×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

یکی از بدترین و دردسر ساز ترین مشکلاتی که میتواند در محیط زندگی ما به وجود بیاید ، گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدن آب فاضلاب است!

زمانی که لوله فاضلاب مسدود میشود ، مسیر تخلیه و رفت آب فاضلاب بسته میشود و در صورت استفاده شما آب فاضلاب تخلیه نمیشود و یا بالا میزند.

اما مهمترین نکاتی که باید رعایت کنیم تا از شر این مشکلات رها شویم چیست؟ آیا راهی هست که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی نشوند؟

images 1659439698 - رفع گرفتگی لوله فاضلاب با چند نکته راحت و بدون هزنیه!! -

به گفته استادکاران لوله بازکنی سعادت آباد مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ، به طور کلی گرفتگی ها یا در اثر زمان به وجود می آیند و یا به دلیل سهل انگاری افراد به وجود می آیند.

اما تفاوت این دو مورد در چیست؟ گرفتگی لوله فاضلاب در اثر گذر زمان و جمع شدن رسوبات و لجن در لوله فاضلاب یک مشکل طبیعی است و ممکن است هر چند وقت یک بار این مشکل به وجود بیاید اما در مواردی افراد با انجام یکسری از کار ها به این مشکل کمک خواهند کرد و باعث میشوند تا زودتر با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شوند!

علت گرفتگی لوله فاضلاب

بهتر است اول بررسی کنیم گرفتگی لوله فاضلاب در اثر چه عواملی به وجود می آیند؟

  • رسوبات و لجن داخل لوله فاضلاب
  • پسماند های غذایی ، روغن و چربی
  • افتادن اشیا داخل لوله فاضلاب
  • عدم لوله کشی صحیح فاضلاب و نداشتن شیب
  • ریخته شدن مصالح ساختمانی در فاضلاب
  • انداختن دستمال کاغذی  یا پوشک بچه درون فاضلاب

به طور کلی ، به نظر استادکاران لوله بازکنی تهرانسر همین موارد در نهایت باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشوند.در برخی موارد سهل انگاری ما مانند ، ریختن دستمال کاغذی درون فاضلاب یا ریختن روغن و چربی درون لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

images 1659439710 - رفع گرفتگی لوله فاضلاب با چند نکته راحت و بدون هزنیه!! -

جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

اما حالا چه کاری میشود انجام داد تا گرفتگی فاضلاب پیش نیاید؟؟

۱-استفاده از صافی ها در خروجی فاضلاب

یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب ، استفاده از صافی ها در خروجی لوله فاضلاب است.استفاده از این صافی ها باعث میشود تا از ورود مواردی همچون پسماند های غذایی و خرده برنج و مانند آن ، مو و… به داخل فاضلاب جلوگیری شود.

پیشنهاد ما این است که این صافی ها را حتما در سینک ظرفشویی ، چاهک حمام ، چاه پارکینگ و حیاط و راه آب پشت بام استفاده کنید.

۲-نریختن روغن و چربی ها درون فاضلاب

بسیاری از افراد پس از شستشوی ظرف چرب ، آن را درون همان فاضلاب تخلیه میکنند. این کار اشتباه است و باعث میشود تا در اثر زمان این چربی ها به دیواره لوله فاضلاب بچسبند و باعث مسدود شدن لوله فاضلاب بشوند.

بهتر است که چربی ها و روغن ها را درون سینک ظرفشویی تخلیه نکنیم و یا اگر تخلیه کردیم بعد از آن با ترکیب آب جوش و تاید دستی ، آن را بشوییم.

۳-استفاده نکردن از محلول و اسید ها

شاید برای شما هم قابل باور نباشد اما محلول ها و اسید های لوله بازکنی باعث آسیب به لوله فاضلاب و در برخی موارد باعث گرفتگی لوله فاضلاب هم میشوند!

برخی از افراد برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب به صورت دائم از محلول ها و اسید های شیمیایی استفاده میکنند و تصور میکنند استفاده از این محلول ها باعث تمیز شدن لوله های فاضلاب میشود.

این اسید ها در مرور زمان باعث خوردگی و پوسیدگی و در نهایت نشتی آب از لوله فاضلاب میشوند، پس بهتر است به جای استفاده از این محلول ها ، از آب جوش و جوش شیرین و یا سرکه کمک بگیریم .

۴-نریختن دستمال کاغذی درون فاضلاب سرویس بهداشتی

بسیاری از افراد بعد از استفاده از دستمال کاغذی آن را درون فاضلاب سرویس بهداشتی می اندازند اما این کار در نهایت باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود به خصوص اگر در توالت فرنگی این کار را انجام دهید !!

حال اگر باز هم با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدیم چه کاری باید انجام بدهیم؟

روش های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد اما بدانید که بهترین و تضمینی ترین روش که شما را از مشکل گرفتگی تا مدت ها دور میکند ، استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه فنر برقی است.

دستگاه های فنر برقی به دلیل قدرت بسیار بالایی که دارند ، توسط فنر داخل لوله ، تمامی جرم و رسوبات و لجن ها و اشیا داخل لوله فاضلاب را از بین میبرند.

با این روش لوله فاضلاب به طور کامل مشکل گرفتگی اش بر طرف خواهد شد و تا مدت ها هم دچار این مشکل نمیشود.

اما بسیاری از افراد نگران میزان کثیف کاری و بهداشتی نبودن این کار هستند! باید بگوییم که در قدیم به دلیل عدم استفاده از دستگاه های به روز این مشکلات به وجود می آمدند اما اگر امروزه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید ، متوجه تفاوت آن میشوید.

استادکاران خدمات لوله بازکنی تهرانسر در مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ، به شما پیشنهاد میدهند تا همیشه در موارد رو به رویی با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید.

images 1659439726 - رفع گرفتگی لوله فاضلاب با چند نکته راحت و بدون هزنیه!! -

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی غرب تهران ، خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ، خدمات لوله بازکنی شهران و سایر مناطق تهران داشتید میتوانید از خدمات تاسیسات غرب تهران درخواست نیرو کنید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین میزان کثیفی ، مشکل خود را سریعا برطرف کنید. برای ثبت درخواست نیروی لوله بازکنی از مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران میتوانید به سیت این مجموعه به نشانی : https://www.khadamatthehran.ir/ یا شماره های کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.