×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بشقاب پرنده - تصویری که پس از ۳۲ سال منتشر شد | واضح‌ترین عکس جهان از یک بشقاب پرنده - بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری که ادعا می‌شود مربوط به یک شیء پرنده ناشناس (UFO) است، در ۴ آگوست ۱۹۹۰ گرفته و به روزنامه دیلی رکورد اسکاتلند تحویل داده شد و در نهایت در اختیار وزارت دفاع بریتانیا قرار گرفت.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول‌پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می‌شود که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. برخی آن را به عنوان بهترین تصویر بشقاب پرنده در جهان توصیف کرده‌اند.

گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که پس از سال‌ها تحقیق توسط دانشگاه و دکتر دیوید کلارک روزنامه‌نگار این عکس پیدا شده است. هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چرا این تصویر هرگز عمومی نشده است وجود ندارد.

مردم روی زمین مجذوب احتمالات حیات فرازمینی (بیگانه) در منظومه شمسی هستند. کارشناسان و ستاره‌شناسان در تلاش هستند تا شواهدی را در این خصوص جمع‌آوری کنند تا بفهمند که آیا حیات در خارج از زمین وجود دارد یا خیر.

4719142 - تصویری که پس از ۳۲ سال منتشر شد | واضح‌ترین عکس جهان از یک بشقاب پرنده - بشقاب پرنده

افسانه‌ها و ادعاهایی در مورد وجود و مشاهده یوفوها و بیگانگان وجود داشته، اما تاکنون هیچ مدرک مشخصی ارائه نشده است.

اخیراً ناسا رسماً به شکار یوفوها پیوسته است. آژانس فضایی آمریکا در ماه ژوئن از مطالعه جدیدی خبر داد و در این راستا، برنامه‌هایی برای جذب و استخدام دانشمندان برجسته برای بررسی یوفوها داشته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.