×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فنس چمنی

تامین امنیت باغ، خانه و در حالت کلی محلی که در آن زندگی می کنیم یکی از مواردی است که فکر همگان را به خود مشغول می کند. فنس ها به عنوان یکی از اقلام کاربردی برای تامین امنیت مراکز به شمار می روند. البته این فنس ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند. هریک از این فنس ها، کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند و می توانید متناسب با محیط، یکی از آنها را خریداری نمایید. فنس چمنی یکی از پرکاربردترین انواع فنس ها به شمار می رود که توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. مزایا فنس چمنی به قدری است که اگر بخواهیم تک تک آنها را با یکدیگر بررسی کنیم، شما را مجاب به خرید خواهد کرد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

images 1659777317 - آشنایی با مزایا فنس چمنی -

فنس چمنی

مزایا فنس چمنی چیست؟

امروزه به دلیل قوانین منع دیوارکشی در اغلب باغات، افراد به کشیدن فنس های فلزی روی آورده اند. فنس های فلزی علاوه بر تامین امنیت مراکز، باعث زیبایی بخشیدن به آن نیز خواهند شد. البته این زیبایی را نمی توان در تمامی انواع فنس ها مشاهده کرد و فنس چمنی به عنوان یکی از بهترین ها در این میان شناخته می شود. اصلی ترین مزایا فنس چمنی را می توان به رنگ سبز آن نسبت داد چرا که آن را برای باغات و پارک ها قابل استفاده می کند. رنگ سبز فنس چمنی باعث جلوه طبیعی آن نیز خواهد شد. جلوه طبیعی و زیبای فنس چمنی نیز به هیچ وجه شما را دلزده نمی کند.

images 1659777320 - آشنایی با مزایا فنس چمنی -

جنس از جمله مزایا فنس چمنی

جنس از جمله مزایا فنس چمنی

یکی از مهمترین مزایا فنس چمنی را می توان به جنس آن نسبت داد. این فنس از فلز گالوانیزه که به صورت مفتولی درآمده برگرفته شده و تمامی این مفتول ها با یکدیگر تنیده شده اند و هریک از چشمه های این فنس قطر ۵ سانتی متری دارند. اما ساختار این فنس تنها به این مفتول ها خلاصه نشده و چمن های مصنوعی نیز در آن بکار گرفته شده اند. وجود این چمن ها باعث شده که فنس ها به حفاظ بهتری تبدیل شوند. به گونه ای که فنس های چمنی کمترین دید را به سمت داخل مهیا خواهند کرد. به دلیل تولید فنس چمنی از الیاف pvc، هیچگونه نگرانی از بابت حریق نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایا فنس چمنی، مربوط به ضد آب بودن آن می شود و امکان هیچگونه پوسیدگی در آن وجود نخواهد داشت.

مقاومت از دیگر مزیت های فنس چمنی

از دیگر مزایا فنس چمنی می توان به مقاومت آن اشاره کرد. فنس چمنی به گونه ای است که در صورت گرد و غبار گرفتن به راحتی می توانید فنس را بشویید. به دلیل ضد آب بودن فنس چمنی نیز خواهید توانست به راحتی آن را در فضای باز استفاده کنید. بسیاری تصور می کنند که فنس چمنی ممکن است توسط حشرات تخریب شود اما یکی از مزایا فنس چمنی مربوط به ضد حشره بودن آن می شود. به گونه ای که می توانید به صورت مادام العمر از این فنس استفاده کنید.

کاربرد فنس چمنی

به دلیل مزایا فنس چمنی، کاربردهای مختلفی را از آن شاهد هستیم. فنس های چمنی در برابر سرما و همچنین گرمای ۵۰ درجه نیز مقاوم است. این فنس در صورت قرارگرفتن در برابر نور مستقیم خورشید، برف و باران و… دچار آسیب نشده و حالت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. فنس های چمنی نیاز به تعمیر و بازبینی دوره ای نیز ندارند. به گونه ای که بدون هیچگونه عملیات تعمیرات می توانید از آن استفاده کنید.

images 1659777323 - آشنایی با مزایا فنس چمنی -

مهمترین مزیت فنس چمنی

مهمترین مزیت فنس چمنی

اصلی ترین مزایا فنس چمنی مربوط به زیبایی منحصر به فرد آن می شود. از این فنس می توان در بخش های مختلفی استفاده نمود. فنس های چمنی به صورت متری به فروش می رسند و می توانید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید آن کنید. زیبایی فنس های چمنی باعث شده که در صورت استفاده از آن، محیطی کاملا متفاوت را شاهد باشید.

خرید فنس چمنی

اصلی ترین موردی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید مربوط به مرحله خرید می شود. برای خرید فنس چمنی راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. تا چندی پیش برای خرید فنس چمنی باید به یکی از مراکز فروش سطح شهر مراجعه می شد اما این روش به دلیل نیاز به وقت زیاد، کمتر مورد توجه قرار می گرفت. از این رو فروشگاه های آنلاین، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و می توانید فنس چمنی مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری کنید. وب سایت های متعددی اقدام به فروش فنس چمنی نموده اند اما انتخاب مرکز معتبر از میان آنها، اصلی ترین کاری است که باید انجام دهید. مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین ها در این حوزه شناخته می شود که می توانید فنس مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

نشانی سایت خرید فنس چمنی  : https://pouyasabz.com

برچسب ها : فنس چمنی,خرید فنس چمنی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.