سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی و مشاهده کمیک دی سی در سایت نتگام
    03 شهریور 1401 - 18:19
    شناسه : 204927
    0

    سایت نتگام به انتشار و بررسی جدیدترین کمیک های دی سی و مارول می پردازد. ما در این مطلب از سایت بامردم به بررسی کمیک های نتگام خواهیم پرداخت.

    پ
    پ

    سایت نتگام به انتشار و بررسی جدیدترین کمیک های دی سی و مارول می پردازد. ما در این مطلب از سایت بامردم به بررسی کمیک های نتگام خواهیم پرداخت.

    افراط های شرورانه بتمن در سایت نتگام

      word image 204927 1 - بررسی و مشاهده کمیک دی سی در سایت نتگام - کمیک دی سی

    بتمن به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان کامیکس دی سی شهرت ثابتی دارد، اما گاهی اوقات نام شوالیه تاریکی را به افراط های شرورانه می برد. بتمن که توسط بیل فینگر و باب کین خلق شد، اولین بار در سال 1940 ظاهر شد. پس از اولین حضور نمادین خود، او به زودی به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و کتاب های کمیک بی شماری را تولید کرد. بتمن از زمان خلقت خود، خود را به عنوان یکی از نمادین ترین ابرقهرمانان تمام دوران معرفی کرد.

    به گفته سایت نتگام، بتمن همیشه به عنوان یک قهرمان نجیب تفسیر نمی شود. این قهرمان سابقه طولانی کار برای طرف عدالت دارد، اما گاهی اوقات جنبه تاریک تری بر آن حاکم می شود.

    بتمن تبدیل به یک خون آشام می شود و نمی تواند خود را کنترل کند

    چندین داستان وجود دارد که در آن بتمن با خون آشام ها روبرو می شود، اما هیچ کدام به اندازه سه گانه بتمن و دراکولا خاطره انگیز نیستند. در جلد اول، بتمن باید با دراکولا و ارتش خون آشامش مبارزه کند. در نبرد نهایی، بتمن گاز گرفته و به یک خون آشام تبدیل می شود.
    در دو جلد بعدی، بتمن کم کم تسلیم تشنگی خون می شود. هنگامی که تغییر شکل او کامل می شود، او دست به کشتار می زند و اکثر جنایتکاران گاتهام را به قتل می رساند. داستان یک جنبه احساسی نیز دارد، با تمرکز بر نحوه برخورد آلفرد و کمیسر گوردون با آنچه دوستشان شده است.

    بتمن کی جی بیست را ترک کرد تا از گرسنگی بمیرد

    کی جی بیست یکی از ترسناک ترین قاتلان در دنیای دی سی است. در حالی که کی جی بیست تلاش می کند رئیس جمهور امریکا را بکشد، نشان می دهد که چقدر می تواند خطرناک باشد.

    بتمن پس از خنثی کردن یک سوء قصد، کی جی بیست را به داخل فاضلاب تعقیب می کند و او را به گوشه می کشد. شوالیه تاریکی به جای مبارزه با او، کی جی بیست را در فاضلاب حبس می کند و می رود. بتمن سعی می کند این را با اصرار اینکه هدف ها وسیله را توجیه می کنند و اینکه قوانین باید گاهی اوقات شکسته شوند، توضیح دهد، اما این به طرز وحشتناکی بی رحمانه است. حتی اگر پایان دادن به زندگی او تنها راه حل بود، اما اینطور نبود، اجازه دادن به کسی که آرام آرام بمیرد حتی برای بتمن خیلی بد است.

    کتاب کمیک با پیام مثبت

    word image 204927 2 - بررسی و مشاهده کمیک دی سی در سایت نتگام - کمیک دی سی

    چندین کمیک ابرقهرمانی وجود دارد که دارای پیام مثبتی است که می تواند برای طرفداران مارول، دی سی نشاط آور باشد. کتاب های مصور رسانه ای متنوع هستند، اگر چه پربارترین جنبه آن ها کمیک های ابرقهرمانی است. بهترین بخش در مورد کمیک ها این است که می توان از آنها برای بیان هر داستانی استفاده کرد. اگر داستان ابرقهرمانی ایرادی دارد، این است که دریافت پیام های مثبت از آنها می تواند بسیار سخت باشد.
    مطمئناً، ابرقهرمانان ذاتاً مثبت هستند، اما نبردهای بی پایان آن ها به هیچ چیز جز کلی ترین حالت مثبت نمی خورد. خوشبختانه، مارول، دی سی و ایمیج خوانندگانی را پوشش داده اند. هر ناشری کتاب های خوبی با پیام های مثبت منتشر کرده است، کتاب هایی که هر طرفدار می تواند چیزی از آنها دریافت کند.

    کمیک رویال سیتی

    ایمیج صنعت کمیک را از بسیاری جهات تغییر داد و به بزرگترین سازندگان این امکان را داد که داستان هایی را تعریف کنند که به هیچ جای دیگری نخواهند رسید. شهر سلطنتی جف لمیر، نمونه فوق العاده ای از آن است. این کمیک خانواده پایک را دنبال می کند، قبیله ای با رازها و دردهایی که بین آنها شکاف ایجاد کرده است. همه آنها به دلیل یک تراژدی خانوادگی دوباره با هم می آیند و باید با شیاطین گذشته دست و پنجه نرم کنند.

    رویال سیتی یک درام خانوادگی است که خوانندگان را در هر مرحله ویران می کند قبل از اینکه در پایان آن ها را سرحال کند. مجموعه چهارده شماره ای آن درباره خانواده ای است که راهی برای رهایی از درد گذشته پیدا می کنند و هر چه که باشد به یکدیگر عشق می ورزند. پیام این کمیک زیبایی و مثبت است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.