×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

یکی از راه های فراهم کردن مقدمات مهاجرت به کانادا، سرمایه گذاری در کانادا است. فرصت های سرمایه گذاری در کانادا بی شمار هستند.

یکی از شهرهایی که برای سرمایه گذاری مطمئن پیشنهاد می شود، شهر شارلوت تاون است. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و پتانسیل این شهر برای سرمایه گذاری در کانادا آشنا کنیم.

word image 203540 1 scaled - فرصت های سرمایه گذاری در کانادا -

شارلوت تاون برای سرمایه گذاری در کانادا

  • رتبه دوم بهترین مکان تجارت در کانادا در سال 2006 و 2007
  • مقرون به صرفه ترین مکان برای فرایند بک آفیس در آمریکای شمالی
  • مقرون به صرفه ترین پایتخت برای تجارت در کانادا
  • متروی شرلوت تاون در سال 2007 به عنوان یکی از بهترین متروهای کانادا معرفی شد.

شهر زیبای شارلوت تاون در ساحل جنوبی جزیره پرنس ادوارد، درست در ساحل شرقی کانادا، در خلیج سنت لارنس واقع شده و توسط تنگه نورثامبرلند از سرزمین اصلی جدا شده است. مساحت این شهر 44.33 کیلومتر مربع است.

شارلوت تاون پایتخت جزیره پرنس ادوارد است و از کنفرانس تاریخی 1894 در شارلوت تاون، که منجر به تشکیل کنفدراسیون شد، به مرکز کنفدراسیون کانادا تبدیل شده است. شارلوت تاون تاریخ و فرهنگ بسیار قوی دارد. بسیاری از دفاتر استانی و فدرال و موسسات آموزشی و بهداشتی در شهر واقع شده اند.

فاصله تمامی مراکز اصلی شارلوت تاون تا جزیره حدود یکساعت رانندگی است.

بزرگراه ترنس کانادا از این شهر عبور می کند. از سمت شرق، فری در جزایر وود را به نوا اسکوشیا و از سمت غرب، پل کنفدراسیون را به نیوبرانزویک متصل می کند.

فاصله فرودگاه شارلوت تاون تا مرکز شهر 10 دقیقه رانندگی (تقریباً سه مایل) است. شارلوت تاون از پنج شرکت هواپیمایی از جمله ایر کانادا جاز، وست جت، خطوط هوایی نورث وست، خطوط هوایی دلتا و سانوینگ ایرلاینز خدمات دریافت می کند. در سال 2006، فرودگاه شارلوت تاون با جابجایی 225400 مسافر، رشد 18 درصدی ترافیک هوایی را از آن خود کرد.

بندر تاریخی شارلوت تاون شلوغ ترین پایانه دریایی با کاربری مشترک در جزیره پرنس ادوارد است. این بندر متعلق به شرکت دریایی شارلوت تاون بوده و توسط این شرکت اداره می شود. هدف از تاسیس این شرکت کمک به توسعه و رشد بندر تاریخی شارلوت تاون بوده است.

بندر شارلوت تاون بیشتر مورد استفاده صنعت کشتی های کروز قرار گرفته است. مصالح سنگی- برای تأمین نیازهای بزرگراه های استانی و ساخت و ساز تجاری – فرآورده های نفتی و کود کشاورزی عمده کالاهای حمل شده به بندر هستند. سیب زمینی و سایر محصولات فصول سرد نیز از این بندر صادر می شوند. بازدید از کشتی های کروز در سال های اخیر رایج شده و انتظار می رود با افزایش فعالیت های اقتصادی صنعت گردشگری استان، افزایش یابد.

18 میلیون دلار صرف زیباسازی بندر تاریخی شارلوت تاون شده است. طرح ابتکاری توسعه ساحل شامل مرکز تفریحی جدید کشتی کروز و گسترش آن به ترمینال است که فرصت لنگر انداختن امن و ایمن را برای کشتی های بزرگتر فراهم می کند.

word image 203540 2 scaled - فرصت های سرمایه گذاری در کانادا -

اطلاعات تکمیلی شارلوت تاون برای سرمایه گذاری در کانادا

بیوتکنولوژی: به عنوان یکی از سریعترین بخشهای در حال رشد شهر، شرکای اصلی با یکدیگر همکاری کرده تا لیستی از امکانات، شرکتها، موسسات و استعدادهای مهم تهیه کنند. این بخش به عنوان ” ماسه سنگ نفت دار” شناخته شده است و موسسات کلیدی مانند شورای تحقیقات ملی، دانشگاه جزیره پرنس ادوارد و شرکت هایی از جمله نوارتیس داروهای حیوانی و بیووکترا سرمایه گذاری زیادی در شارلوت تاون انجام داده اند.

فناوری اطلاعات: در سال های اخیر، کانون اصلی سرمایه گذاری در زیرساخت ها شارلوت تاون بوده و شرکت های فن آوری جدیدی در این شهر تاسیس شده است. مرکز جدید فناوری آتلانتیک، یک مرکز رشد برای سهامداران فعلی و آینده صنعت است. رشد فوق العاده صنعت بازی های رایانه ای، که رشد گسترده ای در سراسر جهان داشته است، از جمله زیرشاخه های جدید است.

محصولات متنوع: صنعت تولید در شارلوت تاون متنوع است و شامل ساخت فلز، محصولات غذایی، فرآوری غذاهای دریایی و فرآوری نوشیدنی است که همگی به بازارهای بین المللی صادر می شوند. شرکت های تولیدی در شارلوت تاون مزایای زیادی دارند که در رتبه بندی های مطالعات جایگزین های رقابتی KPMG منعکس شده است.

