×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از آنجایی که چوب قدرت جذب آب بالایی دارد همواره شرکت گل ایران برای ساختن پوشالهای کولر از رشته های کوتاه شده و به هم پیچیده شده چوب استفاده می کند که به همین دلیل باید سالیانه این پوشالها تعویض شود زیرا پس از یک سال این چوبها قدرت جذب آب خود را از دست می دهند.

همینطور از آنجایی که قارچها و باکتریها معمولا در فضاهای مرطوب رشد می کنند این عامل هم یکی دیگر از دلایل ضروری برای تعویض این پوشالها در مدت تعیین شده خود می باشد تا از بروز بیماریها و ایجاد آلودگیهای میکروبی در داخل خانه جلوگیری شود.

C:\Users\Admin\Downloads\image_0f774b0e6c036c10a80e9bc50fb6f1c507dd8be1.jpg-1170x658.jpg

کولرهای آبی به همراه پمپ همواره به دلیل قیمت پایین و راحتی نصب و تهیه آنها همواره از تقاضای بالایی برخوردار بوده است و همچنین نگهداری آسان آن و دوام و طول عمر بالایی دارند از دیگر موارد تمایل افراد به تهیه این پوشال کولر گل ایران بوده است.

علت به هم پیچیده شدن و نامنظم بودن چوبها در تشکیل پوشال این مورد است که آبی که از بالا به روی این پوشالها ریخته می شود به آرامی به پایین برسد و این موضوع طول عمر چوبهای به کار رفته شده در آن و پوشال را زیاد می کند.

پوشال کولر تبریز

همانطور که میدانید کولر از دسته بندی گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است که پوشال نیز جزو این موارد خواهد بود تا اینکه در شهرهای مختلف مانند تبریز قابل مشاهده است.

امروزه از کولر بخاطر گرما زیاد مورد استفاده قرار خواهند داد تا کولر خود دارای انواع و دسته بندی متفاوت می‌باشد به دلیل اینکه بعضی از دسته بندی کولر امروزه از پوشال مناسب استفاده خواهند کرد که هر کدام از آن نیز عملکرد مناسب و منحصر به فرد را دارا می‌باشد.

همچنین این محصول توسط تولیدکنندگان از مدلهای مختلف در سایز بندی گوناگون تولید می‌شوند که هر کدم از آن در بسته بندی متفاوت تهیه خواهند شد بسته بندی پوشال باعث خواهد شد تا با خیال راحت این محصول حمل و نقل شود بدون اینکه دچار آسیب دیدگی بشود.

C:\Users\Admin\Downloads\12-4-1-1030x686 (1).jpg

لازم به ذکر است سایز و اندازه این پوشال کوار تبریز به دلیل اینکه خود کولر نیز دارای سایز بندی متفاوت می‌باشد، مختلف خواهد بود تا اینکه دست مشتری نسبت به عملکرد مناسب کولر مفید باشد هر کدام از این پوشالها با نخ یا نوار پلاسیتیکی بسته خواهند شد تا اینکه در محل نصب خود قرار می‌گیرند.

پوشال کولر که دارای انواع مختلف از نظر شکل ظاهری و جنس خواهد بود بیشتر آن از رشته شده چوب روسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ضمن به دلیل اینکه سایزبندی نسبتا متفاوت می‌باشد برای هر نوع این محصول مناسب خواهد بود تا اینکه کیفیت مناسب را داشته باشد.

خرید عمده پوشال کولر اصفهان

در کشور ما و در سراسر کشور مراکز خرید عمده زیادی برای انواع وسایل و لوازم کولر آبی وجود دارد که استان اصفهان یکی از پخش و فروش پد سلولزی و انواع پوشال کولر آبی در کشور می باشد.

امروزه طرفداران پوشال سلولزی بسیار زیاد شده است و مردم با یکبار استفاده از این نوع پوشال طرفدار پرو پا قرص آن شده اند.

عمر بالای پوشالهای سلولزی باعث شده تا نیاز به تعویض هر ساله این پوشال نباشد و برخی از آنها در صورت داشتن کیفیت خوب و استاندارد بودن می توانند تا ۵ سال بر روی کولر آبی شما نصب باشند و هیچ آسیبی نبینند.

برای تمیز کردن و افزایش راندمان و طول عمر پوشال سلولزی می توانید آنها را بیرون آورده و تمیز کنید و سپس دوباره برای استفاده در سال بعد از آن بهره ببرید.

C:\Users\Admin\Downloads\5-17-1-768x485.jpg

همانطور که گفتیم یکی از وسایل ضروری و مهم در فصول گرم برای آسایش و راحتی کولر آبی است، مراکز فروش ارزان قیمت پوشال کولر کوچک الی بزرگ در استانهای مختلف کشور وجود دارند و این پوشال کولر اصفهان را به سراسر کشور ارسال و توزیع می کنند.

استفاده از پوشالهای چوبی در کولرها نکات خاصی به همراه دارد، نکته اول اینکه باید هر ساله این پوشالها را تعویض نمایید، می توانید قبل از استفاده آنها را خیس کنید تا برای استفاده در کولر آماده سازی شوند و به مرور زمان با جذب آب بیشتری باعث ایجاد سرمایش بیشتر شوند.

همچنین استفاده از پوشالهای قدیمی و عدم تعویض آن باعث ایجاد هوایی نامطبوع در کولر شده و باعث کم شدن راندمان کاری کولر آبی شما می شود، به همین خاطر باید هر ساله پوشال کولر تعویض شود و مدلهای جدید و نو آن را خریداری کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.