×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

روش تشخیص بهترین و کامل‌ترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است ؟

آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۲۰۲۴ به ۴۳.۵ میلیارد دلار در سطح جهان افزایش یابد ؟ بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ایرانی و یا خارجی می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند به شما در تسریع رشد کسب و کار و در عین حال از بین بردن اصطکاک، همکاری بین تیمی، مدیریت سوابق تماس، همگام‌سازی داده‌ها، خودکارسازی کارهای روزانه و موارد دیگر کمک کنند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بیشتر به ضرورت داشتن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارها پی برده و مزایای مهم و مفید آن را بشناسید.

از کجا بفهمیم به بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا خارجی نیاز داریم؟

نرم افزار CRM ایرانی و یا غیر بومی همگی، با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان، تعداد سرنخ‌های ورودی را افزایش می‌دهند و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کنند تا مشتریان جدید را سریع‌تر پیدا کنید. این نرم‌افزارها از تیم‌های فروش شما در بستن معاملات بیشتر و سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند. همچنین خدمات مشتری را بهبود خواهند داد. به عنوان مثال، کارشناسان مرکز تماس با افزودن داده‌های مشتری به نرم‌افزار مدیریت مشتری خود، بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند.

images 1659884418 - نحوه انتخاب بهترین نرم افزار CRM -

نیاز به خرید CRM علائم و نشانه‌هایی دارد. اگر نشانه‌های زیر را در خود می‌بینید بدون شک شما به استفاده از CRM نیاز دارید ،آنهم نیاز از نوع شدید خود!!!

۱- فروش برایتان دشوار است

در برخی مواقع، همه شرکت‌ها نیاز دارند وارد بازارهای جدیدی شوند و یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. اما اگر فروش محصولات فعلی برایتان دشوار است، احتمالا نیاز دارید روی خرید یک نرم‌افزار CRM کارآمد سرمایه‌گذاری کنید. CRM می‌تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌های برتر تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی به مشتریان ارائه دهد.

۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند

  • آیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟
  • آیا شاخص خالص ترویج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟
  • آیا زمان کنترل مرکز تماس نجومی است؟
  • میانگین زمان اولین پاسخ شما چقدر است؟

اگر نمایندگان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می‌دهند و فعالانه با مشتریان کار نمی‌کنند، وقت آن رسیده که روی بهترین نرم افزار CRM ایرانی و یا خارجی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان در اختیارتان بگذارد تا نمایندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند.

۳- بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کنند

از آنجایی که یک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می‌تواند نقطه تجمع تیم‌های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش‌ها، منشا بسیاری از مشکلات مشتریان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زیرا وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، برآورده نمی‌گردد. همسو کردن فرآیندهای کسب و کار بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) امری دشوار است. اما اگر همه اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می‌توانند به داده‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند.

۴- حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستند

قطعا شما نمی‌خواهید بهترین مشتریان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدردانی نمی‌شود، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، برآورده کردن این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده تا هر کارمندی که با مشتریان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.

۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است.

داده‌های ناقص و نامرتب یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترین نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سیستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌ای که فروشندگان نادیده می‌گیرند را پر می‌کند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌نماید.

images 1659884459 - نحوه انتخاب بهترین نرم افزار CRM -

چرا باید از CRM فارسی و یا ایرانی استفاده کنیم ؟

جواب سوال بالا این هست که : به طور کل هیچ اجباری بر استفاده از CRM ایرانی در کسب و کار خود نداریم، ولی این را باید بدانیم که عملیات فروش یک پروسه کاملا بومی می‌باشد. لذا CRM های ایرانی می‌توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده CRM در مدل‌ کسب و کارهای ایرانی باشند.

هنگامی که داده‌های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت می‌شوند، درک جامع‌تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود منجربه پیام‌رسانی هماهنگ‌تر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقیم) می‌توانند دیجیتالی و خودکار شود، این امر کمک می‌کند تلاش‌های بازاریابی خود را هدفمند کرده، چرخه‌های فروش را سرعت بخشید و خدمات بهتر و کارآمدتری در اختیار مشتریان بگذارید.

