پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت پارچ مسی اردکی چکشی
    02 شهریور 1401 - 5:45
    شناسه : 204761
    0

    در ایران یکی از محصولات قدیمی که بر سر سفره ها استفاده می شد، پارچ مسی در دار و ظرف مسی پذیرای بوده که در طرح اردکی و ساده با ظاهری شیک به بازار توزیع و به دست خواستاران این محصول می رسید.

    پ
    پ

    در ایران یکی از محصولات قدیمی که بر سر سفره ها استفاده می شد، پارچ مسی در دار و ظرف مسی پذیرای بوده که در طرح اردکی و ساده با ظاهری شیک به بازار توزیع و به دست خواستاران این محصول می رسید.

    همانطور که می دانید ظروف مسی مدرن یکی از جنسهایی بوده که در برابر آب مقاوم و ضد زنگ است و در ثبات و نگه داری رنگ بسیار روی آن کار کرده اند، البته چندین بدی که داشت که یکی، سنگینی آن بوده که برای بلند و جابه جا کردن باید توان بیشتر خرج داده و به مرور زمان موجب دست درد در افراد مسن می شد.

    امروزه در تمامی بازارهای جهانی این محصول موجود بوده که با وزنی سبک تر و رنگ و طرح زیباتر در حال تولید درون کارخانه زیر دستگاه مخصوص است که در بازارهای جهانی درحال تجارت و صادرات می باشد که سود بسیار بالایی به تولید کنندگان می رسد.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (1) (19).jpg

    با تولید بسیاری از ظروف مسی مانند پارچ، بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان، تصمیم به طراحی و کشیدن نقش و نگار بر روی این محصول گشتن که به عنوان مثال پارچ را با اضافه کردن درب روی آن، اردکی کرده اند و این پارچ مسی اردکی بسیار هم پر طرفدار است.

    تمامی پزشکان جهان بعد از آزمایشات بسیار متوجه موادهای به خصوصی در این نوع ماده شده اند که موادهای تشکیل دهنده مس باعث جلوگیری از خیلی عوامل سرطانی در مغز و بدن انسان شده و به دلیل میالین موجود در مس باعث تضعیف سیستم عصبی بدن شده که استفاده زیاد آن موجب نابودی تمامی سلولهای مرده در مغز می گردد، برای همین افراد قدیم نه تنها عمری طولانی داشته اند بلکه نسبت به تمامی عوامل پیرامون خود خون سرد رفتار کرده و بی دلیل عصبی نمی شوند، اما امروزه به دلیل وجود ظروف چینی و شیشه ایی این عوامل در افراد کم نشده و با کوچک ترین شوخی یا حرفی عصبی و از کوره در می روند و یک جنگ اعصاب و روان را شروع کرده که آتیش آن همه اشخاص جامعه را دچار خود می کند.

    فروش پارچ مسی چکشی

    در صنایع دستی ایران پارچ مسی چکشی از فروش بسیار خوبی برخودار می باشد با توجه به رنگ زیبا و کیفیت مرغوبی دارد می توانید در مهمانی و مجالس از آن استفاده کنید چراکه با گذشت زمان هیچگونه تغییر رنگ نمی دهد و از جنس برنج می باشد.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (1) (20).jpg

    درطی سالیان گذشته از محصولات مسی بسیار مورد استفاده افراد بوده است به همین دلیل مریضی کمتری بین افراد رخ می داد امروزه با خرید پارچ مسی چکشی می توانید بسیاری از نوشیدنیهای مورد علاقه تان در جای خنک نگهداری کنید بنابراین پزشکان توصیه می کنند هر فرد بالغ در طول روز به عنصر مس نیازمند می باشد با استفاده از وسایلهای مسی می توانید این مس مورد نیاز بدنتان را تکمیل کنید و در این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب به صورت عمده موجود می باشد.

    در صورت تهیه ظروفهای مسی اصل با کیفیت بالا، ساختار ماندگار، قیمت ارزان می توانید برای استفاده منزل و دکوراسیون زیبا استفاده کنید مجموعه ما بزرگ ترین عرضه کننده پارچهای مسی، قابلمه مسی، سینی، لیوان و غیره می باشد با توجه به نیازتان می توانید فرم این سایت را پر کنید و از طرحهای گوناگون و رنگهای زیبا به صورت آنلاین و عمده ثبت سفارش کالا انجام دهید همچنین با شماره درج شده می توانید تماس بگیرید کارشناسان خبره این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و با توجه به اهمیت اوضاع اقتصادی بهترین عرضه را خدمت شما انجام می دهند.

    قیمت پارچ مسی جدید

    شاید برای شما نیز سوال پیش بیایید که قیمت جدید و به روز پارچ آب مسی در بازار چند است که برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت تمام ظروف مسی از جمله پارچ مسی بستگی به سایز و اندازه آنها دار چرا که امروزه مسها به صورت کیلویی خرید و فروش می شوند اما می توان گفت که این محصول قیمتی حدودا بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان دارد که در انواع سایزها و مدلهای مختلف تولید می شود.

    وقتی چشممان به ظروف مسی می خورد خواه ناخواه مهد این صنعت یعنی زنجان و کرمان به ذهن ما خطور می کند.

    ناگفته نماند شهرهایی چون اصفهان و قزوین نیز در این صنعت چشمگیر دستی بر آتش دارند و در این زمینه فعالیت خوبی را از سالها پیش آغاز کرده اند که با استقبال بی نظیر مردم نیز روبرو شده اند.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (1) (21).jpg

    شاید جالب باشد که بدانید حتی پارچهای مسی قدیمی نیز امروزه از ارزش بالایی برخوردار هستند که گاها از مدلهای جدید تر نیز قیمت بالاتری دارند چرا که به عنوان یک عتیقه قدیمی شناخته می شوند.

    باید بگوییم قیمت پارچ مسی قدیمی در شهرهایی چون کرمان و زنجان به نسبت دیگر شهرها مناسب تر است دلیل آن هم وجود معادن زیاد مس در این شهرها می باشد که دسترسی به مس را آسان می‌کند و همین دسترسی راحت باعث می شود ظروف مسی تولید شده با قیمت به صرفه تری به دست مشتری برسد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.