شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور بهترین استخر را انتخاب کنیم؟
    26 مرداد 1401 - 18:47
    شناسه : 204163
    1

    ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین استخرهای ارومیه و همچنین قیمت بلیط استخر ارومیه به صورت مختصر صحبت کنیم تا با چشمی باز تر بهترین استخر را انتخاب کنید.

    پ
    پ

    در فصل تابستان رغبت به استخر رفتن بین همه بیشتر از سایر فصل های دیگر می شود و یکی از نکات مهم در رفتن به استخر انتخاب استخر خوب شهر خودتان است.

    احتمالا برای شما هم پیش آمده که با تهیه بلیط ارزان قیمت با یک استخر خیلی خوب و بلعکس در مواردی با تهیه بلیط گران قیمت با استخر بی کیفیت روبرو شده اید.

    word image 204163 1 scaled - چطور بهترین استخر را انتخاب کنیم؟ -

    ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین استخرهای ارومیه و همچنین قیمت بلیط استخر ارومیه به صورت مختصر صحبت کنیم تا با چشمی باز تر بهترین استخر را انتخاب کنید.

    قبل از هر چیزی باید عرض کنم که استخرها در دو دسته بندی جا می گیرند. استخرهای ریلکسی و آرام برای آرامش و استخرهای شلوغ و پر سر و صدا.

    دسته اول استخرهای آرام معمولا حوض شنای کوچکتری دارند و از ظرفیت کمتری برخوردار هستند. اما دسته دوم استخرهای شلوغ، حوض شنای بزرگ و حتی سرسره شوتینگ و سایر امکانات هیجانی و تفریحی نیز ممکن است داشته باشند.

    پی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا چندتا از استخرهای ارومیه را به شما معرفی کنیم.

    استخر جام جم ارومیه

    استخر جام جم ارومیه جزو دسته اول استخرهای کوچک و آرام با ظرفیت محدود واقع در بلوار والفجر ارومیه می باشد.

    این استخر ویژه افرادی هست که دوست دارند ساعاتی را به آرامش در آب بگذرانند.

    من خودم همیشه برای تجسم و برنامه ریزی ذهنی و آرامش ذهنی به این استخر می روم و همچنین از خوبی های این استخر بوفه استخر هست که می توانید از خودتان حین شنا پذیرایی کنید.

    استخر آرام ارومیه

    استخر آرام نیز مانند استخر جام جم یکی دیگر از استخرهای آرام و بی سر و صدای ارومیه واقع در چهار راه مافی هست. این استخر نیز یکی از استخرهای مورد علاقه من هست که واقعا تمیز و درست حسابی هست.

    حوض شنای این استخر نیز کوچک تر از استخرهای دیگر است و همین باعث می شود که زیاد شلوغ نشود و بتوان با آرامش کامل از شنا لذت برد.

    استخر تورال ارومیه

    مجموعه تفریحی و سلامت تورال یکی از بهترین استخرهای ارومیه برای من هست. حتی در درجه ای بالاتر از استخر سرزمین موج های آبی ارومیه.

    استخر تورال یک استخر خصوصی و با مدیریت آقای دکتر توفیق آقانیا در منطقه فردوسی و در خیابان تیلا تاسیس و راه اندازی شده است. این استخر دارای سه حوض شنا و کلاس های ورزش در آب هست.

    این استخر حوض شنای مخصوص کودکان را دارد و شما در این استخر می توانید کودکان بالای 5 سال را هم همراه خود به این استخر ببرید.

    استخر جانبازان ارومیه

    استخر جانبازان نیز یکی از استخرهای قدیمی در خیابان ورزش است که حوض شنای بزرگی دارد. این استخر در سال 98 یک بار بازسازی و تعمیر شد و از آن موقع به بعد به یکی از استخرهای متوسط شهر ارومیه تبدیل شد.

    قیمت بلیط این استخر نسبتا به سایر استخرهای دیگر ارزان تر است و همین باعث می شود که به یکی از استخرهای شلوغ شهر ارومیه تبدیل شود.

    استخر هفت تیر ارومیه

    استخر هفت تیر نیز یکی از استخرهای متوسط به بالا با حوض شنای نسبتا بزرگ در خیابان ورزش و مجموعه ورزشی سالن 6 هزار نفری ارومیه است. این استخر طولانی ترین سرسره شوتینگ را در بین استخرهای داخل شهر را دارد. از دیگر استخرهای دیگر شهر ارومیه که سرسره شوتینگ دارند یکی استخر مخابرات و دیگری استخر سرزمین موج های آبی هست.

    استخر موج های آبی رودکی

    استخر موج های آبی رودکی که دقیقا در میدان رودکی ارومیه تاسیس شده است یکی از استخرهای خصوصی و با کیفیت شهر ارومیه است. این استخر نیز یکی از استخرهای پر طرفدار و شلوغ شهر به حساب می آید.

    قیمت بلیط استخرهای ارومیه

    بعد از کیفیت و ویژگی این استخرها قطعا یکی از موارد مهمی که برای ما هنگام رفتن به استخر اهمیت پیدا می کند قیمت بلیط استخرهای ارومیه هست.

    C:\Users\UHH\Desktop\_10.jpg

    من از سایت های مختلفی بلیط استخرها رو همیشه با تخفیف خریداری می کنم که یکی از سایت های خوب تخفیفی برای خرید بلیط استخرها سایت ویرا برگ هست. این سایت علاوه بر تخفیف در بلیط استخرهای ارومیه، در سایر نیاز روزمره هم تخفیف ارائه میده که به شخصه این سایت رو پیشنهاد می کنم. البته که سایت های خوب دیگه ای هم مثل سایت استخر بلیط و پول تیکت هم بلیط استخرها رو ارائه میدن. اما تفاوت قیمت این سایت ها با هم در بعضی موارد فرق می کند که ترجیح بنده سایت ویرا برگ هست.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “چطور بهترین استخر را انتخاب کنیم؟”
    1. جالب بود. منتها امسال بعد از باز شدن استخرها، افزایش قیمت خیلی چشمگیری داشتن و بلیط بعضی از استخرها ده برابر شده که اصلا منطقی نیست.

      پاسخ
    2. مرسی از معرفی تون. ما هم دیگه الان بلیط ها رو انلاین از سایت های واسط مثل همین ویرا برگ می خریم که تخفیفاتش برای من که چند نفری و هر هفته میریم چشمگیر هست.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.