جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران
    31 مرداد 1401 - 13:29
    شناسه : 204601
    0

    استیل به عنوان یکی از تنها موادی که کاملاً قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت است، نقش مهمی در ایجاد اقتصاد دایره‌ای آینده خواهد داشت. استیل به تکامل خود ادامه خواهد داد، هوشمندتر و پایدارتر خواهد شد. در این بخش مهم‌ترین تولیدکنندگان استیل جهان را به شما معرفی می‌کنیم تا با شرکت‌ها برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران آشنا شوید.

    پ
    پ

    استیل یکی از قوی‌ترین، سبک‌ترین و مؤثرترین انواع آلیاژهای مبتنی بر آهن است. به دلیل قابلیت استفاده گسترده، بسیاری از صنایع استفاده از استیل را برای تولید محصولات داخلی خود آغاز کرده‌اند. استیل محصولی بادوام است که آن را به یکی از قابل اعتمادترین گزینه‌ها برای صنایع پیشرو در سراسر جهان تبدیل می‌کند. خرید ورق استیل و مصرف جهانی استیل به دلیل نیاز روزافزون جهان در حال رشد است و چشم‌انداز بلند مدت برای افزایش استفاده از استیل مثبت است. انتخاب و خرید ورق استیل و پروفیل استیل مناسب، کلیدی برای به حداکثر رساندن عملکرد و بهینه‌سازی راه‌ حل‌ها در هر صنعتی است. استیل پایدار، بادوام و برای ماندگاری همیشه طراحی شده است. مقاطع استنلس استیل به خصوص انواع ورق استیل از کشورهای ایتالیا، تایوان، کره، چین، هند وارد کشور ما می‌شوند. در این مقاله شما را با برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران آشنا می‌کنیم.

    images 1660993334 - برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران - استیل ایران

    تولیدکنندگان جهانی فولاد

    این شرکت‌های جهانی مواد خامی مانند سنگ آهن و کربن را با استفاده از کوره بلند و مبدل فرآوری می‌کنند و خروجی آن به طور پیوسته فولاد ریخته‌گری به شکل شمش و محصولات نیمه تمام مانند بیلت، بلوم، اسلب و همچنین فولاد مایع است. برای ریخته‌گری این شرکت‌ها در سرتاسر جهان مستقر هستند و در حالی که برخی از آنها به صورت عمومی معامله می‌شوند، بسیاری از آنها در کشورهایی مانند چین یا هند دولتی هستند. آنها همچنین ممکن است محصولات استاندارد را به عنوان فرم‌های فولادی مناسب برای فروش و سپس پردازش و ماشین‌کاری به کالاهای نهایی تولید کنند.

    استیل به عنوان یکی از تنها موادی که کاملاً قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت است، نقش مهمی در ایجاد اقتصاد دایره‌ای آینده خواهد داشت. استیل به تکامل خود ادامه خواهد داد، هوشمندتر و پایدارتر خواهد شد. در این بخش مهم‌ترین تولیدکنندگان استیل جهان را به شما معرفی می‌کنیم تا با شرکت‌ها برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران آشنا شوید.

    اوتکومپو (Outokumpu)

    اوتکومپو در بازار جهانی استیل فعالیت می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های استیل در جهان است. این برند تنها کارخانه استیل کاملاً یکپارچه در جهان است و به طور انحصاری بر روی تولید استیل تمرکز کرده است. اوتکومپو تولیدکننده ورق استیل با کیفیت بالا است و به ارائه استیل بادوام و طراحی شده برای همیشه ادامه می‌دهد. این کار با کیفیت به این برند کمک کرده است تا در لیست تولیدکنندگان برتر استیل به جایگاهی دست یابد.

    images 1660993336 - برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران - استیل ایران

    دفتر اصلی اوتکومپو در اِسپو فنلاند است با این حال در تمام قاره‌های دنیا یک واحد تولیدی دارد تا بتواند سریع‌ترین دسترسی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سهم بازار اوتکومپو در بازار جهانی محصولات نورد سرد تقریباً 6٪ است. این برند در اروپا، با حدود 30 درصد سهم بازار و رتبه دوم در قاره آمریکا با سهم بازار تقریباً 22 درصد، رهبر بازار است.

    یکی از زمینه‌های تخصص اوتکومپو در گریدهای ویژه با کارایی بالا از جمله استیل‌های دوبلکس، فوق آستنیتی و مقاوم در برابر حرارت است. عملیات استیل تورنیو شامل دو خط کارخانه ذوب استیل، کارخانه نورد گرم، کارخانه نورد سرد، برس زدن و پرداخت و همچنین خطوط برش است. این برند قادر به ارائه مقاطع سرد شکل و جوش در طیف وسیعی از اندازه‌های استاندارد و سفارشی است.

