چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افشای درآمد بلاگرهای ایرانی که برق را از سر می پراند!
    31 مرداد 1401 - 14:38
    شناسه : 204621
    0

    تعرفه تبلیغ هر استوری برای بلاگرهای ایرانی بین 5 تا 150 میلیون تومان می باشد. و بیشترین درآمد مربوط به صدف بیوتی ماهی 12 میلیارد تومان است.

    پ
    پ

    بلاگرهای ایرانی - افشای درآمد بلاگرهای ایرانی که برق را از سر می پراند! - درآمد بلاگرهای ایرانی

    به گزارش روزنامه اینترنتی فراز؛ روزنامه اینترنتی فراز در گزارشی از درآمد میلیاردی اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام خبر داده است.

    در این گزارش آمده است:شاید ۱۰ سال پیش که در مارکت جهانی، شبکه اجتماعی تازه‌ای به نام اینستاگرام رونمایی شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که این شبکه در فاصله زمانی کوتاه، گوی سبقت را از همتای خود فیس‌بوک و سایر اپلیکیشن‌های مجازی برباید. و امروز به یکی از پرکاربرترین و البته مهم‌ترین قطب های سرمایه‌‌سازی در جهان بدل شود.

    حال چند سالی می‌شود که نسل تازه‌ای از افراد در کالبد عناوینی چون سلبریتی، بلاگر، اینفلوئنسر، واینر، اینستاگرامر و … جا خوش کرده اند.

    و با پیروی از سرخط جهانی در حوزه‌های مختلفی مانند جهان‌گردی، غذا، مد، طنز، ورزش و …به بیان دیدگاه‌ها و عقاید خود به طور مستقیم می‌پردازند.

    و به خاطر داشتن تعداد دنبال‌کنندگان بالا، منبع معتبری برای تبلیغات کالاها و محصولات برندهای تجاری محسوب می‌شوند.

    بیشترین و کمترین درآمد برای کدام بلاگرهاست؟

    در میان اینفلوئنسرها یا بلاگرهای ایرانی، صدف بیوتی ماهی ۱۲ میلیارد تومان، اِمِل ایجاد ماهی ۱۰ میلیارد تومان، الناز گلرخ ماهی ۷ میلیارد تومان، سرنا امینی ماهی ۶ میلیارد تومان، حسن ریوندی ماهی ۴ میلیارد تومان، علی صبوری ماهی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، محمد امین کریم پور ماهی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، میلاد قاسمی خواه ماهی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مستر تستر ماهی ۲ میلیارد تومان و شقایق محمودی ماهی ۱ میلیارد تومان به صورت تقریبی درآمد دارند.

    تعرفه تبلیغات این چهره‌ها برای هر استوری بین ۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان است! حال آنکه بسیاری از چهره های اینستاگرامی پس از اخبار منتشر شده پیرامون فیلترینگ اینستاگرام بسیاری از دنبال‌کنندگان خود را به یوتیوب دعوت کرده و منبع درآمدی جداگانه در آنجا نیز ایجاد کرده‌اند.

    این یک دنیای شیشه‌ای است!

    حال این عناوین گاه توخالی که درست مقابل دیدگان یک نسل، از دنیای شیشه‌ای خود به دنبال کنندگانشان که گاه برای آن‌ها بیشتر به صفرهای یک اسکناس شباهت دارند، لبخند می‌‌زنند، جملات اتو کشیده تحویل می‌دهند، برای همراهی از آنان تشکر می‌کنند ،به واسطه هر چند تگ، منشن، لایک یا کامنت برایشان هدیه در نظر می‌گیرند(هدیه‌ای که اسپانسر تقدیم می‌کند)، گاه به ضرورت یک موقعیت رنگِ پروفایلشان را سبز، بنفش یا نارنجی می‌کنند، امروز حامی فلان کمپین و فردا منتقد به مدیریت در کشور می‌شوند، گاه همگام با مردم  به فیلترینگ می‌تازند و گاه به دولتی که در زمان انتخابات برایش سینه چاک کرده بودند، به خاطر قیمت ارز، نقض برجام، گرانی و … به تندی انتقاد می‌کنند. غافل از اینکه این دنیای شیشه‌ای هرچه باشد شیشه است و امکان دارد ناگهان بشکند و خرده‌هایش تیغ بر شاهرگ شهرت باد آوردشان شود !

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.