×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

روغن زیتون از دیرباز یکی از اصلی ترین ترکیبات غذاهای مردم مدیترانه و اروپای شرقی بوده سابقه ۸۰۰۰ سال استفاده خود گویای این امر است به همین منظور قیمت روغن زیتون زرد همواره برای مردم این ناحیه مهم بوده است.

در ادامه ما به بیان ویژگی ها و خواص آن میپردازیم به همین منظور در ادامه مطالب با ما همراه باشید. اگر باهوش باشید می دانید که ناخن ها اطلاعات زیادی از در مورد سلامتی و تندرستی افراد می گویند بنابراین در صورتی که ناخن هایی شکننده و خشک دارید احتمالا شما از چربی های طبیعی محروم هستید چرا که این مواد موجب افزایش رشد ناخن ها و کمک به حفظ و مقاومت آنها می نمایند که برای این منظور کافی است بصورت روزانه دو الی سه قاشق روغن زیتون کریستال را همراه با غذا مصرف کنید تا این مشکل به راحتی برطرف شود.

word image 203483 1 scaled - قیمت روغن زیتون سابروسو زرد رنگ بدون بو - روغن زیتون

یکی دیگر ویژگی های منحصر به فرد روغن زیتون زرد رنگ درمان و برطرف نمودن افسردگی است، احتمالا همه ما در برهه ای از زندگی مان دچار مشکلات روحی و روانی شده ایم اما خوشبختانه مواد غذایی بسیار فراوانی وجود دارند که می توانند نشاط و سرزندگی را به ما تزریق کنند و مانند یک داروی ضد افسردگی عمل کنند که از مهم ترین ها روغن زیتون است به صورتی که با مصرف و قرار دادن این روغن در سبد غذایی خود و خانواده تان می توانید سطح هورمون سروتونین را افزایش دهید و آرامش را در کنار خانواده تجربه نموده و با آنها سهیم شوید.

روغن زیتون، روغنی که برای اولین بار توسط رومیان باستان در کرانه های مدیترانه پرورش یافت که امروزه یکی از روغن های پرخاصیت در میان سایر روغن های گیاهی و طبیعی شناخته می شود به همین منظور اطلاع از بهترین قیمت روز خرید و فروش روغن زیتون زرد بصورت عمده در دستور کار بسیاری از کارخانجات تولیدی قرار گرفته است. از گذشته روغن زیتون به عنوان ماده ای اسرار آمیز برای درمان بسیاری از بیماری ها شناخته شده و مصرف آن از بروز بسیاری از مشکلات جسمی و روحی جلوگیری می نماید.

خرید روغن زیتون بدون بو

با توجه به اینکه روغن زیتون اصل دارای بو می باشد، برخی افراد از خرید و استفاده آن پرهیز می کنند. به همین دلیل، تولید کنندگان اقدام به تصفیه کردن این روغن ها کردند تا همه بتوانند از فواید این محصولات طبیعی، بهره مند شوند. این مجموعه، عرضه روغن زیتون تصفیه شده با بهترین کیفیت در بازار را بر عهده دارد. تمام این روغن ها، از زیتون های درجه یک رودبار تهیه شده اند و کاملا اصل و اورجینال می باشند و دارای هیچگونه افزودنی نیستند. برای خرید عمده و مستقیم روغن زیتون تصفیه شده باکیفیت رودبار، با ما تماس بگیرید.

روغن زیتون، از جمله روغن های گیاهی با خواص فراوان می باشد که علاوه بر مصارف بالای آن در پخت و پز، خاصیت درمانی، دارویی و آرایشی نیز دارد؛ به همین دلیل این امتیاز برای روغن زیتون، باعث شده است که تولیدکنندگان سعی کنند با تولید، فروش و خرید روغن زیتون اصل خوراکی با قیمت مناسب به صورت عمده، مصرف بالا و یا به طور کلی، نیاز بازار پاسخ داده باشند.

word image 203483 2 scaled - قیمت روغن زیتون سابروسو زرد رنگ بدون بو - روغن زیتون

همانطور که گفته شد، عوامل زیادی بر قیمت روغن زیتون بدون بو اثر گذار است، اما به طور کلی قیمت بالا و پایین نمی تواند نشان دهنده کیفیت محصول خریداری شده از جمله روغن زیتون باشد، پس هنگام خرید روغن زیتون به این نکته توجه کنید که آن را از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه نماییدروغن زیتون با درصد خلوص متفاوت تولید می شوند که روغن زیتون بکر و فرابکر از جمله آن ها است، این ویژگی روغن زیتون بدون شک باعث تاثیر گذاری بر روی قیمت آن نیز می شود، روغن زیتون بکر و فرابکر از جمله روغن زیتون های با خلوص بسیار بالا می باشد که قیمت به نسبت بالایی نیز دارد.

نحوه تولید روغن زیتون نیز می تواند بر قیمت آن موثر باشد، به طور کلی روغن زیتونی که به طور سنتی و ارگانیک تولید می شود از قیمت بالاتری نسبت به روغن زیتونی دارد که به صورت صنعتی و با دستگاه ویژه روغن گیری تولید می شود.

روغن زیتون سابروسو

روغن نیز از فواید زیادی برخوردار است که مواردی از آن اشاره می کنیم:به سلامت قلب و عروق کمک می کند و از حملات قلبی و سکته جلوگیری می کند، در زیبایی و درمان بیماری های پوست و مو موثر است، از لختگی خون جلوگیری می کند، به کاهش سطح کلسترول کمک می کند، در بهبود یبوست موثر است مانند شیره خرما و یک ملین طبیعی عالی می باشد، در درمان افسردگی نیز موثر است و در پیشگیری از آلزایمر مفید است، به دلیل وجود امگا ۳ و ۶ موجود در روغن زیتون به تقویت حافظه کمک شایانی م کند، مسکن قوی دردهاست که می توانید به صورت خوراکی و موضعی آن را مصرف کنید، می توان به یقین گفت که یکی از بهترین پاک کننده های پوست می باشد که در درمان جوش و آکنه مفید می باشد، در رفع آفتاب سوختگی بسیار موثر است، رطوبت رسانی عمیق و قوی برای پوست می باشد، یک کرم چشم طبیعی است که باعث نرمی و لطافت پوست می شود و از چروک در زیر و اطراف چشم جلوگیری می کند، در رفع چروک های ناشی از دوران بارداری مفید می باشد.

word image 203483 3 scaled - قیمت روغن زیتون سابروسو زرد رنگ بدون بو - روغن زیتون

از میوه درخت زیتون، روغن زیتون به دست می آید که از معروف ترین برندهای روغن زیتون، روغن زیتون سابروسو می باشد. روغن زیتونها در دونوع با بو و بدون بو تولید می شوند و به جز استفاده آن در آشپزی به دلیل آنتی اکسیدان غنی آن در انواع محصولات آرایشی کاربرد فراوان دارداین روزها تشخیص اصل بودن بسیاری از محصولات کار دشواری شده است که روغن زیتون سابروسو یکی از آنهاست که بتوانیم تقلبی آن را به راحتی بشناسیم. از روغن زیتون می توانیم به عنوان ضد آفتاب طبیعی و یک پاک کننده قوی آرایش استفاده نماییم.

با روغن زیتون می توانید پوست صورت و بدنتان را لایه برداری کنید و از مخلوط نمک با آن اسکراپ درست کنید. می توانید به جای فومهای کف از روغن زیتون استفاده کنید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.