خدمات مالی: خدمات مالی یک بخش در حال رشد و نسبتاً جدید شهر است و شرکت هایی مانند AIM Trimark و Ceridian کانادا منطقه در حال رشد شهر را تغییر داده اند. توسعه این بخش به کاهش هزینه های نیروی کار و امکانات برای شرکت های در حال ظهور کمک کرده و یک بخش هدف استراتژیک برای هر سه سطح دولت است.

گردشگری: گردشگری بزرگترین صنعت خدمات جزیره و بزرگترین بخش استان است. تکمیل پل کنفدراسیون در سال 1997 تأثیر بسزایی در صنعت گردشگری داشته و زندگی مهاجران جزیره پرنس ادوارد را تغییر داده است. شارلوت تاون مرکز برگزاری جشنواره شارلوت تاون و صحنه اصلی “آن در گرین گیبلز” است که تماشاگران تئاتر را مجذوب خود کرده است. صنعت گردشگری شهر بخش خدماتی را تقویت کرده و رستوران های متنوع / تفریحات شبانه و سرگرمی ارائه می دهد.

جلسات / کنوانسیون ها: شارلوت تاون یک مقصد گردشگری دریایی است با بهترین سرگرمی، تفریحات شبانه، ساحل و بازی گلف. این امکانات باعث شده است که جلسات و همایش های زیادی در شارلوت تاون برگزار شود. مرکز اصلی برگزاری همایش هتل دلتا در پرنس ادوارد است که می توان کنفرانس هایی با حداکثر 1500 نفر در آنجا برگزار کرد.

در طول بیش از یک ربع قرن، شرکت توسعه منطقه شارلوت تاون پروژه های زیادی در زمینه توسعه املاک ارائه داده که بر مرکز شهر و بندر تأثیر گذاشته و آنها را بهبود بخشیده است.

  • پروژه های بندری: (آپارتمان، فضای تجاری، و دادگاه های استانی و دیوان عالی).
  • پروژه لنگرگاه
  • مرکز اطلاعات بازدیدکنندگان اسکله
  • پروژه سالن فاندرز

شرکت توسعه منطقه شارلوت تاون املاک اصلی را حفظ کرده تا بتواند به سرمایه گذاری خود ادامه داده و همچنین سرمایه پروژه های آینده توسعه را فراهم کند.

شرکت توسعه منطقه شارلوت تاون با جزیره پرنس ادوارد و شهر شارلوت تاون همکاری کرده تا توسعه دهندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را جذب و در فرصت های جدید سرمایه گذاری کنند.

نرخ مالیات شهری: نرخ مالیات شهری در سال 2007 برای هر 100 دلار ارزیابی املاک تجاری 2.36 دلار و برای املاک مسکونی بین 1.10 تا 1.33 دلار متغیر بود. نرخ آب و برق سالانه برای مسکن تک خانوار 172 دلار برای آب و 214 دلار برای خدمات فاضلاب است. مالیات بر دارایی استانی نیز به مالیات شهری افزوده می شود.

اطلاعات مالیات بر فروش: مالیات کالاها و خدمات مالیات بر ارزش افزوده کانادا است که تقریباً 6٪ به همه موارد به جز مواد غذایی و خدمات مالی اضافه می شود.

مالیات فروش استانی در جزیره پرنس ادوارد 10% است. مالیات فروش استانی پس از اضافه شدن مالیات خدمات و کالاها به قیمت محاسبه می شود. قیمت ها تقریباً همیشه قبل از مالیات های اعمال شده نشان داده می شوند. در صورت امکان، 10٪ هنگام پرداخت پول به صندوقدار اضافه می شود. مالیات فروش استانی مشمول تخفیف نیست.

برای بیشتر اقامتگاه های مسقف 2٪ مالیات بازاریابی در نظر گرفته شده است.

برای ارزیابی بازرگانی در یک منطقه مشخص در مرکز شهر، عوارض منطقه برای بهبود مشاغل 0.15100 دلار است. برای اطلاع از مقدار مالیات در این شهر ابتدا قیمت دلار کانادا در پرنس ادوارد را چک کنید.

برنامه های تشویق مالیاتی برای سرمایه گذاری در کانادا

مالیات در شارلوت تاون انواع مختلفی دارد و در کنار آن چندین برنامه تشویقی مالیاتی برای تشویق سرمایه گذارهای جدید به سرمایه گذاری نیز وجود دارد.

برنامه توسعه تشویق مالیاتی

این برنامه برای ارائه تخفیف مالیاتی در جهت سرمایه گذاری در بخشهای تولید، فناوری اطلاعات و فناوری زیستی طی پنج سال طراحی شده است.

برنامه تشویق مالیاتی برای احیای مجدد مرکز شهر

هدف این برنامه ارائه تخفیف مالیاتی برای سرمایه گذاری تجاری و غیر تجاری در مرکز شهر طی پنج سال است.

برنامه تشویق مالیاتی خدمات مالی بین المللی

هدف این برنامه ارائه تخفیف مالیاتی برای سرمایه گذاری در بخش خدمات مالی در طول بیش از 10 سال است.

هدف برنامه Heritage Tax Freeze ارائه تخفیف مالیاتی برای توسعه املاک تاریخی طی 5 سال است. اساس این برنامه ها مالیات بر دارایی است و برای مالیات شهری توسعه ملک، اعم از ساخت و ساز یا نوسازی، تخفیف می گیرد.

برنامه بهبود نما

این برنامه، یک برنامه هزینه مشترک برای اطمینان از توسعه و ارتقا اماکن تاریخی، و سرمایه گذاری در داون تاون است که ویژگی تاریخی خود را حفظ کرده است. هدف این برنامه افزایش جذابیت مرکز شهر به عنوان مکانی عالی برای زندگی است و بودجه ای از 30٪ تا حداکثر 50000 تأمین می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.