×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دانلود صدای قناری آواز خوان از سایت تیتراژ می تواند به خواندن پرنده شما کمک کند.قناری صدها سال است که مورد علاقه نگهبانان پرندگان بوده است و به بیش از صد نژاد پرورش داده شده است، که هر نژاد برای یک مهارت یا ظاهر خاص ارزشمند است.

دانلود-صدای-قناری

قناری به عنوان یک همراه، ریشه های عمیقی در روان انسان دارد، اما با وجود همه محبوبیتش در طول قرن ها، به نظر می رسد که قناری توسط طوطی، یک حیوان همدم نسبتا جدید به خانه های معمولی کنار گذاشته شده است. طوطی به عنوان یک پرنده دستی شناخته می شود.شاید به همین دلیل است که برخی از علاقه مندان به قناری آنها را پرنده فراموش شده می نامند.

زیستگاه طبیعی قناری

این قناری به خاطر محل مبداش، جزایر قناری نامگذاری شد. نام این جزایر از سگ‌هایی که ساکنان جزیره نگهداری می‌کردند، به‌ویژه از نام لاتین سگ، گرفته شد. قناری اصلی چیزی بیش از یک فنچ سبز مایل به زرد رنگ نبود، چیزی غیرعادی به جز آوازش، اروپایی ها عاشق صدای قناری شدند و شروع به واردات آنها کردند. در نهایت، اروپایی‌ها شروع به پرورش این پرندگان و استفاده از جهش‌های کوچک کردند و نژادهای قناری را توسعه دادند که امروزه تقریباً به یکدیگر شباهت ندارند و مطمئناً شبیه اجداد وحشی آنها نیستند.

انواع آهنگ قناری

به گفته تیتراژ، کسانی که مسئول تنظیم قوانین و اهداف در نمایشگاه های پرندگان هستند، آواز قناری را به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرده اند. گونه‌های خاصی به‌ویژه در یکی از این عوامل برتری خواهند داشت، و پرنده‌ای که هر سه را ترکیب می‌کند، در حین رفتن غنائم را به دست می‌آورد. سه نوع غلتک، واربلرز و خردکن هستند.

غلتک ها به دلیل حجم کم، محبوب ترین خواننده ها هستند. آنها با منقار بسته یا نیمه باز آواز می خوانند و صدا را خاموش می کنند و آوازهای آنها کم، ملایم و آهنگین است.
واربلرها رپرتوار وسیعی دارند و حجم کمی بیشتر از غلتک ها دارند.
هلی کوپترها صدای بلندگوی گروه هستند و منقار خود را برای حداکثر حجم باز می کنند

آواز پرنده قناری

قناری ها برای لذت آواز نمی خوانند، آنقدر که قضاوت انسانی احساساتی ما می خواهد چنین فکر کند. همانطور که برای گوش ما لذت بخش است، پرندگان مهارت های آواز خواندن خود را برای اهداف خواستگاری و اعلام قلمرو تکامل داده اند. پرندگان اهلی، پس از صدها نسل زاد و ولد انتخابی، ممکن است در بیشتر سال آواز بخوانند، اما در اعماق وجود آنها همان کاری را انجام می دهند که پرندگان آوازخوان همیشه انجام می دادند، آواز خواندن برای یک جفت، و به رقبا می گویند که گم شوند.

آواز قناری - دانلود صدای قناری از سایت تیتراژ -

قناری ها فقط بعد از هشت ماه شروع به آواز خواندن می کنند، بنابراین اگر پرنده شما جوان تر از آن باشد نمی تواند بخواند. با این حال، با صحبت کردن با پرورش دهنده و گوش دادن به پرندگان با آهنگ کامل، ایده خوبی از اینکه حیوان خانگی خود در نهایت چگونه به عنوان یک خواننده شکل می گیرد، خواهید داشت.

مراقبت از آنها

اگرچه قناری عمدتاً یک گونه منفرد است، اما در اواسط فصل تولید مثل می‌خواهد جفت‌گیری کند، و اگرچه برخی از قناری‌ها علاقه چندانی به چیزی جز تولیدمثل نشان نمی‌دهند، برخی به شدت به یک جفت وابسته می‌شوند. در مورد رفتار پرورشی، قناری ها مانند ساعت هایی هستند که از خورشید برای نشان دادن زمان لانه سازی به آنها استفاده می کنند. این رفتار طبیعی می تواند برای قناری خانگی که زندگی آن با نور مصنوعی پر شده است مضر باشد.

مسکن برای هر پرنده ای عامل مهمی برای حفظ سلامتی آن است، اما نگهداری مناسب برای قناری برای شادی و آواز خواندن آن ضروری است. همچنین، هر قناری باید قفس مخصوص به خود را داشته باشد، در غیر این صورت نتیجه می تواند کشنده باشد. قناری ها سرزمینی هستند و دوست ندارند در کنار هم قرار بگیرند. قناری ها با مراقبت مناسب می توانند بیش از ده سال زندگی کنند.

قناری

یکی از دارایی های بزرگ آواز قناری علاوه بر موسیقی آهنگین و روان، حجم آن است. برخلاف برخی از اعضای خانواده طوطی‌ها، قناری‌ها به آرامی آواز می‌خوانند و همسایگان شما اگر بخواهند آن را بشنوند، باید گوش‌های خود را به دیوار بگذارند و به سختی گوش کنند.

قناری ها چه زمانی آواز می خوانند؟

قناری‌ها در بیشتر سال با صدای کامل می خوانند و اوج آن از اواخر تابستان تا پایان پاییز است. برخلاف پسرعموهای قناری وحشی خود، آنها به مرغی برای تحت تأثیر قرار دادن نیاز ندارند، یعنی بهترین خواننده ها نر هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.