شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانلود سریال بریکینگ بد از وبسایت بینگ فیلم
    12 مرداد 1401 - 23:04
    شناسه : 203073
    0

    دانلود بریکینگ بد یکی از بهترین انتخاب های شما در میان سریالهاست. ابتدا اجازه دهید با این جمله شروع کنم که این سریال یکی از بهترین سریال هایی است که تا به حال پخش شده است. این واقعاً یک شاهکار و گام بزرگ رو به جلو در تلویزیون است.

    پ
    پ

    دانلود بریکینگ بد یکی از بهترین انتخاب های شما در میان سریالهاست. ابتدا اجازه دهید با این جمله شروع کنم که این سریال یکی از بهترین سریال هایی است که تا به حال پخش شده است. این واقعاً یک شاهکار و گام بزرگ رو به جلو در تلویزیون است.

    دانلود-بریکینگ-بد

    این نشان داد که نمایش‌ها می‌توانند به اندازه تلویزیون واقع‌گرایانه و باکیفیت به نظر برسند و توانست مخاطبان را درگیر کند و با استفاده از این تکنیک دنیایی از آن را بسازد.

    نمایش مواد مخدر و خشونت در بریکینگ بد

    درست است که نمایش بسیار تاریک است. به مسائل تاریک، خرید و فروش مواد مخدر، اعتیاد به مواد مخدر، قتل و موارد دیگر می پردازد. اما با همه اینها باید اعتراف کنید که پیام گم نمی شود. هر کسی می تواند شرور باشد. خشونت می تواند گاهی قوی باشد، اما مانند نمایش های دیگر مانند گیم آو ترونز در سطح خشونت بی پروا نیست. محتوای دارو فراگیر است، اگرچه استفاده از داروها آنقدرها هم که فکر می کنید مکرر نیست. کل سریال بریکینگ بد همچنان حول محور مواد مخدر می‌چرخد، اما تا زمانی که کودک شما می‌داند که مواد مخدر نباید با آن اشتباه گرفته شود، این باید خوب باشد زیرا عواقب مصرف مواد مخدر وجود دارد.کودکان با بزرگ‌تر شدن در زندگی روزمره خود شروع به شنیدن زبان‌های ناپسند عادت می‌کنند. در مجموع این یک سریال فوق العاده است، و اگرچه به مسائل تاریک و خشونت شدید می پردازد، اما حاوی یک پیام قوی (هنوز تاریک) در مورد انسانیت است که اگر کودک شما می تواند درک کند، باید این نمایش را تماشا کند.

    سریال بریکینگ بد درباره چیست؟

    یکی می گفت مواد مخدر، باند، تیراندازی. در مورد شیاطین ناشناخته ای می گویم که در درون همه ما پنهان شده اند و سعی می کنند راه خروج را پیدا کنند. این سریال همچنین درباره خانواده است و اینکه خانواده برای هر یک از اعضای آن چه معنایی دارد. درباره انتخاب های سخت و تلخی از دست دادن آنهاست.

    بریکینگ بد - دانلود سریال بریکینگ بد از وبسایت بینگ فیلم -

    در همان ابتدا با معلم شیمی ساکت و بی اعتمادی روبرو می شویم که دانش آموزان می خندند و رئیس او را تحقیر می کند. او تقریباً حتی نمی تواند کسی را رد کند. اما آنچه ما همچنین می بینیم رویای او برای تبدیل شدن به یک مرد واقعی است که مردم با احترام و کمی ترس با او صحبت می کنند. این دومین شخصیت والتر است که برای اولین بار در قسمت اول به ما نشان داده می شود، زمانی که همکلاسی های والتر جونیور در مغازه لباس فروشی به او می خندند و آقای وایت تصمیم می گیرد یکی از آنها را با کتک زدن پای او تنبیه کند.

    زمانی که والتر وایت شروع به پختن کرد، بهانه ای بسیار انعطاف پذیر پیدا کرد: او این کار را برای خانواده انجام می دهد زیرا خانواده مقدس است. همه چیز عالی بود و رویای او به حقیقت پیوست تا اینکه خانواده اش متوجه راه کسب درآمد او شدند. ناگهان والتر متوجه می شود که بستگانش پول کثیف او را نمی خواهند و علاوه بر این شروع به ترسیدن از او می کنند.

