شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید دکمه فلزی مخفی تهران
    27 مرداد 1401 - 3:55
    شناسه : 204179
    0

    از پرکاربردترین دکمه های مخفی که در امروزه در بازار به میزان بالایی خرید و فروش می شوند انواع ریلی و متری می باشند که به صورت نوار هستند و بر روی آستر لباس دوخته می شوند.

    پ
    پ

    اکثر شلوار مازراتی و پوشاکی که امروزه تولید می شونداز دکمه فلزی برخوردار هستند و در طراحی و دوخت آنها از این دکمه ها استفاده شده است که علاوه بر پوشاک ممکن است که در طراحی و ساخت کفش و یا کیف نیز از این دکمه ها استفاده شود. یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نمونه های موجود از این دکمه ها مدلهای مگنتی آن می باشند که خاصیت آهنربایی دارند و برای انواع مانتوها، کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرند که زیبایی و جذابیت خوبی برای محصول می آورند.

    word image 204179 1 scaled - خرید دکمه فلزی مخفی تهران - خرید دکمه فلزی

    تولیدیهای لباس و مراکز تهیه و طراحی پوشاک بزرگ ترین مشتریان انواع دکمه پلاستیکی، چوب روسی، فلزی و غیره می باشند که محصولات عمده را از مراکز ارائه دهنده آن خرید دکمه فلزی می کنند.

    برخی از طراحیهای دکمه فلزی خیلی خلاقانه است و نپر همگان را می تواند به خود جلب نماید به طور مثال برخی از این دکمه ها به صورت دو تیکه و یا چند تیکه در کنار هم طراحی شده اند که به صورت پازلی باز و بسته می شوند و یا برخی از آنها ببه صورت چشم و یا ابزارهای مختلفی طراحی شده اند برخی از نمونه های دکمه فلزی به صورت آچار فرانسه طراحی شده است که مناسب لباس کار و لباسهای صنعتی می باشد. برخی از دکمه های فلزی به صورت توپ فوتبال تولید شده اند که در پوشاک و لباس ورزشی معمولا به کار می روند و یا در طراحی لباسهای اسپرت ممکن است که از آنها و یا نمونه های فانتزی استقفاده شود.

    دکمه فلزی مخفی

    دکمه های مخفی نواری که بصورت فشاری بسته می شوند اصطلاحت دارای دو قسمت نر و ماده هستند که در داخل هم چفت می شوند و باعث اتصال محکم دو قسمت لباس به یکدیگر می شوند. چند سالی است که استفاده از این دکمه های مخفی دوباره باب شده است و رواج پیدا کرده است.

    این قبیل دکمه از فلزات مختلفی همچون آلومینیوم بدست می آیند. قدیمیترین دکمه ای که باستان شناسان کشف کرده اند مربوط به حدودا پنج هزار سال قبل می باشد که در پاکستان کشف شده است اما تاریخچه استفاده از دکمه ها در لباسهای گوناگون به سه هزار سال قبل از میلاد برمی گردد.

    word image 204179 2 scaled - خرید دکمه فلزی مخفی تهران - خرید دکمه فلزی

    همانطور که در قسمتهای قبل اشاره کردیم یکی از انواع دکمه های پر مصرف دکمه فلزی مخفی است. این دکمه ها به این دلیل مخفی نامیده می شوند که بر روی پشت پارچه نخی دوخته و وصل می گردند. انواع دکمه مخفی زمانی استفاده می شوند که طراح و خیاط لباس نمی خواهند که دکمه بر روی لباس مشاهده شود.

    از پرکاربردترین دکمه های مخفی که در امروزه در بازار به میزان بالایی خرید و فروش می شوند انواع ریلی و متری می باشند که به صورت نوار هستند و بر روی آستر لباس دوخته می شوند.

    یکی از موارد کاربرد این دکمه ها که از دو جنس فلز و پلاستیک هستند بر روی قسمت جلوی مانتوها است.

    دکمه فلزی تهران

    معمولا دکمه های فلزی متشکل از چهار قسمت می باشند که دارای دو بخش در رو و دو بخش در زیر هستند. این دکمه ها از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر فشار و ضربه دوام خوبی از خود نشان می دهند. دکمه های فلزی دارای طرحها و مدلهای گوناگون می باشند که مطابق با نوع لباس و سلیقه ی افراد به تولید رسیده اند. دکمه های کودکانه با مدلهای بسیار جذاب و نوع عروسکی توانسته اند فروش بسیار بالایی داشته باشند و در پوشیدن لباس کودکان را به وجد بیاورد.

    word image 204179 3 scaled - خرید دکمه فلزی مخفی تهران - خرید دکمه فلزی

    امروزه برای باز و بسته شدن لباس از زیپ و یا دکمه استفاده می کنند که دکمه به دلیل راحت باز و بسته شدن طرفداران بی شماری دارد. دکمه فلزی تهران در بازار قیمت بسیار بالایی دارد و می توان مدل و طرحهای بسیار زیبایی را به ویژه برای استفاده در کاپشن چرم در این بازارها مشاهده کرد.

    استفاده از دکمه در بین خیاطان بسیار مرسوم شده است و به دلیل این که زیپ احتمال خراب شدن بسیار زیادی وجود دارد از دکمه استفاده می کنند.

    دکمه های مجلسی اصولا براق و شکیل تر هستند و برای البسه مجلسی که برای مهمانی های مهم مورد استفاده قرار می گیرند کاربردهای فراوانی دارد و می تواند لباس را شیک و زیبا کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.