×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

در سال های اخیر به دلیل پایین بودن نرخ تورم در کشور کانادا و همچنین به دلیل ثبات افتصادی این کشور، بسیاری از تجار و سرمایه گذاران از سراسر جهان به فکر ثبت شرکت در کانادا افتادند و این کشور را به یکی از مقاصد اقتصادی برای سرمایه گذاری تبدیل کردند.

word image 203542 1 scaled - ثبت شرکت در کانادا -

حداقل شرایط لازم برای ثبت شرکت در کشور کانادا

  • ارائه یک بیزنس پلن یا طرح تجاری حرفه ای
  • متقاعد کردن دولت کانادا برای مفید بودن و سودآوری شرکت مورد نظر برای کشور کانادا
  • برآورد کردن شرایط ایالتی که قصد ثبت شرکت در آن را دارید. (با توجه به متفاوت بودن قوانین ایالت های مختلف کانادا)
  • اثبات مهارت زبانی (به یکی از دو زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر دو بر اساس ایالت مورد نظر)
  • داشتن مدرک تحصیلی
  • متعهد شدن به تعهدات قانونی در رابطه با شرکت ظرف مدت تقریبا 3 سال
  • به امضا رساندن تعهدنامه ای که در آن شرایط تاسیس شرکت در آن آمده است.
  • داشتن سابقه مدیریتی و رهبری در سال های اخیر (به خصوص 3 سال اخیر)

مزایای ثبت شرکت در کانادا

  • مالیات تعیین شده برای شرکت در کانادا نسبت به دیگر کشورها کم تر است
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به دلیل میزان سوددهی بالا و ثبات اقتصادی روشی مورد تایید و مطمئن است.
  • در صورت فوت صاحب شرکت، این سرمایه از بین نمی رود در حالت انحصار ورثه قرار می گیرد.

هزینه ثبت شرکت در کانادا

هزینه ثبت شرکت نیز مانند سایر روش های سرمایه گذاری از قیمت های متغیری برخوردار خواهد بود.

در شهرهای بزرگ مثل تورنتو و ونکوور طبیعتا این هزینه ها بالاتر است.

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ثبت شرکت

برای کسب مجوز اقامت دائم کانادا و ثبت شرکت، مهم ترین کار ارائه بیزنس پلن حرفه ای است که در آن باید دولت کانادا را مجاب کرد که به شما مجوز ورود و ثبت شرکت داده شود. شما باید به مسئولین اطمینان بدهید که کسب و کار شما در کانادا به نفع اقتصاد این کشور است.

مالیات کانادا و تاثیر آن برروی ثبت شرکت در کانادا

ساکنان کانادا بر اساس اقامت مالیات می دهند نه تابعیت. در نتیجه، ۳ سال پس از اقامت موقت در کانادا می توانید برای شهروندی و پاسپورت کانادا اقدام کنید. آنها مشمول مالیات بر درآمد هستند اما مهاجرین جدید با اقامت دائم می توانند از دارایی های دریایی استفاده کنند. مالیات شهروندان کانادا ساکن در دیگر کشورها بر اساس درآمد جهانی نیست و مالیات بر برخی منابع درآمدی در کانادا و سود سرمایه تعلق می گیرد. علاوه بر این، حق مالکیت و وراثت وجود ندارد.

اکثر ساکنان کانادا باید سالانه مالیات بدهند. دولت کانادا مالیات تمامی ایالت ها به جز کبک را جمع آوری می کند. جمع آوری مالیات به توسعه ی برنامه های مختلفی برای مردم کانادا از جمله کمک اجتماعی برای افراد نیازمند، بیمه ی بیکاری برای کارمندان بیکار شده، و جبران هزینه ها و خسارات قربانیان تصادف کمک می کند.

اگر تازه وارد هستید می توانید از مالیات عمومی و از پکیج منطقه یا ایالت محل اقامت خود در ۳۱ دسامبر سال مالیاتی استفاده کنید. نرخ مالیات و اعتبار مالیاتی یک استان به استان دیگر متفاوت است. و به همین دلیل است که باید از فرم مناسب استفاده کنید. آخرین مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی ۳۰ آوریل و یکسال پس از سال مالیاتی است. اگر شما و همسرتان در کانادا مشغول به تجارت هستید، آخرین مهلت ارسال اظهار نامه مالیاتی برای شما ۱۵ ژوئن و یکسال پس از سال مالیاتی است.

