×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای پرورش و نگهداری انواع بوقلمون وحشی کوچک، آزاد و پیر آشنایی با نژادهای مختلف آنها، فراهم کردن شرایط نگهداری مساعد، نوع تغذیه و همچنین چگونگی تامین و خرید آنها مهم هستند، تنوع نژاد بوقلمون وحشی سبب شده تا افراد نتوانند انتخاب صحیحی در خرید آبوقلمون زنده یا گوشت بوقلمون تازه داشته باشند، به همین علت قصد داریم در این مقاله به معرفی کامل این پرندگان و چگونگی نگهداری از آنها بپردازیم.

تعیین جنسیت و سن بوقلمون وحشی کار چندان آسانی نیست و معمولاً افراد حرفه ای در این حوزه می توانند جوجه های چند روزه را بر این اساس تفکیک کنند.

word image 204832 1 2 - خرید بوقلمون وحشی پیر - بوقلمون وحشی

لازم به ذکر است قیمت بوقلمون وحشی پیر به مراتب ارزانتر از جوجه و نمونه های جوان است، به همین علت تقاضا برای خرید آنها از سوی کشتارگاه با هدف تامین گوشت بوقلمون در سطح بالایی قرار دارد.

برای خرید بوقلمون وحشی جوان یا پیر با هدف تولید گوشت یا جوجه کشی، شناخت مراکز تولیدی و مزارع فعال در این زمینه راهکاری مطمئن برای ثبت سفارشات عمده است.

از آنجایی که پرورش بوقلمون در کشور به صورت محدودیت انجام می شود، خرید این پرندگان نیز همواره با چالش و برخی محدودیتها مانند عدم شناخت تامین کنندگان یا آگاهی از نژاد بوقلمون همراه است.

خرید بوقلمون وحشی

از جمله پرنده هایی که اندازه تمام قسمتهای بدن آنها شامل گردن، پا و غیره بسیار بزرگ بوده می توان به بوقلمون وحشی اشاره نمود؛ قیمت خرید فروش بوقلمون وحشی در بازار سوال بسیاری از علاقمندان به این پرنده می باشد.

بوقلمون وحشی نیز خود نژادهای مختلفی داشته و به صورت کلی می توان گفت پنج گونه از این پرنده در جهان یافت می شود البته هر کدام از این گونه ها مشخصات ظاهری منحصر به فردی دارند که از روی این ویژگیها نیز به راحتی می توان نوع آن را شناسایی کرد برای مثال آن دسته از بوقلمونهای وحشی که پرهای آن شکلاتی رنگ بوده بوقلمون وحشی شرقی محسوب می شود؛ اگر قصد پرورش بوقلمون را دارید و یا می خواهید در زمینه خرید و فروش این پرنده فعالیت کنید ما را در ادامه همراهی نمایید.

word image 204832 2 2 - خرید بوقلمون وحشی پیر - بوقلمون وحشی

بسیاری از افراد در میان پرندگان گوناگون به خاطر آسان بودن تغذیه و همچنین مقاومت بالای آنها در هنگام شرایط سخت تمایل به خرید بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی بزرگ را به صورت عمده دارند.

به راحتی می توان از مراکز پرورش بوقلمون وحشی که امروزه در شهرهای مختلف ایران وجود داشته که به صورت اصولی نگهداری این پرنده را انجام می دهند‌ و در زمان مناسب واکسنهای مورد نیاز این پرندگان را تزریق می کنند بهترین گونه های بوقلمون وحشی را به صورت عمده و با قمیت ارزانی خریداری کرد.

در هنگام خرید بوقلمون وحشی حتما به ظاهر پرنده توجه کرده و تنها آنهایی که کاملا سالم و بدون بیماری هستند را جهت خرید انتخاب نمایید.

بوقلمون وحشی آمریکا

یکی از زیباترین حیواناتی که در بسیاری از مناطق جهان یافت می شوند، بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی می باشد که این نوع از جانداران، دارای نژادهای مختلفی است که برترین آنها از نژاد ایران، استرالیا و آمریکا می باشد.

بوقلمون پرنده ای است که دارای دو جنس نر و ماده می باشد که انواع نر آنها نسبت به نوع ماده، دارای جثه ی بزرگ تری است که می تواند با ماده های زیادی جفتگیری کند.

گوشت و تخم این نوع از حیوان، دارای خواص بسیار زیادی است که به همین دلیل جزو مرغوب ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی در جهان به شمار می آیند.

نژادهای مختلف بوقلمون، از نظر اندازه و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند که در مناطق مختلف جهان، به شیوه های متفاوت پرورش داده می شود.

word image 204832 3 1 - خرید بوقلمون وحشی پیر - بوقلمون وحشی

یکی از مهم ترین زیستگاه های اصلی انواع بوقلمون وحشی آمریکا است که در این کشور دارای گونه های بسیار متنوعی است که هر کدام دارای شکل و اندازه های متفاوتی نیز می باشند.

بوقلمونهای وحشی پرندگانی هستند که هنگام خطر به پرواز در می آیند که البته طول پرواز آنها زیاد نیست و همچنین نمی توانند ارتفاع زیادی از زمین بگیرند.

بوقلمونهای اهلی موجود در جهان، نژاد اصلاح شده ی بوقلمونهای وحشی است که در مراکز زیادی نگهداری می شوند.

بوقلمونهای وحشی یکی از سنگین ترین پرندگان موجود در جهان است که دارای لذیذترین گوشت نیز می باشند.

بوقلمون وحشی آمریکایی از جمله قدیمی ترین نژاد بوقلمون در جهان است که نسبت به انواع دیگر معروف تر و با ارزش تر می باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.