×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

رزرو هتل قصر طلایی مشهد

اگر اهل سفر به مشهد باشید، حتما نام هتل قصر طلایی به گوشتان خورده است. یکی از این هتل‌های خوشنام و محبوب کشور نزدیک به حرم امام رضا (ع). اقامت در قصر طلایی تجربه یک سفر لوکس با بهترین کیفیت و امکانات را به میهمانان این منطقه هدیه می‌دهد. با ما همراه شوید تا با امکانات و ویژگی‌های اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد بیشتر آشنا شده تا درنهایت بتوانید اتاق ایده آل خود را رزرو نمایید.

کمی بیشتر درباره هتل بین المللی قصر طلایی بدانید

قصر طلایی مشهد در سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرده و به لیست بهترین‌ها در هتل مشهد اضافه شده، آن هم بین خیابان امام رضا ۳۴ و ۳۶. با این حساب می‌توان گفت که هتل به حرم نزدیک است. اما جالب است بدانید که تعداد واحدهای هتل ۶۱۰ باب است؛ در ۲۰ طبقه. این یعنی تنوع واحدهای اقامتی نیز به همان اندازه بالاست. برای مثال هتل بیش از ۸ نوع اتاق و سوئیت دارد و حتی در میان واحدهای آن، می‌توانید آپارتمان هم ببینید. حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به واحدهایی بیندازیم که کمترین قیمت را دارند و آن‌ها که از همه گران‌تر هستند.

اتاق یک تخته هتل قصر طلایی؛ ارزان‌ترین اتاق هتل

اتاق یک تخته یا همان سینگل قصر طلایی همانطور که از نامش پیداست، ظرفیت ۱ نفر را دارد. البته به نظر می‌رسد عنوان سینگل تنها در نام اتاق است! چرا که در این واحدها، دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره وجود دارد و فضای اتاق هم ۲۴ متر مربع است. نکته دیگر در مورد امکانات اتاق سینگل است.

  • تلویزیون و شبکه فیلم داخلی
  • میز آرایش، مبلمان و کمد لباس
  • سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز
  • اتو و میز اتو
  • یخچال و مینی بار، صبحانه، چای و نسکافه
  • سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی
  • صندوق امانات

بخشی از خدمات اتاق‌های سینگل همان‌هایی هستند که در بالا اشاره کردیم. ضمن اینکه این نوع اتاق‌ها در طبقات سوم تا شانزدهم هتل قرار دارند. اگر نمای اتاق هم برایتان مهم است، باید بگوییم پنجره آن رو به خیابان است.

 قیمت اتاق یک تخته قصر طلایی

خوب؛ همانگونه که گفتیم اتاق‌های یک تخته از بقیه واحدهای هتل ارزان تر هستند. از طرف دیگر می‌دانید که قیمت هتل تابع عوامل مختلفی است و ممکن است در زمان‌های مختلف تغییر کند. در زمان نگارش این مقاله قیمت این اتاق‌ها در حدود ۱۶۰۰ هزار تومان است. اما بدون شک، بهترین و عاقلانه ترین کار چک کردن قیمت در هنگام رزرو هتل است.

اتاق آتریوم هتل قصر طلایی

بعد از اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دوتخته آتریوم قصر طلایی قیمت پایین‌تری دارند. اتاق‌های دبل آتریوم نمای زیبایی به فضای داخلی هتل دارند. در واقع تعریف آتریوم نیز همین است. متراژ این اتاق‌ها، ۳۰ متر مربع بوده و بین طبقات ۵ تا ۱۷ هتل پراکنده شده‌اند. در مورد ظرفیت هم باید بگوییم که اتاق‌های آتریوم برای اقامت دونفره طراحی شده اند. بنابراین نوع تختخواب نیز همان دبل یا دونفره است. دکوراسیون، نورپردازی و امکانات این اتاق‌ها نیز مشابه اتاق‌های یک تخته است. فقط این نکته را باید اضافه کنیم که حمام اتاق‌های آتریوم، به وان مجهز است.

رزرو اتاق آتریوم هتل قصر طلایی مشهد

قیمت اتاق دوتخته آتریوم قصر طلایی

قیمت اتاق آتریوم هم از قاعده تغییر در زمان‌های مختلف مستثنی نیست. بنابراین ما باز هم توصیه می‌کنیم پیش از رزرو، قیمت را چک کنید. با این حال نرخ این اتاق در حال حاضر در جااینجاس، شبی تقریبا ۲۳۰۰ هزار تومان است.

سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی؛ گران‌ترین واحد هتل

پرزیدنت سوئیت قصر طلایی بعد از سوئیت امپریال و آپارتمان رویال، بزرگ‌ترین واحد هتل است. این سوئیت ۱۱۰ متر مربع مساحت داشته و ظرفیت پذیرایی از ۴ مهمان را دارد. دو تخت دونفره و یک تخت سینگل در سوئیت‌های پرزیدنت وجود دارد. ضمن اینکه شما می‌توانید در صورت نیاز درخواست تخت اضافه هم بدهید. اگر موقعیت و چشم انداز سوئیت هم برایتان مهم است، باید بگوییم: طبقه سوم با نمای خیابان.