برای پرداخت مالیات و دریافت کمک هزینه، اظهارنامه مالیاتی را پر کنید. ممکن است واجد دریافت اعتبار یا کمک باشید حتی اگر مجبور به اعلام درآمد و یا پرداخت مالیات نباشید. برای دریافت اعتبار و کمک هزینه ی مالیات کالاها و خدمات، مالیات فروش هماهنگ، کمک هزینه کودک در کانادا، و مزایا و اعتبارات پرداخت شده تحت برنامه های خاص ایالتی و منطقه ای، باید اظهارنامه مالیاتی پر کنید.

نکته ی مهم: باید برای مدت زمانی که ساکن کانادا نبوده اید مالیات منابع درآمدی کانادا را پرداخت کنید. زمانی که مقیم کانادا می شوید، باید در فرم اظهارنامه مالیاتی تمامی منابع درآمدی خود را ذکر کنید. ممکن است مالیات بیشتری پرداخت کرده باشید. می توانید مبلغ مازاد را طلب کرده و در صورت پرداخت نکردن مالیات کافی باید مابه التفاوت را پرداخت کنید.

word image 203542 2 scaled - ثبت شرکت در کانادا -

بانکداری و نقش آن روی ثبت شرکت در کانادا

واحد پول کانادا، دلار کانادا (CAD) است. دلار کانادا به صورت اسکناس در رنگ‌های متفاوت، 5 دلاری (آبی)، 10 دلاری (بنفش)، 20 دلاری (سبز)، 50 دلاری (قرمز) و 100 دلاری (طلایی)، موجود است. عکس دلار کانادا را می توانید در سایت های مختلف ببینید. سکه‌های 5 سنتی (نیکل)، 10 سنتی (دایم)، 25 سنتی (کوارتر)، 1 دلاری (لوونی) و 2 دلاری (توونی) نیز استفاده می‌شوند. برای ثبت شرکت در کانادا باید محاسبات مالی را برحسب دلار کانادا انجام بدهید.

وجه نقد یک نوع پرداخت قابل قبول تقریباً در تمامی حوزه‌ها است، البته امروزه کارت‌های اعتباری و بانکی به عنوان روش پرداخت متداول‌تر و برای راحتی در تمامی تراکنش‌ها استفاده می‌شود. برای مبالغ بالا همچون پرداخت اجاره یا صورت حساب نیز اغلب از چک استفاده می‌شود. بانکداری مجازی هم به نحوی گسترده در پرداخت صورت حساب‌ها و انجام سایر تراکنش‌ها مورد قبول است. بسیاری از موسسه‌های آموزش عالی گزینه‌های بانکداری آنلاین یا مجازی را برای پرداخت شهریه و سایر حساب پیشنهاد می‌دهند. همه این ها باعث شده است که فرایند ثبت شرکت راحت تر اتفاق بیفتد.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت در کانادا

خود را برای زندگی جدید از لحاظ روحی و جسمی آماده کنید. پس از انتخاب مکان و سبک زندگی مورد نظر می توانید برای مهاجرت برنامه ریزی کنید. باید با کانادا و سبک زندگی در کانادا آشنا شده تا بدانید چه وسایلی می توانید به همراه داشته باشید. باید بدانید چه چیزهایی در کشور مجاز است و حجم بار خود را تخمین زده تا هزینه ی آن را حساب کنید.

چیزهایی که خیلی ضروری نیستند و چیزهایی که اصلا از آنها استفاده نمی کنید را با خود نبرید. می توانید وسایل را خود به کانادا برده یا باربر بین المللی استخدام کنید. حجم و میزان باری که از طریق هواپیما یا کشتی انتقال می دهید محدود است. اگر از ایالت متحده به کانادا می روید یک ون کوچک کرایه کنید. اشیای شکننده به همراه نداشته باشید. در وب سایت آژانس خدمات بین المللی کانادا وسایلی که می توانید حمل کنید فهرست شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.