    حالا نه به خاطر خانواده اش، بلکه به خاطر خودش است. او متوجه می شود که همه چیزهایی که اکنون به دست آورده است تجارت مواد مخدر او است. از آن لحظه والتر وایت با انجام کارهای وحشتناک مانند مسموم کردن کودکان و قتل خویشاوندش هنک، ذهن خود را از دست داده است و در پایان سریال، وقتی ارتباطش با خانواده، دوستان و تجارتش قطع شد، وقتی سرطانش برگشت، تصمیم می گیرد با همسرش صحبت کند اما عذرخواهی نمی کند، ساده خداحافظی می کند.

    آقای وایت می‌فهمد که زندگی خانوادگی‌اش سال‌هاست که از هم پاشیده است و او را نمی‌بخشند. وقتی والتر وایت مرده است، ما می توانیم نوعی شادی را در چهره او ببینیم. به طور متوسط، من به شما نمی گویم که والتر وایت مرد خوبی بود، برعکس، او وحشتناک بود. اما چیزی که می خواهم به شما بگویم این است که زندگی آنقدرها هم آسان نیست و خیر و شر مطلق وجود ندارد، همانطور که بسیاری از مردم فکر می کنند. و این سریال قطعا در مورد آن است. از رویاهای خود بترسید، زیرا آنها می توانند به حقیقت بپیوندند.

     چند اسپویل در مورد نکات ساده داستان

    در سال 2008، سریال تلویزیونی موفق، Breaking Bad برای اولین بار از AMC پخش شد. داستان به دنبال شخصیت اصلی، والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی خجالتی واقع در آلبوکرکی، نیومکزیکو است. والت پس از پی بردن به برخی بدبختی‌های زندگی‌اش، خود را در معرض خطر مالی می‌بیند و باعث ایجاد استرس در خانواده‌اش می‌شود و متعجب می‌شود که چگونه می‌خواهند زندگی خود را تامین کنند.

    بریکینگ-بد

    یک چیز به چیز بعدی منتهی می شود و والت می بیند که با یکی از شاگردان سابقش، جسی پینکمن، برای پختن متامفتامین (شیشه) به نیروها می پیوندد تا برای تأمین هزینه های خانواده اش پول به دست آورد. در سرتاسر سریال، ما شاهد کار والت و جسی برای خلق خالص‌ترین شکلی از مواد است که هر کسی در جهان دیده است. به دلیل این خلوص، این دو به شدت مورد جستجو قرار می گیرند، از کارتل مکزیکی گرفته تا برادر شوهر والت که اتفاقاً در یک گروه ضربت مواد مخدر است. با پیشرفت فصول، والت و جسی را می‌بینیم که برای تبدیل شدن به یک نام قدرتمند در دنیای مواد مخدر تلاش می‌کنند و در عین حال رازهای خود را از نزدیکان خود پنهان می‌کنند.

    اگر طرح داستان توجه شما را جلب نکرده باشد، مطمئناً شخصیت ها جلب خواهند کرد. والت، با بازی برایان کرانستون مشهور، برخی از بهترین شخصیت‌پردازی‌ها را دارد که تا به حال در برنامه‌های تلویزیونی دیده‌ام. او از ترس از سایه خود به مردی با اعتماد به نفس و درگیری تبدیل می شود که در کل جنوب غربی ایالات متحده شناخته شده است.

    آرون پل، که توسط جسی پینکمن به تصویر کشیده شده است، نقش مکمل را بازی می کند و آنقدر در نقش خود خوب عمل کرد که نتفلیکس فیلمی به نام ال کامینو فقط درباره او ساخت. علاوه بر شخصیت‌های اصلی، بریکینگ بد، بازیگران مکمل باورنکردنی از همسر والت، اسکایلار، و همچنین وکیل بداخلاق و نه چندان اخلاقی، سائول گودمن را گرد هم آورد.

    جمع بندی

    ممکن است این یک سریال درام کلیشه‌ای به نظر برسد که نتفلیکس می‌خواهد آن را برای بازدید به بیرون پرتاب کند. حتی ممکن است برخی آن را تخفیف دهند زیرا بیش از پنج سال از عمر آن می گذرد. با این حال، سریال بریکینگ بد در پنج فصل خود صد جایزه از جمله چندین جایزه امی و گلدن گلوب را به دست آورده است و در هفته پس از انتشار بیش از سی میلیون استریم داشته است. بنابراین، اگر در شب دیگری در حال پیمایش در نتفلیکس یا هر سرویس پخش دیگری برای این موضوع هستید، به تماشای Breaking Bad فکر کنید. من قول می دهم شما ناامید نخواهید شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.