضه می شود و مشتریان و خریداران می توانند انواع محصولات را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنند و سپس محصولات مورد نیازشان را تهیه نمایند.

    متقاضیان و خریداران عمده و کلی چرم خام در کرج می توانند به صورت مستقیم این محصولات را خریداری کنند و با خرید این محصول به صورت بدون واسطه سبب کاهش قیمت نهایی کالا شوند و با حذف افراد سودجو می توانند هزینه کمتری را برای تهیه کالای مورد نیاز شان بپردازند.

    بازارهایی که در سراسر کشور وجود دارند اقدام به عرضه بهترین نوع چرم خام طبیعی یزد می کنند و متقاضیان می توانند محصولاتی را که مد نظر دارند، قبل از خرید از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنند و سپس محصولات مورد نیاز شان را بر اساس بودجه ای که مدنظر دارند خریداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.