نکته مهم این است که سوئیت‌های پرزیدنت مجلل‌ترین و مجهزترین واحدهای هتل قصر طلایی هستند. دکوراسیون و نورپردازی متفاوت و امکانات بیشتری هم نسبت به سایر واحدها دارند. بنابراین علاوه بر خدمات دیگر اتاق‌ها، این امکانات اضافی را هم می‌توانید در سوئیت‌های فوق ببینید:

  • آشپزخانه(البته بدون امکان پخت و پز)، دو اتاق خواب، سالن نشیمن، اتاق جلسه و ناهارخوری، مایکروویو
  • دستگاه ماساژ پا، ترازو دیجیتال
  • کامپیوتر و میز کار
  • سرویس ایرانی و فرنگی، وان در حمام، جکوزی
  • آیفون تصویری

رزرو سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی مشهد

قیمت سوئیت پرزیدنت قصر طلایی

پرزیدنت سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد بیشترین قیمت را در این هتل پنج ستاره دارند. در فصل‌های شلوغ سال برای اقامت در این سوئیت‌ها حتی باید شبی در حدود ۸ میلیون تومان هم پرداخت کنید.

اتاق کودک یا کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

سوئیت کودک قصر طلایی فضایی کاملا متفاوت با دیگر واحدها دارد. در این سوئیت‌های ۷۲ متری، همه چیز همانطور است که بچه‌ها انتظار دارند. از تم کارتون‌ها در دکوراسیون اتاق استفاده شده و از تخت‌ها گرفته تا کمد و مینی بار به شکل‌هایی مانند ماشین یا کالسکه هستند. ضمن اینکه در این اتاق‌ها دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره تعبیه شده؛ یعنی ظرفیت پذیرایی از ۴ نفر. موقعیت اتاق‌ها هم طبقه چهارم و دید آنها به خیابان است.

کیدز سوئیت‌ها هم امکانات معمول دیگر سوئیت‌ها را دارند؛ مثل یک اتاق خواب و یک نشیمن. جکوزی، مایکرویو و آشپزخانه بدون پخت و پز در این اتاق‌ها هم مهیا شده است.

قیمت سوئیت کودک قصر طلایی

با توجه به طراحی متفاوت اتاق‌ها، اینکه قیمت آنها هم نسبت به دیگر سوئیت‌ها بالا باشد؛ چندان عجیب نیست. قیمت این واحدها نیز به حدود ۸ میلیون تومان هم می‌رسد.

سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی

برای علاقه‌مندان به اتاق‌های با تم‌های سنتی، سوئیت قاجاری گزینه مناسبی است. این سوئیت‌های ۱۰۳ متری در طبقه سوم هتل قرار دارند و چشم اندازشان رو به خیابان است. فضا و دکوراسیون هم کاملا الهام گرفته از معماری دوران قاجار است؛ از شیشه‌های رنگی و نقاشی‌های روی دیوار تا مبلمان و آباژورها.

لازم به ذکر است که سوئیت‌های قاجار دو اتاق خواب و یک سالن نشیمن دارند. ظرفیت آنها هم ۴ نفر است. به این صورت که دو تخت یک نفره در یکی از اتاق‌ها و یک تخت دونفره هم در اتاق دیگر قرار گرفته است. در مورد امکانات هم از دیگر سوئیت‌ها تبعیت می کند؛ یعنی آشپزخانه بدون پخت وپز، جکوزی، مایکروویو و … .

رزرو سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی مشهد

قیمت سوئیت قاجاری قصر طلایی

در میان سوئیت‌های هتل قصر طلایی، پس از پرزیدنت و کیدز سوئیت؛ بیشترین قیمت متعلق به این سوئیت است. بنابراین اگر می‌خواهید به هوای تِم قاجاری دست به رزرو هتل قصر طلایی مشهد بزنید، باید بگوییم که قیمت این اتاق هم به حدود ۷ میلیون می‌رسد.

رزرو هتل قصر طلایی از سایت جااینجاس

حتما می‌دانید که چک کردن قیمت، تنها کاری نیست که باید پیش از رزرو انجام دهید. در صفحه هتل قصر طلایی مشهد در جااینجاسwww.jainjas.com  می‌توان مشخصات کامل هتل همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه گوگل، تصاویر، لیست اتاق‌ها به همراه قیمت و ویژگی‌ها، فاصله از نقاط جذاب گردشگری، قوانین هتل و تجربه مسافرین قبلی را بررسی کرد و سپس اقدام به رزرو هتل نمود. کافی است عبارت رزرو هتل قصر طلایی مشهد با جااینجاس را جست و جو کرده و وارد صفحه هتل شوید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.