جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوازم خانگی بوش (Bosch) آلمان + فروشگاه هوم کالا
    22 مرداد 1401 - 3:07
    شناسه : 203755
    0

    لوازم خانگی بوش جزء کم مصرف ترین وسایل به شمار می آیند و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.

    پ
    پ

    لوازم خانگی بوش جزو بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی به حساب می‌آید که تاکنون توانسته انواع مختلف لوازم خانه را برای افراد به بازار روانه کنند و افراد از خرید خود کاملاً راضی باشند. کمپانی برند بوش محصولات خود را به نحوی طراحی می‌کند که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و از نیازهای مختلف خود بواسطه آن‌ها بهره مند شوند و حتی در کمترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کنند. اگر شما هم قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید، با این مقاله از فروشگاه اینترنتی هوم کالا همراه ما باشید.

    قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های محصولات بوش به نوعی هستند که کاملا مناسب سلیقه‌های مخاطبان طراحی شده است و نمی‌توانید هیچ مشکل و ایرادی را برای محصولات پیدا کنید. حتما برای شما اتفاق افتاده است که مدت بسیار زیادی به دنبال برخی لوازم خانگی می‌گردید اما نمی‌دانید که باید این محصولات را از کدام برند تهیه کنید که هم بتواند عمر طولانی را برای شما داشته باشد و هم از کاربردهای مناسب و فوق العاده‌ای برخوردار باشد. در این قسمت باید به شما گفت لوازم خانگی بوش همان محصولاتی هستند که می توانید در خانه خود از آن‌ها بهره مند شوید و همه مواردی که از یک دستگاه انتظار دارید را برای خود فراهم کنید.

    خرید لوازم خانگی بوش آلمان فروشگاه هوم کالا

    ویژگی های لوازم خانگی بوش Bosch

    لوازم خانگی بوش جزء کم مصرف ترین وسایل به شمار می آیند و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.

    با استفاده از وسایل برقی بوش می توان حدود 70 درصد در مصرف آب و 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی نمود.

    با توجه به کمبود منابع انرژی و رو به پایان بودن آن ها تمایل بشر به سمت زندگی سبز بیشتر شده و تولید کنندگان تلاش می کنند مردم را به استفاده از کالاهای کم مصرف ترغیب کنند. از این رو بوش، برندی ایده آل برای انتخاب لوازم خانگی است، زیرا نقش موثری در کاهش هزینه های انرژی در ساختمان ایفا می کند.

    محصولات بوش بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند و به دلیل تست های کیفیتی که بر روی آن ها انجام می گیرد، از کارایی و دوام بالا برخوردار هستند.

    شرکت Bosch از اصل کیفیت برتر تبعیت می کند و در سطح جهانی لوازم خانگی و وسایل برقی به بازار عرضه می دارد.

    از گذشته تا امروز برند بوش، همواره به عنوان برندی مطرح در دنیا شناخته شده و با پیروی از تکنولوژی های روز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده است.

    الف) ماشین لباسشویی بوش

    ماشین لباسشویی بوش دارای فناوری ها و ویژگی های منحصربفردی هست که تا حدود زیادی توانسته این برند را از نظر کیفیت و کارایی از سایر برندها جدا سازد. البته که برندهایی همچون سامسونگ و ال جی از بروز ترین رقیبان بوش می باشند که در ساخت لباسشویی های با کیفیت، از تبحر بسیار بالایی برخوردار هستند و با اضافه کردن نوآورهای جدید رقابت سنگینی را با لباسشویی های بوش به وجود آورده اند. ویژگی های ماشین های لباسشویی بوش:

    طراحی مدرن

    ثبات بیشتر و لرزش کمتر

    قابلیت اضافه کردن لباس های فراموش شده

    موتور EcoSilence Drive

    صرفه جویی در آب

    دوام و ماندگاری بالا

    برنامه های شستشو + قابلیت ها

    خرید ماشین لباسشویی بوش آلمان فروشگاه هوم کالا

    ب) ماشین ظرفشویی بوش

    در ابتدا باید بگوییم ما می‌توانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم: ایستاده و رومیزی. که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته تقسیم می‌شوند: مبله و توکار. که می‌توان گفت این دو از نظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند؛ تنها تفاوت در ظاهر آنها می‌باشد. به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها می‌بینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید.

