سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی اخبار تکنولوژی، سلامتی و بازیگران در سایت نتگام
    12 مرداد 1401 - 22:42
    شناسه : 203074
    0

    ما در سایت نتگام netgam.ir به بررسی اخبار بازیگرانی مانند سانیا سالاری و تکنولوژی و سلامت می پردازیم.

    پ
    پ

    ما در سایت نتگام netgam.ir به بررسی اخبار بازیگرانی مانند سانیا سالاری و تکنولوژی و سلامت می پردازیم. از جمله مقاله و اخبار می توان به این موارد اشاره کرد :

    سایت-نتگام

    سلامتی ، نحوه استفاده از ضد آفتاب

    سفر به ساحل یا استخر معمولاً بدون استفاده از کرم ضد آفتاب انجام نمی شود. به همان اندازه که این تجربیات رایج هستند، کمتر رایج است که افراد به طور مداوم از ضد آفتاب استفاده کنند و آن را به درستی انجام دهند. در واقع، اکثر مردم کمتر از نصف مقدار مورد نیاز ضد آفتاب را برای موثر بودن استفاده می کنند. برای کمک به شما و خانواده‌تان در محافظت از پوستتان در تابستان امسال، راهنمای عملکرد ضد آفتاب و نحوه استفاده صحیح از آن را به نقل از سایت نتگام ارائه کرده‌ایم.

    کرم ضد آفتاب چگونه کار می کند؟

    خورشید بخش مهمی از سیاره و منظومه شمسی ما است. بدون آنها، سیاره زمین نه نور و نه گرما برای زنده ماندن خواهد داشت. همان گرما داغترین قسمت خورشید با دمای بیش از ۲۷ میلیون درجه که مسئول تامین انرژی نور است نیز می تواند به پوست و سلامتی شما آسیب برساند.

    سایت-نتگام

    دو نوع اشعه مضری که خورشید تولید می کند وجود دارد که هنگام بحث در مورد محافظت از خورشید باید هر دوی آنها را درک کنید. اشعه ماوراء بنفش موج بلند A (UVA) به پیری و چین و چروک کمک می کند، در حالی که اشعه ماوراء بنفش موج کوتاه B (UVB) عامل اصلی آفتاب سوختگی است. با این حال، انسان این نوع نور ماوراء بنفش را نمی بیند زیرا اشعه ماوراء بنفش طول موج کوتاه تری نسبت به نور مرئی دارد.
    هنگام خرید کرم ضد آفتاب، سه نوع محصول وجود دارد: مسدود کننده های فیزیکی، جاذب های شیمیایی، و ضد آفتاب های طیف وسیع (ترکیبی از مسدود کننده ها و جاذب ها).

    مسدود کننده های فیزیکی
    مسدود کننده های فیزیکی را به عنوان یک سپر در نظر بگیرید آنها اشعه UV را از روی پوست شما منعکس می کنند. این نوع ضد آفتاب از دو ماده زیر تهیه می شود:دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی
    این ذرات ریز آسیاب شده و با سایر مواد غیرفعال مانند آب یا روغن مخلوط می شوند و به راحتی روی پوست پخش می شوند.

    جاذب های شیمیایی حاوی موادی هستند که اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند بنابراین نمی تواند به پوست شما آسیب برساند. در اینجا برخی از رایج ترین جاذب های شیمیایی آورده شده است:
    آمینو بنزوئیک اسید، آووبنزون، اکتوکریلن،اکسی بنزون

    محافظت در برابر آفتاب با طیف گسترده
    کرم ضد آفتاب در ابتدا برای محافظت از شما در برابر اشعه های UVB طراحی شده بود، زیرا نوری است که باعث آفتاب سوختگی و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می شود. همانطور که تحقیقات بیشتری انجام شده است، پرتوهای UVA، اگرچه به شدت اشعه UVB نیستند، نسبت به اشعه های UVB به عمق پوست نفوذ می کنند، جایی که بیشتر سرطان های پوست در آن رخ می دهد. بنابراین، اشعه UVA خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز افزایش می دهد.

    هنگام خرید کرم ضد آفتاب، به دنبال محصولی باشید که طیف وسیعی از محافظت با SPF 30 یا بالاتر داشته باشد و در برابر آب و عرق مقاوم باشد.

    تکنولوژی ، نحوه حذف تمام ایمیل ها

    وبسایت نتگام می گوید برای حذف تمام ایمیل‌های خود، کاربران باید از وب‌سایت Gmail استفاده کنند و نه از برنامه تلفن همراه Gmail که در گوگل پلی موجود است
    کاربران جیمیل می توانند سطل زباله خود را برای حذف دائمی ایمیل ها و همچنین بازیابی ایمیل ها خالی کنند.

    تکنولوژی

    حذف ایمیل‌ها می‌تواند دشوار باشد، به‌خصوص زمانی که تعداد بسیار ترسناکی وجود داشته باشد که به نظر می‌رسد هرگز به طور کامل از آن عبور نکرده‌اید. ممکن است به طور تصادفی ایمیلی را حذف کنید که بعدا متوجه شدید به آن نیاز دارید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن ایمیل را بازیابی کنید.

    بهترین راه برای حذف ایمیل چیست؟

    برای حذف تمام ایمیل‌های موجود در جی‌میل، گوگل توضیح می‌دهد که باید از جی‌میل در رایانه خود استفاده کنید. شما نمی توانید تمام ایمیل های خود را از برنامه Gmail حذف کنید.
    گوگل به کاربران توصیه می کند مراحل زیر را دنبال کنند:

    به وب سایت Gmail بروید: mail.google.com
    در بالای صفحه، دسته اصلی، اجتماعی یا اقداماتی را که می‌خواهید ایمیل‌ها را حذف کنید، انتخاب کنید.
    روی دکمه پیکان کنار دکمه Refresh در سمت چپ بالای صفحه خود، درست بالای دسته Primary کلیک کنید.
    از لیست کشویی، ایمیل هایی را که می خواهید حذف کنید، انتخاب کنید. می توانید تمام ایمیل ها را حذف کنید، ایمیل های خوانده شده، ایمیل های خوانده نشده، ایمیل های علامت گذاری شده یا بدون علامت را حذف کنید. اگر می خواهید همه ایمیل ها را حذف کنید، گزینه همه را انتخاب کنید.
    با انتخاب «همه» همه ایمیل‌های صفحه اول شما انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید همه ایمیل‌ها را در تمام صفحات این دسته حذف کنید، روی «انتخاب همه مکالمات» در مرکز بالای صفحه کلیک کنید.
    برای حذف، روی نماد سه سطل زباله در سمت چپ کلیک کنید.
    هنگامی که ایمیل های خود را حذف کردید، آنها به سطل زباله شما منتقل می شوند. پس از ۳۰ روز، سطل بازیافت شما به طور خودکار خالی می شود و برای همیشه آنها را حذف می کند.

    برای دیدن جدیدترین مطالب می توانید به سایت نتگام به نشانی www.netgam.ir مراجعه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.