شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت بشقاب دیوارکوب میناکاری مدرن چینی
    27 مرداد 1401 - 1:58
    شناسه : 204177
    0

    یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین وسایل تزئینی بشقابهای دیوارکوب می باشند که در انواع سفالی، چینی و برنجی وجود داشته و امروزه نیز در متریالهای مختلفی تولید و توزیع می شوند.

    پ
    پ

    همانطور که می دانید تزئین دیوارها یکی از روشهای مرسوم در طراحی دکوراسیون داخلی است و به این منظور استفاده از بشقاب دیوارکوب چینی و یا سفالی و دیگر متریالهای این اکسسوری می تواند زیبایی خاص و کلاسیکی به محیط ببخشد.

    امروزه بشقابهای دیوارکوب در جنسهای مختلفی تولید شده و با طرح و رنگهای متنوع سعی در پوشش دادن به تمامی سبکها و سلیقهاه ها دارند؛ که در این بین بشقابهای چینی مثل همیشه طرفداران خاص خود را داشته و بافت این دیوارکوبها لعاب و جلوه بیشتری دارد.

    برای استفاده از این بشقاب دیوارکوب سفالی شما مستلزم به الگو برداری از سبک و محیط خاصی نیستید.

    word image 204177 1 scaled - قیمت بشقاب دیوارکوب میناکاری مدرن چینی - قیمت بشقاب دیوارکوب

    می توانید بر حسب علایق و سلیقه خود هر نوعی را انتخاب کرده و یا در محیط دلخواه خود اعم از: خانه، محل کار، اتاق مطالعه و یا هر مکانی که دوست دارید نصب کنید، برای اطلاع از قیمت بشقاب دیوارکوب چینی میتوانید از سایت ما دیدن فرمایید.

    یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین وسایل تزئینی بشقابهای دیوارکوب می باشند که در انواع سفالی، چینی و برنجی وجود داشته و امروزه نیز در متریالهای مختلفی تولید و توزیع می شوند.

    حتما دیده و یا شنیده اید که از گذشتهاه های دور نیز بشقابهایی که جنس و یا طرح خاصی داشته اند را به عنوان یک وسیله دکوری با ارزش بر روی دیوار یا طاقچهاه ها قرار می دادند.

    استفاده از این ظروف دکوری نوستالژی هرگز متوقف نشد و در همه حال افرادی بودند که از این بشقابها به عنوان یادگاری و یا یک هدیه موروثی برای زیبایی و دیزاین محیط استفاده می کردند.

    بشقاب دیوارکوب مینا کاری

    اگر به دنبال یک هدیه دکوری و تزیینی هستید که آن از ماندگاری بالایی روبرو باشد که با گذر زمان از جذابیت این محصول چیز کم نشود ما به شما پیشنهاد می دهیم از بشقاب دیوار کوب مینا کاری و یا سفال میناکاری خریداری کنید چون این محصول علاوه بر این اینکه این بشقاب از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده همچنین آن بسیار محکم و بادوام است که این ویژگی سبب شده افراد از این محصول زیبا برای دوستان خود تهیه کنند و آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند اهدا کنند.

    word image 204177 2 scaled - قیمت بشقاب دیوارکوب میناکاری مدرن چینی - قیمت بشقاب دیوارکوب

    لازم به ذکر است بشقاب دیوارکوب میناکاری در شکلهای لوزی، مربع و غیره تولید می شود و آن دارای طرحهای جذاب و دوست داشتنی است که در بعضی از موارد آن در یک قاب چوبی بسیار شیکی قرار گذاشته شده که افراد می توانند به راحتی آن را روی دیوار نسب کنند و یک نمایی خاصی را در این مکان نصب شده ایجاد کنند.

    صنایع دستی در هر ملت جایگاه ویژه ای در میراث فرهنگی آن کشور دارا است که در کشور ما نیز صنایع دستی بسیار جذاب و عالی همچون ظروف مسی فیروزه کوبی هر ساله به میزان گسترده تولید می شود که یکی از ارقام عالی آن را می توان بشقاب دیوارکوب صنایع دستی معرفی کرد که این محصول همانطور که از اسم آن پیدا است، توسط دست افراد هنرمند کشورمان تولید شده است که آن از کیفیت باور نکردنی و همچنین از ماندگاری بسیاری برخوردار است تا جایی که در آن طرف مرزها افراد زیادی از این بشقاب به میزان فراوان استقبال می کنند.

    بشقاب دیوار کوب مدرن

    این نوع از بشقاب، که دیوارکوب می باشد به شکلی مدرن و جدید نقاشی شده و شکل تازه ای را به آنها بخشده اند تا فضای خانه های مدرن، با وسایل به روز را به شکل فزاینده ای زیبا کنند و جلوه مدرنینگ بودن خانه را به رخ افراد خانه بکشند.

    در دنیای امروزی، نقش هنر جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته و به طوریکه دیگر خبری از محیط ساده زندگی نیست، همه افراد دوست دارند محیط زندگی خود را به گونه ای تزئین کنند که باعث آرامش آنها شود.

    word image 204177 3 scaled - قیمت بشقاب دیوارکوب میناکاری مدرن چینی - قیمت بشقاب دیوارکوب

    کاغذهای دیواری، وسایل ام دی افی، پارکت لمینت، و بشقاب دیواری و غیره نوعی از ابزارهای زیبایی بخش خانه و محل کار است که طرفداران بسیار زیاد دارد، بشقاب دیوارکوب مدرن، بر گرفته شده و با طراحی جدید از بشقاب دیوارکوب قدیمی است، بر پایه قدمت طولانی ساخته شده که این بشقابها، در سالیان دور و قدیم در کشورهای چین و ژاپن ساخته می شدن و برای تزئین کردو محیط زندگی خود استفاده می کردند.

    هر شهر و هر کشور در ساخت و طراحی، نقش و نگار بشقاب دیواری، نماد خاص کشور خود را در آن طراحی می کنند تا علاوه بر زیبایی، آثار باستانی و تاریخ کشور خود را زنده نگهدارند.

    در انتخاب بشقاب دیواری، همه می توانند بر اساس ایده و سلیقه و باور خود هر نوع از طرح بندی را که بخواهند خریداری کنند تا فضای زندگی مناسب، با روحیات خود را آماده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.