جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش کود مرغی یونجه سمنان جهت خوراک دام
    17 مرداد 1401 - 2:20
    شناسه : 203320
    0

    توصیه می شود مقدار مصرف کود مرغی یونجه پلیتی برای هر هکتار از یونجه تقریبا یک سال قبل از برداشت محصول با خاک ترکیب شود؛ مقدار مصرف این کود برای هر هکتار حدودا 2 الی 3 کیلو می باشد البته دقت داشته باشید که حتما قبل از استفاده با متخصصین کشاورزی مشورت داشته باشید.

    پ
    پ

    در کشور ما ماده ای که غنی از عناصر غذایی مناسب برای خوراک دام باشد وجود ندارد، و از طرفی مرغ ها غذا که می خورند، درصدی از آن جذب نمی شود و همراه مدفوع دفع می گردد و آن موادی که دفع می شود حاوی مواد مورد نیاز بدن دام و طیور می باشد، چون مقدار زیادی ازت دارد، که همان املاح و ویتامین ها می باشد و استفاده درست از این منبع عالی ما را از واردات خوراک دام و طیور بی نیاز می کند، این خوراک را نمی شود بدون برنامه به دام داد بلکه بر حسب نیاز دام و زیر نظر متخصص این کار باید انجام شود. از ویژگی هایی که کود مرغی برای خاک دارد این است، که موجب تقویت خاک می شود و در نتیجه آب راحت تر به درون خاک نفوذ می کند و از نشست خاک جلوگیری می شود و رطوبت خاک را بهتر نگه می دارد و باعث رشد ریشه می گردد.

    word image 203320 1 - فروش کود مرغی یونجه سمنان جهت خوراک دام -

    یکی از بهترین محصولات برای تغذیه دام خرید کود مرغی است که باعث شده است تا فروش کود مرغی جهت خوراک دام بسیار رونق داشته باشد، به خاطر عناصری مانند نیتروژن، و پتاسیم و… که در آن وجود دارد. از مزیت های دیگری که این نوع کود دارد می توان گفت: از آن جایی که تمام عناصر و مواد مغذی باهم در کود مرغی جمع شده است، بسیار برای استفاده دامی و غیر دامی مفید است، این کود نه تنها برای دام و خاک مفید است بلکه برای تولید گاز خانگی و همچنین برای تهیه مواد اولیه نیروگاه های برق نیز استفاده می شود و نه تنها در شهر های ایران و در کشاورزی بسیار استفاده می شود، بلکه در کشور های دیگر هم افراد زیادی متقاضی این کود با ارزش هستند. کود مرغی باعث می شود که دام ها کم تر بیمار شده و محصولات لبنی مقوی تری تولید کنند، همچنین کلسیم موجود در شیر و خوراکی های لبنی تولید شده از دام هایی که از کود مرغی تغذیه می کنند، نسبت به دیگر دام ها بیشتر بوده و مصرف آن فواید بیشتری برای بدن انسان دارد و نیز گوشت دام هایی که از کود مرغی تغذیه می کنند دارای پروتئین بیشتر می باشد، زیرا تغذیه ان ها نسبت به دیگر دام ها مناسب تر بوده و زمانی که خود دام قوی و سالم باشد پس محصولات تولید شده از آن هم سالم و مقوی می باشند که امروزه به صورت اینترنتی انجام می شود که خرید را برای دام داران آسان تر کرده است.

    فروش کود مرغی در یزد قومس سمنان

    در شروع مطالب بهتر است اینگونه عنوان کنیم که در سالیان اخیر اغلب کشورهای دنیا به دلیل ارزش های غنی سازی بسیار بالای کود مرغی در بین کودهای حیوانی، از این محصولات استفاده بیشتری می کنند؛ زیرا به عنوان یک منبع غنی از مواد غذایی برای کشت شناخته می شود. کودهای حیوانی از جمله محصولات پر فروش بوده و به دلیل کاربردهای فراوانی که در بخش های تولید خوراک دام، کشاورزی و بخش های صنعتی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عموما این روزها قسمتی از این کود های مرغی در تغذیه دام و ماهیان به کار گرفته می شود و در کشور های محدودی مانند هندوستان و چین، جهت ساخت بیوگاز برای مصارف خانگی و در کشور انگلستان از این کودها، جهت سوخت نیروگاه های تولید برق مدرن استفاده می شود. در کشور ما نیز فروش کود مرغی درکارخانجات یزد قومس سمنان رواج بسیار بالایی داشته و بیش از 90درصد از این کودها، برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

    word image 203320 2 - فروش کود مرغی یونجه سمنان جهت خوراک دام -

    در کشور ما کود مرغی در شهر های مختلف از فروش بسیار مناسبی برخوردار می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به کود مرغی یزد، کود مرغی سمنان، کود مرغی قومس سمنان، کود مرغی فرآوری شده سمنان، کود مرغی قزوین، کود مرغی اصفهان، کود مرغی تبریز، کود مرغی تربت حیدریه، کود مرغی تهران و کود مرغی همدان اشاره کرد. فروش کود مرغی در یزد و قزوین به دلیل کیفیت بالای محصولات بسیار رواج داشته زیرا از این کود ها برای باغات پسته جنوب استفاده بسزایی می کنند؛ همچنین همواره این کود ها سبب می شوند تا اولین محصول به خوبی برداشت شود و مقدار یک دوم تا دو سوم آن در زمین باقی مانده زمانی که محصولات بعدی کاشته می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

    آیا کود مرغی برای یونجه خوب است

    سوال بعدی که ممکن است ذهن خیلی از کشاورزان را به خود مشغول کند این است که ایا کود مرغی برای یونجه وحشی هم خوب است؟ یونجه برای رشد و تغذیه احتیاج به کودی دارد که باید سرشار از پتاسیم، گوگرد، کلسیم و فسفر باشد که خوشبختانه کود مرغی همه این موارد بلکه بیشتر از این ها را هم شامل می باشد و استفاده از آن باعث پر بار شدن بیشتر زمین های زراعی یونجه می شود.

    word image 203320 3 - فروش کود مرغی یونجه سمنان جهت خوراک دام -

    توصیه می شود مقدار مصرف کود مرغی یونجه پلیتی برای هر هکتار از یونجه تقریبا یک سال قبل از برداشت محصول با خاک ترکیب شود؛ مقدار مصرف این کود برای هر هکتار حدودا 2 الی 3 کیلو می باشد البته دقت داشته باشید که حتما قبل از استفاده با متخصصین کشاورزی مشورت داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.