شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دنبال کنندگان اسدالله عباسی از معاون فرماندار رشت هم کمتر است!
    13 مرداد 1401 - 10:50
    شناسه : 203117
    0

    اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در کشور با ۴۸ میلیون کاربر محسوب میشود

    پ
    پ

    20220804 104226 - دنبال کنندگان اسدالله عباسی از معاون فرماندار رشت هم کمتر است! -

    اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در کشور با ۴۸ میلیون کاربر محسوب می‌شود و علاوه بر کارکردهای تفریحی، سرگرمی، فرهنگی و اقتصادی، نقش جدی این شبکه اجتماعی در موضوعات سیاسی و خبری به حدی است که میتوانیم از طریق آن پی ببریم که نظر مردم در مورد یک شخصیت سیاسی و یا نهاد دولتی و اجرایی چیست. بر همین اساس بر اساس تعداد دنبال کنندگان صفحه منتسب به مسئولان عضو این شبکه اجتماعی یکی از نشانه های میزان محبوبیت آن فرد است .به عنوان مثال برابر بررسی های به عمل آمده، است اسدلله عباسی استاندار گیلان از وضعیت مناسبی در میان کاربران فضای مجازی برخوردار نیست.

    ۸ ماه از انتصاب استاندار گیلان می‌گذرد و در این مدت، صفحه منتسب به اسدالله عباسی با عنوان صفحه رسمی دکتر اسدالله عباسی حدود ۳۰۰۰ دنبال کننده دارد و ۱۰ پست آخر آن در زمان نگارش مطلب بطور میانگین حدود ۲۵۰ لایک داشته است.

    نقطه بغرنج ماجرا اینکه، این تعداد حتی از حتی از علاقه مندان صفحه مشاور جوان استاندار با ۱۱ هزار، معاون سیاسی فرماندار رشت با ۵۲۶۰ و فرماندار سیاهکل با ۳۹۰۰ کاربر بسیار کمتر است.

    نباید از خاطر ببریم که تعداد دنبال کنندگان صفحه مصطفی سالاری و ارسلان زارع استانداران سابق گیلان که هردو غیر بومی بودند و با رزومه ضعیف تر از دکتر عباسی بر مسند نمایندگی عالی دولت در استان تکیه زدند در طول دوره خدمت در استان ۱۴ تا ۱۶ هزار کاربر بود.

    ضعف تیم رسانه ای اسدالله عباسی به قدری مشهود است که حتی تعدادی از فرمانداران و مدیران منصوب شده توسط وی نیز صفحه اینستاگرامی استاندار گیلان به آدرس https://instagram.com/ ASADOLLAHABBASI.IR که روزانه اخبار فعالیت ها و مواضع وی را در حمایت از سیاست های دولت منتشر میکند دنبال نمی‌کنند.

    به نظر می‌رسد یکی از مهمترین هنر های ادمین های صفحه مذکور حذف نظرات انتقادی مردم در زیر مطالب آن باشد به نحوی که هر بالا تا پایین صفحه در حال تشکر و تمجید از خدمات اسدا… عباسی هستند. فی الواقع عدم بهره گیری از مشاوران آگاه، تولیدات ضعیف و قدیمی رسانه ای و الگوبرداری نامناسب از بازدید های موفق مرحوم قهرمانی چابک استاندار سابق و کم توجهی به تقویت روابط عمومی استانداری گیلان و حمایت از آن، مهمترین دلایل محبوبیت نامناسب استاندار در فضای مجازی باشد.

    در شرایطی که با فیلتر شدن توئیتر و تلگرام در چند سال اخیر و کاهش مخاطبان صدا و سیما، اینستاگرام بستری تاثیرگذار و شاخص برای ارتباط و تعامل هرچه بیشتر و بی واسطه سیاسیون و خدمتگزاران با جامعه شده لذا استاندار گیلان نیازمند است تا با فراخوان تیم مشاورین و مدیران رسانه ای رسانه ای خود و فعال نمودن شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی استان هرچه سریعتر نسبت به رفع این نقیصه اقدام لازم را به عمل آورد چرا که انعکاس عملکرد های وی نمادی از فعالیت های دولت در استان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.