پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرخ گوشت گیربکسی فلزی لمسی حرفه ای اصل جدید
    27 مرداد 1401 - 1:58
    شناسه : 204178
    0

    در هنگام استفاده از چرخ گوشت اصل جدید باید به یک سری از نکات بهداشتی دقت کنید از جمله اینکه بعد از هر بار استفاده از شبکه باید آن را به خوبی با آب ولرم مایع ظرف شویی شست و شو دهید تا تمام منافذ و سوراخهایش از آلودگیها و گوشتها پاک شود و گوشتهای باقی مانده در آن باعث ایجاد فاسد یا خراب شدن نشوند.

    پ
    پ

    یکی از مهم ترین قطعات در چرخ گوشت موتور دستگاه می باشد که اگر در آن خرابی رخ دهد حتماً باید آن را به تعمیرکار نشان دهید و تعمیر کردن آن کار خودتان نیست اما ما در این جا نکاتی را به شما خواهیم گفت که از خراب شدن آن جلوگیری می کند.

    برای حفظ سلامت موتور چرخ گوشت تان و با توجه به این که موتورهای چرخ گوشتهای خانگی معمولا نسبت به نمونه های صنعتی ضعیف تر می باشند پس از هر ۱۵ دقیقه استفاده بهتر است که به موتور استراحت دهید و آن را خاموش کنید.

    همچنین در هنگام چرخ کردن گوشت به هیچ عنوان از سبزیجاتی مانند پیاز استفاده نکنید زیرا آب پیاز ممکن است به داخل موتور چرخ گوشت تان نفوذ کند و آن را از کار بیندازد.

    یکی دیگر از قطعات مهم و قابل دید چرخ گوشتها در قسمت جلویی آن است که شبکه نام دارد که معمولاً از جنس آهنی است و دارای دو مدل ریز و درشت است که با توجه به سلیقه شما و میزان علاقه تان از اندازه ی درشت یا ریز گوشت می توانید آن را نصب کنید.

    C:\Users\ARAD\Desktop\اولی.jpg

    در هنگام استفاده از چرخ گوشت اصل جدید باید به یک سری از نکات بهداشتی دقت کنید از جمله اینکه بعد از هر بار استفاده از شبکه باید آن را به خوبی با آب ولرم مایع ظرف شویی شست و شو دهید تا تمام منافذ و سوراخهایش از آلودگیها و گوشتها پاک شود و گوشتهای باقی مانده در آن باعث ایجاد فاسد یا خراب شدن نشوند.

    در داخل لوله و پشت شبکه ی فلزی یک میله ی فلزی مارپیچ وجود دارد که به آن حلزونی می گویند و به عنوان یک هدایت کننده عمل می کند.

    چرخ گوشت لمسی بوش

    امروزه یکی از وسایل مورد نیاز در آشپزخانه که کارایی بسیار بالایی نیز دارد چرخ‌ گوشت بوش می‌ باشد این وسیله دارای مدلهای بسیار متنوع می‌باشد انواع لمسی و معمولی و حلزونی چرخ گوشت وارد بازار فروش شده ‌است.

    برندهایی مانند بوش از طرفداران بسیاری برخوردار است چرخ ‌گوشت درواقع برای خرد کردن قطعات بزرگ گوشت به قطعات بسیار ریز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و وجود این وسیله در آشپزخانه امری ضروری می‌ باشد.

    و در سلامت اعضای خانواده بسیار تاثیر گذار می ‌باشد به این شکل که گوشتهای مصرفی و خریداری‌شده از بیرون دارای استاندارد و کیفیت چندان مطلوبی نیست.

    C:\Users\ARAD\Desktop\دوم.jpg

    ولی فرد با خرید گوشت تازه و چرخ کردن آن توسط چرخ گوشت حرفه ای لمسی از کیفیت گوشت بلدرچین چرخ‌کرده ای خود اطمینان حاصل کنید انواع چرخ ‌گوشتهای لمسی نیز وارد بازار فروشی شده‌اند این چرخ گوشتها درواقع بسیار پیشرفته و مدرن می‌ باشند که از کارایی بسیار بالایی برخوردارند.

    سیستم به‌کاررفته در این مدل چرخ گوشت ها فوق‌العاده مدرن و جدید می ‌باشد چرخ‌ گوشت خوب باید دارای چه نکاتی باشد در هنگام خرید باید به چند نکته دقت کرد یک‌چرخه رشد خوب باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

    قدرت چرخ کنندگی خوبی داشته باشد زیبایی ظاهری چرخ ‌گوشت نیز بسیار مهم است و به زیبائی آشپزخانه و ظاهر آن کمک فراوانی می ‌کند و تاثیر گذار می‌ باشد.

    چرخ گوشت فلزی

    در انتها نیز نوعی دیگر از محصول آشپزخانه ای را می خواهیم معرفی نماییم که با نام چرخ گوشت فلزی شناخته شده و به دلیل خاصیت ضد ضربه بودن خود توانسته است مشتریان فراوانی را به خود اختصاص داده است.

    یکی از مزایای بی نظیر چرخ گوشت فلزی عدم لرزش و همچنین عدم صدای بالا بوده که از این نظر می توانید با خیالی آسوده تمام گوشتهای خود را ریز نموده و سپس از طرف خروجی آن دریافت نمایید.

    شایان ذکر است جنس چرخ گوشت فلزی از چدن و فولاد بوده و از این نظر شاهد مرغوبیت بالای آن می باشیم و همچنین هیج آسیبی شامل آن نمی شود.

    لازم به ذکر است این نوع چرخ گوشت همه کاره توسط تولید کنندگان زبده ای طراحی و تولید شده است و برای آنها نیز قیمتهای مقرون به صرفه ای لحاظ گردیده است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\سومی.jpg

    ما با افتخار اعلام می نماییم که توانسته ایم تمامی این چرخ گوشت گیربکسی فلزی را با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و تخصص کارشناسان خبره ای تولید نموده و برای رضایت کامل مشتریان روانه بازارهای مصرفی نماییم.

    اکنون ما می خواهیم به شما پیشنهاد نماییم که به وبگاه اینترنتی ما مراجعه نموده و پس از دریافت راهنماییهای لازم از مشاوران متخصص نسبت به پر کردن فرم سفارش محصول اقدام نموده و سپس خرید مقرون به صرفه را در دستور کار خود قرار دهید و بدین روی رضایت خاطر را برای خود به ارمغان بیاورید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.