    کلومبوس (Columbus)

    کلومبوس که در سال 1966 تأسیس شد، تنها تولیدکننده محصولات تخت استیل آفریقای جنوبی و آفریقا است. دفتر اصلی کلومبوس در نزدیکی ژوهانسبورگ واقع شده است. این شرکت خود را رقابتی‌ترین تولیدکننده جهان می‌داند. کلومبوس تولیدکننده میلگرد استیل و ورق استیل در انواع گریدهای آلیاژی است. شما محصول برند کلومبوس را در هر چیزی از سینک آشپزخانه گرفته تا ساعت مچی با کیفیت خواهید یافت. به دلیل پتانسیل بی حد و حصر استیل به عنوان فلزی برای آینده، کلمبوس همچنان یکی از تأمین‌کنندگان پیشرو استیل در بازار داخلی و عرصه جهانی است.

    images 1660993338 - برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران - استیل ایران

    جی اف ای (JFE Steel)

    جی اف ای برندی ژاپنی است که در سال 1950 تأسیس شد. این برند تولیدکننده فولاد و محصولات وابسته با دو کارخانه در غرب و شرق ژان آسیایی است. جی اف ای پنجمین تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان با درآمدی بیش از 30 میلیارد دلار است. انواع فولاد شامل نورد سرد، نورد گرم، سکوریت شده، گالوانیزه، گالوانیله شده، مقاوم در برابر سایش، استحکام بالا و غیره را ارائه می‌کند. خدماتی مانند ساخت و ساز، دریانوردی، تولید انرژی، مهندسی عمران، ماشین‌کاری صنعتی، تولید لوازم الکتریکی، بسته‌بندی فلزی، حمل و نقل ریلی و بازارهای خودرو نیز توسط این برند انجام می‌شود.

    وای‌سی ایناکس تایوان (YC inox)

    وای‌سی ایناکس تایوان یک شرکت مستقر در تایوان است که عمدتاً در زمینه تولید، پردازش و توزیع محصولات استیل فعالیت دارد. محصولات اولیه این شرکت شامل لوله‌های صنعتی استیل، لوله‌های سازه استیل، صفحات نازک استنلس استیل، صفحات ضخیم استنلس استیل، محصولات زاویه‌دار استیل، محصولات نورد تخت استیل و محصولات بخش کانال استیل است. محصولات این برند عمدتاً در صنایع شیمیایی، ساختمانی، غذایی، حفاظت از محیط‌زیست و همچنین آتش‌نشانی و صنایع مخابراتی استفاده می‌شود. وای‌سی ایناکس چندین دهه است که در زمینه محصولات استیل کار می‌کند و به عنوان تأمین‌کننده برجسته ورق استیل در جهان نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت عمدتاً محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارج از کشور توزیع می‌کند و یکی از منابع تأمین استیل کشور ما نیز به شمار می‌رود و از نظر حجم واردات استیل به ایران در رتبه دوم قرار دارد.

    ای کی استیل (AK Steel)

    ای کی استیل شرکت فولادسازی بود که دفتر مرکزی آن در شهرستان وست چستر، شهرستان باتلر، اوهایو قرار داشت. این شرکت که نام آن از حروف اول Armco، شرکت سلف آن و شرکت فولاد کاوازاکی گرفته شده است، در سال 2020 توسط کلیولند کلیفز (Cleveland-Cliffs) خریداری شد. محصولات ای کی استیل عمدتاً در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    دفتر اصلی ای کی استیل در ایالت متحده است با این حال هشت کارخانه فولاد، دو کارخانه کُک و دو کارخانه تولید لوله در شش ایالت و یک کارخانه تولید لوله در مکزیک دارد.

    ایپرام یا اپرام (Aperam)

    اپرام یک گروه فولادسازی است که در سه حوزه تبدیل و توزیع محصولات فولادی، تولید آلیاژهای نیکل و محصولات تخصصی استیل فعالیت دارد. محصولات این گروه عمدتاً برای بخش‌های هوافضا، خودروسازی، بازسازی، ساخت و ساز، لوازم خانگی و مهندسی برق در نظر گرفته شده است. این برند به عنوان یکی از ارائه دهندگان راه‌حل‌های نوآورانه و با کارایی بالا در میان تولیدکنندگان اصلی استیل ظاهر شده است. دفتر اصلی اپرام در برزیل است با این حال در برزیل، بلژیک و فرانسه 6 واحد تولیدی دارد.

    ویراج هند (Viraj)

    ویراج دومین تولیدکننده بزرگ محصولات بلند استنلس استیل در جهان است و رتبه اول را در فلنج‌های استیل دارد. با طیف گسترده‌ای از محصولات که شامل سیم‌های استیل، میله‌های سیم، اتصال دهنده‌ها، میله‌های روشن، پروفیل‌ها و فلنج‌ها است، در بازار استیل ایران حضور دارد. ویراج نماینده یک رهبر جهانی در محصولات بلند استنلس استیل است و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بلند استنلس استیل در هند است. این شرکت که در شهرک صنعتی بویسار (Boisar) در نزدیکی شهر تجاری هند، بمبئی واقع شده است، محصولات خود را به بیش از 90 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند.

    ورق‌های استیل برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

    ورق استیل یکی از همه کاره‌ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که تقریباً در هر صنعتی قابل تصور از معدن، ساخت و ساز، کشاورزی، پذیرایی، تولید، هوانوردی، پزشکی و حمل و نقل کاربرد دارد.

    ورق استیل چه اندازه‌هایی است؟

    اندازه‌های محبوب ورق استیل، 3 میلی‌متر، 10 میلی‌متر، 6 میلی‌متر، 8 میلی‌متر، 5 میلی‌متر، 20 میلی‌متر، 12 میلی‌متر، 25 میلی‌متر است. ورق استیل در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می‌شود. برخی از ورق‌های استاندارد می‌توانند نورد سرد شوند، ورق‌های دیگر نورد گرم هستند.

    سخن پایانی

    ورق‌های استیل به طور گسترده در پروژه‌ها استفاده می‌شود و استفاده صنعتی فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به دست می‌آورد. در این مقاله برترین برندهای ورق استیل در بازار استیل ایران را معرفی کرده‌ایم. اگر علاقه‌مند به دانستن بیشتر در مورد استیل هستید و به اطلاعاتی در مورد تأمین‌کنندگان بیشتری نیاز دارید، از وب‌سایت استیل رخ دیدن کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.