×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

تجهیزات عکاسی و فیلم برداری با کیفیت و اصل را از کروماکی لند خریداری کنید!

اگر شما صاحب یک استودیو عکاسی و آتلیه هستید،‌ می توانید مشتری های خود را با تکنیک کروماکی هیجان زده کنید. تکنیک کروماکی به شما این امکان را می دهد تا صحنه هایی که در واقعیت امکان وقوع شان وجود ندارد را به تصویر بکشید.

آتلیه های عروس می توانند با استفاده از عکس برداری کروماکی، فیلمبرداری کروماکی و تغییر بک گراند، عکس ها و خاطرات رویایی و رمانتیکی را برای عروس و دامادها خلق کنند.

chromakeyland green curtain - تجهیزات عکاسی و فیلم برداری با کیفیت و اصل را از کروماکی لند خریداری کنید! - با ایده های جدید با تکنیک کروماکی می توان تولید محتوا خلاقانه کرد.[/caption]

 

جشن عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات عمر انسان هاست. تصاویر و فیلم های این روز تا سال ها باقی می مانند و یادآور لحظات شیرین و زیبا خواهند بود.

ساخت تصاویر و فیلم هایی که انتظار دیدنشان به طور طبیعی وجود ندارد، علاوه بر رضایت عروس و داماد،‌ تجربه و مهارت شما را زبانزد دیگران خواهد کرد.

برای استفاده از تکنیک کروماکی نیازی نیست حتما عکاس یا فیلمبردار باشید. تکنیک کروماکی یکی از تکنیک های کاربردی و پرطرفدار برای تولید محتوا است. هر شخصی می تواند از آن استفاده کرده و در فضای مجازی تولید محتوا کند.

همانطور که می دانید امروزه تولید محتوا یکی از پردرآمد ترین مشاغل در جهان است. شما با داشتن تجهیزات ابتدایی کروماکی می توانید به راحتی در فضای خود تولید محتوا کنید.

این روز ها تب و تاب کرونا دانش آموزان و دانشجویان را خانه نشین کرده است. اگر معلم،‌ دبیر یا استاد دانشگاه هستید، می توانید با خرید تجهیزات کروماکی در خانه اقدام به تولید ویدئو های آموزشی کنید.

این ویدئوهای آموزشی را می توان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا آپارات به اشتراک گذاشت که در نهایت باعث درآمد زایی برای شما خواهد شد.

استفاده از تکنیک کروماکی حتما نیازی به فضای بزرگ یا استودیو ندارد. می توانید تجهیزات کروماکی را برای خانه یا اتاق شخصی خود تهیه کنید و قسمتی از فضا را به عکاسی کروماکی اختصاص دهید.

chromakeyland curtain wedding green screen - تجهیزات عکاسی و فیلم برداری با کیفیت و اصل را از کروماکی لند خریداری کنید! - با استفاده از تکنیک کرومای می توان صحنه های جذاب و خلاقانه خلق کرد.[/caption]

 

تجهیزات کروماکی مورد نیاز

اما مهم ترین چیزی که برای عکاسی و فیلمبرداری کروماکی به آن نیاز دارید خرید پارچه سبز  یا فون کروماکی است. البته هر پارچه سبزی را نمی توان برای استفاده در نظر گرفت.

فون کروماکی باید جنس خوبی داشته باشد. پرده سبز به وسیله بریل کروماکی یا کلیپس پایه های پرتابل، به اطراف کشیده شده و همیشه در معرض جاذبه زمین قرار دارد.

استفاده از پرده سبز با کیفیت از جنس استرچ عمر پرده را زیاد می کند. عمر طولانی تر پرده کروماکی،‌ شما را از هزینه دوباره و خرید پرده سبز بی نیاز می کند.

chromakeyland green screen setup - تجهیزات عکاسی و فیلم برداری با کیفیت و اصل را از کروماکی لند خریداری کنید! - نمونه ای از فون کروماکی در خانه

خرید تجهیزات کروماکی اصل

برای خرید تجهیزات کروماکی نیاز به دانش و تجربه کافی است تا بتوانید با قیمت مناسب محصول با کیفیت خریداری نمایید.

امروزه برند های تقلبی فراوانی در اینترنت و بازار موجود هستند. این برندهای تقلبی با سو استفاده از نام برندهای معتبر، اقدام به فروش کالاهای تقلبی و بی کیفیت خود می کنند.

کروماکی لند یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه تجهیزات و لوازم کروماکی است. هرچیزی که برای استودیو خود لازم دارید را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

کروماکی لند یک برند ثبت شده معتبر کروماکی و دارای تجهیزات کروماکی مرغوب و با کیفیت است. شما می توانید با خیال راحت هر وسیله ای که مورد نیاز شماست را از کروماکی لند خریداری کنید.

خرید پک استودیو خانگی کروماکی لند

اما یکی از محصولات پرکابرد که کروماکی لند را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده است، امکان خرید‌ پک استودیو خانگی کروماکی است.

با خرید پک استودیو خانگی کروماکی از فروشگاه آنلاین کروماکی لند، هرچیزی که لازم دارید را در یک بسته بندی تحویل می گیرید. همان طور که می دانید نورپردازی،‌ پایه کروماکی،‌ پایه نگه دارنده و لوازم دیگری نیز برای کار با فون کروماکی مورد نیاز است.

با وجود این پک، نیازی به تهیه لیست لوازم کروماکی، رفتن به بازار، ‌مقایسه قیمت ها و اجناس با یکدیگر نیست. با خرید پک استودیو خانگی کروماکی می توانید همه تجهیزات کروماکی را با قیمت به صرفه و مناسب، یکجا، تهیه کنید.

پک استودیو خانگی شامل موارد زیر می شود:

  • فون کروماکی پرو در ابعاد 3*5 یا 2.5*6
  • یک عدد پایه نگهدارنده کروماکی
  • 3 عدد نور سافت باکس 4 هولدر مدل lighter 701
  • 3 عدد پایه نور
  • یک عدد کیف پکیج

 

پک استودیو خانگی کروماکی در دو مدل عرضه می شود:

  • معمولی
  • لایتر

جزئیات این پک های استودیو خانگی را می توانید در سایت کروماکی لند ببینید.

مدرسین، تولید کننده های محتوا، فیلم سازان،‌ آتلیه ها و استودیو های فیلم برداری می توانند از این پک استفاده کنند.

chromakeyland green screen home studio - تجهیزات عکاسی و فیلم برداری با کیفیت و اصل را از کروماکی لند خریداری کنید! - در خانه نیز می توان استودیو کروماکی بر پا کرد

مزایای خرید تجهیزات کروماکی از کروماکی لند

کروماکی لند برند تجهیزات کروماکی است. فروشگاه آنلاین کروماکی لند با درج بارکد بر روی محصولات، خیال شما را از بابت اصل بودن محصول راحت می کند؛ کافی است با دوربین تلفن همراه خود بارکد را اسکن کنید تا از اصل بودن محصولات مطلع شوید.

ارسال تجهیزات کروماکی از طریق فروشگاه کروماکی لند بسیار سریع است. در تهران می توانید پرده سبزی که سفارش داده اید را در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید. این زمان در شهرستان به 72 ساعت افزایش پیدا می کند.

پس از خرید می توانید از خدمات پس از فروش کروماکی لند استفاده کنید. همچنین وب سایت کروماکی لند دارای آموزش هایی است که به شما برای نصب و استفاده از لوازم کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.