استفاده از نرم افزار قدرتمند CRM ایرانی تجارت شما را گسترش می دهد

دوره دیگری از مدیریت اطلاعات مشتری با نوشتن روی کاغذ به پایان رسید. جلسات و قرار ملاقات ها برای اطمینان از سازگاری تیم ها در دستیابی به اهداف مشترک و برقراری ارتباط از طریق کانال های ارتباطی مختلف موضوعاتی هستند که به نظر می رسد متعلق به گذشته های دور باشد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نحوه عملکرد کسب و کارها را تغییر داده و توسعه آنها را سرعت می بخشد.

اهمیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای مختلف چیست ؟

در بیشتر موارد، آستانه ورود کسب و کارهای مختلف به بازار بزرگتر پایین است. این بدان معناست که آنها باید با رقبای زیادی روبرو شوند. این امر کسب و کارهای مختلف را کاملاً بی ثبات می کند. نرم افزار CRM ایرانی مناسب برای مشاغل مختلف می تواند این مشکل را به روش های زیر حل کند:

ملاقات با همه مشتریان :

برای سازمان های بزرگ تقریباً غیرممکن است که همه مشتریان عادی و غیرمعمول خود را ردیابی کنند. در عوض، اغلب انتظار می رود که کسب و کارهای مختلف مشتریان خود را بشناسند. شناخت مشتری فراتر از دانستن نام، سن، الگوهای خرید مورد علاقه، سرگرمی ها، سلیقه ها و غیره است. یک سیستم CRM کارآمد قادر است به طور خودکار تمام سوابق مشتریان را به روز کند.

رشد و توسعه کسب و کار :

نرم افزار CRM جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان را تسهیل می کند. با این نرم افزار می توانید به راحتی رفتار مشتری را ارزیابی کنید، آخرین اخبار دنیای کسب و کار خود را دنبال کنید و فرصت های آینده را شناسایی کنید. این نه تنها کار شما و کارمندانتان را تسهیل می کند، بلکه با افزایش آگاهی و تصمیم گیری مشتری مدار، تجربه مشتری (CX) را نیز بهبود می بخشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را از طریق ارجاع آنها جذب کنید.

افزایش تعداد مشتریان بالقوه :

رشد و توسعه کسب و کار یکی از دلایل اصلی نیاز به استفاده از نرم افزار CRM است. با توجه به اهمیت مشتریان بالقوه برای مشاغل مختلف، ارائه شما به آنها می تواند برای توسعه کسب و کار شما بسیار مهم باشد. نرم افزار CRM اطلاعات شما را سازماندهی می کند و می تواند برای ارسال خودکار پیام های شما به مشتریان بالقوه برنامه ریزی شود. پاسخ ها و تماس های احتمالی به شما کمک می کند تا از روش های موثرتری استفاده کنید و مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

تقویت ارتباطات داخلی :

این نرم افزار تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب از آنجایی که اطلاعات در دسترس شماست، اشتراک گذاری آن بین بخش های مختلف بسیار آسان خواهد بود. این امر پردازش درخواست های مشتری را برای کارمندان آسان تر می کند و تجربه مشتری (CX) را بهبود می بخشد. ارائه آگاهانه و هماهنگ تیم در نهایت به افزایش کارایی کلی کسب و کار کمک می کند.

تغییر استراتژی بازاریابی :

بهبود مستمر استراتژی های بازاریابی به منظور جذب مشتریان جدید و تشویق مشتریان فعلی به ادامه تجارت از جمله نیازهای وجودی کسب و کارهای مختلف است. نرم افزار CRM به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا مشتریان خود را دسته بندی کرده و تبلیغات مرتبط با هر گروه ایجاد کنند. بر اساس اطلاعات و بینش های دریافتی، این شرکت ها زمان و مکان مناسب را برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص تعیین می کنند. نرم افزار CRM فقط برای سازمان های بزرگ بود. ارائه خدمات نرم افزاری به عنوان یک سرویس کارآمد (SaaS) و دسترسی به راه حل های مبتنی بر ابر، نرم افزار CRM را کاملا مقرون به صرفه کرده است و صاحبان مشاغل مختلف می توانند آن را بپردازند. این نرم افزار علاوه بر مزایای ذکر شده، از انجام کارهای خسته کننده و تکراری جلوگیری می کند و به کارکنان این امکان را می دهد تا بر مهارت ها و توانایی های خود تمرکز کنند و وقت و انرژی خود را صرف کارهای مهمتر کنند. واقعیت این است که با نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کارهای مختلف، شما قادر خواهید بود پتانسیل سازمان خود را آزاد کنید و با قدرت بیشتری پیش بروید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.