    در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید فقط درب های کابینت خود را می‌بینید که این باعث می‌شود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط می‌شود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

    خرید ماشین ظرفشویی بوش آلمان فروشگاه هوم کالا

    یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن می‌باشد که می‌تواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد.

    برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

    برنامه نیم شور یا همان Half Load

    برنامه Vario Speed ​​Plus

    برنامه شستشوی Intensive zone

    سنگ زئولیت

    Home connect

    ج) یخچال فریزر بوش

    یخچال فریزر بوش با مدل های بسیار زیبا و متنوع خود طعمی خوش به زندگی می بخشد. یخچال ساید بای ساید بوش که جدیدترین مدل های یخچال فریزر بوش می باشند آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند و با طراحی فوق العاده خود فضایی مناسب و جادار برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما می گذارند. یخچال های بوش مجهز به سیستم ضد برفک هستند، از این رو برخلاف یخچال های قدیمی برفک روی دیواره های یخچال به صورت خودکار از بین می رود.

    خرید یخچال فریزر بوش آلمان فروشگاه هوم کالا

    تمام یخچال های بوش ضد باکتری هستند و به دلیل وجود نقره در جداره داخلی خود، باکتری ها را از بین برده و طول عمر مواد غذیی را طولانی تر می کنند. از دیگر مزایای این یخچال فریزرها امکان تنظیم دما است. شما می توانید برای تازه نگه داشتن مواد درون آن ها، دما را به طور دقیق تنظیم نمائید. همچنین طبقات شیشه ای که در آن ها تعبیه شده ضد خش هستند و به راحتی با دستمال تمیز می توان آن ها را تمیز نمود. اگر این شیشه ها بشکنند، تکه تکه نخواهند شد و کاملاً ایمن می باشند.

    د) جاروبرقی بوش

    جاروبرقی بوش با توجه به قیمت، طول عمر و قدرت مکش بالایی که دارد، از بهترین و معتبرترین برندهای جاروبرقی در دنیا شناخته می شود. برتری این برند نسبت به برندهای دیگر در کشور ما این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. علاوه بر آن، جاروبرقی های بوش از جمله کم صداترین و قدرتمندترین انواع جاروبرقی محسوب می شوند و قسمت عمده ای از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

    جاروبرقی های بوش به دو دسته جاروبرقی مخزن دار و جاروبرقی کیسه دار تقسیم بندی می شوند. جاروبرقی های کیسه دار بوش تخلیه ای آسان تر داشته و از نظر بهداشتی بهتر هستند؛ اما از طرف دیگر، مدام نیاز به تعویض پاکت دارند و این ممکن است برای شما هزینه های جانبی در بر داشته باشد. در مقابل از مزیت های جاروبرقی های مخزن دار می توان به جا دادن و فشرده کردن حجم زیادی از گرد و غبار در مخزن خود اشاره نمود.

    همچنین در این نوع جاروبرقی ها تخلیه به راحتی انجام می گیرد و دیگر نیازی به تعویض پاکت و خرید مداوم آن نخواهید داشت. اگر یکی از اعضای خانوداه شما از بیماری های تنفسی و آلرژی رنج می برد، بهتر است از جاروبرقی های مخزن دار استفاده ننمایید و جاروبرقی های کیسه دار را انتخاب کنید.

    در این مقاله سعی کردیم به معرفی کلی محصولات اصلی لوازم خانگی بوش آلمان بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید محصولات خانگی بوش آلمان را دارید، می توانید تمامی محصولات را در فروشگاه هوم کالا (Homekaala.com) مشاهده و مقایسه کنید و پس از کسب اطمینان، نسبت به خرید آنلاین و تحویل درب منزل اقدام نمایید. تیم پشتیبانی فروشگاه هوم کالا به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات شماست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.