×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

همانطور که مستحضر هستید فوتبال دستی به دو صورت رباتی و مغناطیسی وجود دارند که هردو آن از مزایای بسیا زیادی برخوردار هستند و همچنین بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشند چرا که افراد متعددی برای سرگرمی خود از آن استفاده می نمایند و هیچ محدودیت سنی ندارد.

فوتبال دستی رباتی از توپ آدمک و آدمکهایی تشکیل شده است که به رنگبندیهای گوناگونی تقسیم بندی می شوند تا یک مسابقه جذاب صورت بگیرد.

همچنین نوع دیگر فوتبال دستی که همانند نوع رباتی می باشد، مغناطیسی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان از آن بسیار استفاده نمود.

ما در این مقاله قصد داریم بطور کامل و جامع به انواع فوتبال دستی بپردازیم، از شما تقاضامندیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

C:\Users\pc1\Downloads\ghaleb 01 (1) (9).jpg

برای یک سرگرمی جذاب می توان از فوتبال دستی رباتی استفاده نمود تا یک هیجانی مفید در مکان مورد نظر خود ایجاد نموده و از اوقات خود به خوبی استفاده نمایید.

یکی از بازیهای رو میز که بسیار دلنشین و جذاب است، فوتبال دستی می باشد که عموم مردم از آن استفاده می نمایند و هیچ رده سنی ندارد و می توان از آن در مهمانیها، مسابقات و دیگر موارد استفاده نمود که از مزیت مهم این کالا بشمار می رود.

افراد از آن برای یک رقابت جذاب فوتبالی استفاده می نمایند زیرا هیجان در این بازی بسیار بالا است و افراد می توانند با هر توانایی که دارند در این بازی شرکت نمایند و تا به مرور حرفه ای شوند که کار بسیار آسانی می باشد.

فوتبال دستی یک نفره

فوتبال یک بازی بسیار مهیج و پرطرفدار می باشد فوتبال دستی جزو بازیهایی می باشد که برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند بسیار مناسب است امروزه فوتبال دستی یک نفره در ابعاد متفاوتی تولید می شود و در انواع مختلف نشسته و فوتبال دستیهای پایه دار در بازار قابل فروش می باشند.

به علاوه یک مدل جدیدتری از این فوتبال دستیها امروزه وارد بازار شده است که به نوع ژتون خور معروف می باشد که این مدل معمولا برای باشگاهها، اماکن عمومی تفریحی، آموزشگاهها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرد این نوع فوتبال دستیها دارای وزن بیشتری نسبت به سایر مدلها می باشند.

امروزه با توجه به تقاضای فراوان مردم برای انواع فوتبال دستی جمع شو و تولید انبوه آن، خرید و فروش این محصول با سود آوری بسیاری همراه می باشد به علاوه بخش عظیمی از این تولیدات به سایر کشورهای دیگر ارسال می گردد و از این رو صادرات کشور در این زمینه با موفقیت بسیاری همراه بوده است.

C:\Users\pc1\Downloads\ghaleb 01 (1) (10).jpg

هر مدل از فوتبال دستی حرفه ای دارای ابعاد متفاوتی می باشند و ابعاد فوتبال دستی یک نفره با توجه به استاندارد خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است و طراحی ویژه ای که روی آن پیاده گردیده نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب نموده است.

همچنین سطح میز بازی شما باید کاملا یکنواخت و صاف باشد تا توپ بتواند به آسانی روی آن حرکت نماید و در حین بازی اگر میز را تکان دهید یا حرکتی مخالف قوانین بازی انجام دهید جزو تخلفات به حساب می آید و اگر توپ ما بین دو فرد در حین بازی قرار بگیرد، در این حالت توپ به فردی که به دروازه بان کمی نزدیکتر است تعلق دارد و هنگامی که به هردلیلی توپ به خارج از میز پرتاپ شود در این حالت اوت به حساب می آید.

قیمت خرید فوتبال دستی دست دوم

مثل همیشه اولین نکته ای که برای خرید یک فوتبال دستی نو یا دست دوم باید به آن دقت کرد علاوه بر قیمت، نوع آن می باشد.

امروزه میزهای فوتبال دستی در انواع و اقسام مدلها مانند مدل ایستاده، نشسته و ژتون خور که مناسب سالنهای ورزشی می باشد در بازار به فروش می رسد که انتخاب هر یک از این مدلها باید با توجه به سن افرادی که می خواهند با آن بازی کنند یا فضایی که قرار است فوتبال دستی در آن استفاده شود صورت بگیرد.

اگر قصد خرید فوتبال دستی ایستاده را دارید باید به قابلیت تنظیم ارتفاع فوتبال دستی توجه داشته باشید تا در موقعیتهای مکانی و زمانی مختلف بتوانید ارتفاع پایه های آن تغییر دهید و متناسب با قد افرادی که می خواهند با آن بازی کنند تنظیم کنید.

C:\Users\pc1\Downloads\ghaleb 01 (1) (11).jpg

عوامل زیادی را می توان نام برد که در قیمت فوتبال دستی دست دوم موثر هستند قیمت فوتبال دستیها با توجه به نوع و جنس آنها و همچنین نو یا دست دوم بودن آنها از چند صد هزار تومن تا چندین میلیون در بازار خرید و فروش می شود.

به طور کلی فوتبال دستیها یا از جنس ام دی اف و یا پلاستیک ساخته می شوند یا از جنس چوب طبیعی که قطعا فوتبال دستی ای که از جنس چوب طبیعی تولید شود بسیار گران تر می باشد زیرا از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند.

پس در خرید فوتبال دستی به این نکته توجه داشته باشید که این بازی یک بازی پر فشار است پس باید فوتبال دستی ای که می خرید جنس بدنه ی محکمی داشته باشد و مقاوم باشد تا با خیال راحت بتوانید با آن بازی کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.