×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نرمی مبلمان راحتی خود را مدیون قالب فوم سرد ۱۰ سانتی پلی یورتان لس می باشید. در کارگاه ها درون قالبهای فلزی یک مایع غلیظ که شامل آب و ماده های شیمیایی می باشد را پر می کنند که طبق جنسی که برای صندلی یا مبل در نظر دارند مدت زمان منتظر ماندن برای گرفتن و سفت شدن فوم با یکدیگر فرق دارد.

این محصول در قسمت تعبیه صندلی تک نفره و سه نفره انواع اتومبیلهای شخصی کاربرد اساسی دارد که ابتدا نشیمن و تکیه گاه ها را به هم وصل می کنند و سپس دو یه سه عدد برآمدگی در دیواره آنها به وجود می آورند که با ستون فقرات انسانها سازگار باشد به طوری که در هنگام تکیه کردن احساس سفتی یا سر خوردن نداشته باشند.

word image 204102 1 scaled - قالب فوم سرد اصفهان خوب - قالب فوم سرد

یکی از تجهیزات نجاری قالب فوم سرد با اسفنج می باشد که بعد از تولید چهار چوب به آن احتیاج پیدا می کنند تا به یکدیگر چفت کنند و سپس روکشهای پارچه ای را روی آن بکشند.

دستگاه هایی وجود دارند که ابتدا مواد اولیه این محصول را درون آن می ریزند و بعد از چند دقیقه که نیمه جامد شد درب آن را به طور کامل روی این محصول می گذارند تا دقیقا همان ترکیبی که استاندارد ظاهری برخی صندلیها می باشد را تعبیه کنند.

درون مکانی سربسته که تهویه مناسب دارد دور تا دور آن را با قالبهای چوبی که بدون درب می باشد را نصب می کنند و در کپسولهای مخصوصی که از ماده اولیه این محصول پر شده است را که افراد مانند آب پاش آتش نشانی درون این محفظه ها می گیرند تا مانند پخت کیک پف کنند که کارگران بهتر است از پوشش ایمنی از سر تا مچ پاهای خود استفاده کنند به طوری که یک شیلد به پارچه ای که همه سر آن را می پوشاند متصل شده است که علاوه بر حفاظت از ماده سمی محیطی خنک را برای فرد تدارک ببیند و همچنین لباس سرهمی که از اصابت مواد به بدن آنها مانند سدی عمل کند به تن می کنند.

قالب فوم اصفهان

قالب‌گیری فوم سالهاست که در طیف گسترده‌ای از کاربردها و در طیف گسترده‌ای از بخشها استفاده می‌شود و قالب فوم اصفهان طیف وسیعی از پروفیلها جایگزین جذابی برای مواد سنتی مانند چوب، فلز، ترموپلاستیکها و پلاستیکهای گرماسخت ارائه می دهد.

این قالب‌گیری به شما یک جزء با پوست سخت و انعطاف‌پذیر می‌دهد که روی یک هسته فوم نرم‌تر قالب‌گیری می‌شود، این نوع قالب‌گیری انتگرال پوست برای بسیاری از کاربردها از جمله زیر سر، دسته ‌ها و دسته‌ ها و زیر دستها، زیرسریها ایده ‌آل است و دارای پوسته بیرونی قالب‌گیری شده، انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر پارگی است.

این پوست در طول فرآیند قالب گیری تشکیل می شود و از یک هسته فوم میکروسلولی با سختی از پیش تعیین شده محافظت می کند و ساختار به سبک لمینت که به قطعات قالب‌گیری شده پایداری مکانیکی بالا و حداقل وزن را می‌دهد، در یک فرآیند از یک ماده ایجاد می‌شود.

word image 204102 2 - قالب فوم سرد اصفهان خوب - قالب فوم سرد

ورقهای فوم یک رسانه همه کاره هستند که ممکن است در بسیاری از پروژه های صنایع دستی ایران استفاده شود و آنها را می توان با استفاده از قالب فوم اصفهان هم تولید نمود و آنها نرم هستند اما به اندازه‌ای محکم هستند که می‌توانند با کاتر کوکیها، نقاشی با رنگهای اکریلیک، مجسمه‌سازی و ساخت قالبها، تزیینات ایجاد کنند.

فوم ماده خوبی برای ساخت قالب است زیرا به راحتی با چاقوی دندانه دار، اره یا چاقوی کاربردی برش می دهد و همچنین می توانید آن را حکاکی کرده و سنباده بزنید تا سطح صاف و تمیزی داشته باشد و در چند مرحله تقریباً برای هر شیئی با فوم می توانید قالب بسازید و این پایان نامه به تشکیل ساختار سلولی در فرآیند قالب گیری تزریقی فوم ترموپلاستیک می پردازد.

قالب فوم خوب

امروزه اغلب افراد نام فوم را شنیده اند و دوست دارند بدانند که منظور از قالب فوم سرد خوب چیست شاید شما نیز در هنگام خرید مبل در مورد اسفنج آن شنیده باشید که معمولا از فوم پلی یورتان در صنعت مبل سازی و کالای خواب استفاده میکنند این فوم در تولید کفپوش و برخی از موکتها نیز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در صنعت اتومبیل سازی از انواع فوم مانند فلکسی بل و انواع دیگر استفاده می کنند در صندلیها و قسمتهای دیگر ماشین مانند سپر خودرو نیز این فوم کاربردهای بسیاری دارد در کل می توان گفت که از فومهای مختلف به جهت نوعی عایق در وسایل گوناگون استفاده می کند فوم پلی اتیلن نیز به دلیل نوع ساختار خوب و با کیفیتی که دارد در برابر رطوبت حرارت صوت می باشد.

word image 204102 3 - قالب فوم سرد اصفهان خوب - قالب فوم سرد

در کارخانه های تولید قالب فوم خوب آنها را در قالب رنگی می ریزند تا در اشکال مختلف ساخته شوند همانطور که از نام قالب فوم مشخص است منظور این است که از آن برای استفاده در مصارف مختلف شکلهای گوناگونی در آن ایجاد می‌کنند مانند صنعت داروسازی که برای انواع داروهایی مانند شربتها که در شیشه های مختلف وجود دارند یونولیت را به شکل آنها قالب می زنند تا فضای خالی اطراف خود نداشته باشد و عایق خوبی در مقابل انواع فشار و ضربه ها باشد تا به خوبی از آنها محافظت کند برای تولید قالبهای فوم نیاز به مراحل مختلفی می باشد

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.