×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه در کنار کفپوش سنگ و پارکت ها از دیوارپوش ها نیز استفاده می ‌شود که برخی از آنها از جنس پلاستیکی می باشند ولی ظاهری بسیار زیبا و شیک دارند و شما می توانید این دیوارپوشها را در شهرهایی از جمله زاهدان، جهرم، قائمشهر و یا هر شهر دیگری که در آن می باشید تهیه کنید.

دیوارپوشها برای زیبا تر نشان دادن یک دیوار یا فضا معمولاً به کار می روند و امروزه انواع و اقسام دیوارپوشهای پلاستیکی در شهر زاهدان تولید و به سایر شهرهای دیگر نیز ارسال می گردند.

C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (1) (9).jpg

معماران و طراحان دکوراسیون داخلی از دیوارپوش پلاستیکی زاهدان برای مجزا کردن فضا و یا دادن ترکیب جلوه ای بی نظیر به یک دیوار استفاده می‌ کنند و امروزه انواع و اقسام مدلها و طرح های آنها نیز موجود می باشد.

معمولاً دیوارپوش ها به منظور جلوه بصری بر روی دیوارها استفاده می شوند و قدیمی ترین و آشنا ترین دیوار پوشی که همه ما با آن آشنا هستیم کاغذ دیواریها می باشند.

امروزه انواع دیگری از دیوارپوشها نیز وجود دارند از جمله دیوارپوشهای ام دی اف، پلاستیکی، سنگی، سه بعدی، چرمی، آجری، فومی، پارچه ای، آلمینیوم، شیشه و غیره که هرکدام متناسب با مکان و طراحی خواصی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند نیاز هر فردی با هر سلیقه را بر طرف سازند.

دیوارپوش پلاستیکی جهرم

ازآنجایی‌که این محصول در همه ی شهرهای ایران یافت می‌ شود کسانی که در جهرم هم‌ زندگی می‌کنند می‌توانند از این دیوارپوشهای پلاستیکی به جای کاشی و سرامیک برای منزل خود تهیه کنند موادی که برای تولید پی ‌وی سی از آن استفاده می‌کنند از روغن و نمک بدست می ‌آید این دیوار پوش پلاستیکی کاربردهای زیادی دارد اما اکثراً برای تحول و تغییر دکوراسیون داخلی خانه و دیوارهای منازل اداره‌ ها و ساختمانهای کاری، آپارتمانها و محیطهای کار و هر فضای دیگری استفاده می ‌شود زیرا در شرایطی که به ‌خاطر قیمتهای گران نمی ‌شود خرجهای سنگین انجام داد این دیوار پوشها هم فضای خانه را زیبا و تازه می‌ کنند و هم این‌که طول عمر زیادی دارند و استفاده از آنها کاملاً به‌ صرفه است این واکنشها در الگوهای مختلف طرح‌ دار، بدون طرح، ساده و در انواع رنگها در بازار عرضه و به فروش می ‌رسد یکی از مزایایی که دیوار پوش پلاستیکی یا همان پی ‌وی سی در مقایسه با پنلهای چوبی دارد این است که مثل پنلهای چوبی دچار پیچ ‌و تاب نمی ‌شود به‌ همین‌علت کاربردی ‌ترین گزینه برای دیوارهای متریالی نیز به حساب می‌آید.

C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (1) (10).jpg

یکی از شهرهای تولیدکننده ی دیوارپوش پلاستیکی جهرم می ‌باشد مردم این شهر به میزان بسیار بالایی از انواع دیوار پوشها برای تغییر دکوراسیون منزل و اداره ‌ها استفاده می ‌کنند ما گفتیم که یکی از روشهای مطمئن و عالی برای مراقبت از دیوارها استفاده از دیوار پوشهای پی ‌وی سی می باشد در این‌ جا به چند دلیل برای این موضوع اشاره می‌کنیم: به‌ راحتی می ‌شود از این دیوار پوش چوبی و پلاستیکی بر دیوارهای سرویس بهداشتی و حتی حمام استفاده کنند به این دلیل که این دیوارپوشها کاملاً ضد آب بوده و در برابر رطوبت و آب هیچ آسیبی نمی ‌بینند، تمیز کردن آن نیاز به ماده خاصی ندارد و تنها با استفاده از یک ماده عادی و یک دستمال پاک‌کن تمیز می ‌شوند.

دیوارپوش پلاستیکی

دیوار پوش ها در طرح های لبسیار متنوعی از جمله طرح سنگ، کاغذ دیواری، عروسکی و رنگهای متنوع در بازار موجود است دیوارپوش پلاستیکی از مشتقات پی وی سی است که دارای مقدار زیادی از این محصول می باشد و توانسته تمام استانداردهای لازم برای نصب را در بر گرفته است.

این محصول دارای ویژگی های زیادی است و افراد برای استفاده از آن بدون دغدغه این محصول را انتخاب می کنند و به دلیل قیمت مناسبی که دارد تمامی افراد قادر به استفاده از آن هستند.

C:\Users\pc1\Downloads\قالب افقی (1) (11).jpg

در برخی از انواع دیوارپوش پلاستیکی قائمشهر به دلیل عدم نفوذ پذیری آب می توان گفت مناسب برای شرایط جوی بارانی و مناطقی که آب در آنجا ممکن است جریان داشته باشد مانند استخر و یا سقف کاذب ساختمان ها می توان از آن استفاده نمود.

در زمان نصب این دیوار پوش ها می بایست سطح زیر را به صورت کامل از گرد و غبار و ناصافی پاک نمود و سپس دیوار پوش را نصب نمایید برخی از این محصولات را می توان با چسب مخصوص و برخی را با استفاده از میخ و دوختهای مخصوص به دیوار و سطح مورد نظر خود چسباند.

زمانی که دیوار پوش را نصب کردید باید تمام درزهای موجود در آن را با استفاده از چسب یا ابزاری که متناسب با دیوار پوش هستند را استفاده کنید تا از نفوذ آب و گرد و غبار در بین شکاف جلوگیری شود و عمر این دیوار پوش بالا رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.