×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شاید تا به امروز عبارتکسب درآمد از طریق اشتراک ویدیو را شنیده باشید و برای شما سوال پیش آمده باشد که کسب درآمد چه ربطی به اشتراک ویدیو دارد‌. اگر بخواهیم به طور کلی و در یک جمله این عبارت را برای شما معنی کنیم باید بگوییم که کافی است یکبار ویدیو مورد نظر را در سایت آپلود کنید تا برای همیشه از طریق تعداد ویو و کلیک روی ویدیوتان کسب درآمد نمایید‌. اما باید ویدیو را در چه سایتی آپلود کرد؟ برای انجام این کار یک سایت به‌عنوان سرویس اشتراک گذاری ویدیو، به جذب کاربران اقدام می‌کند. این سایت برای اولین بار به صورت رایگان این امکان را برای کاربران خود به وجود می‌آورد که ویدیو خود را در سایت به اشتراک بگذارند.

 البته همه کاربران قصد اشتراک گذاری ویدیو را ندارند و دسته‌ای از این افراد به دیدن ویدیوهای مورد نیاز اقدام می‌کنند. اگر شما بتوانید محتوایی مفید را در قالب ویدیو در سایت آپلود کنید تعداد نسبتا زیادی از کاربران آن را مشاهده خواهند کرد که همین امر سبب کسب درآمد شما از طریق اشتراک گذاری ویدیو می‌شود. در نظر داشته باشید که مبلغی که در ازای هر ویو به شما پرداخت می‌شود به سایت مورد نظر بستگی دارد و اگر بتوانید با ویدیو خود تعداد بازدید سایت بالاتر ببرید می‌توانید پول بیشتری را از این طریق کسب نمایید.

در این مقاله درباره سرویس اشتراک ویدیو میگروم و کسب درآمد با امتیاز گیری و اشتراک ویدیو با شما صحبت خواهیم کرد پس اگر درباره نحوه کسب درآمد از این طریق اطلاعی ندارید، بهتر است این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید. همان‌طور که در این پاراگراف به آن اشاره کردیم برخی از سایت‌ها فضایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا با آپلود کردن ویدیو به کسب درآمد مشغول شوند. یکی از این سایت‌ها، میگروم است که می‌توانید مطالب آموزنده را در قالب ویدیو در این سایت به اشتراک بگذارید و در ازای هر ویو مبلغی را دریافت کنید.

760292 2 - سرویس اشتراک ویدیو میگروم و کسب درآمد با اشتراک ویدیو و امتیاز گیری لایک ، کامنت و مشاهده ویدئو - اشتراک ویدیو

کسب درآمد با لایک و کامنت

پس از آنکه ویدیو خود را بر روی سایت آپلود کردید، تعداد کسانی که آن را مشاهده کرده‌اند در قسمت پایین ویدیو نوشته می‌شود همچنین کاربران می‌توانند نظرات خود را درباره ویدیو در قسمت نظرات یا همان نظرات ذکر کنند. اگر ویدیو شما مفید و موثر باشد کاربران آن را لایک می‌کنند و همین لایک و کامنت نیز باعث کسب درآمد شما می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که اگر برای ویدیو مورد نظر کمی وقت و حوصله بگذارید می‌توانید بهترین محتوا را در قالب ویدیو تولید کنید و آن را در سایت به اشتراک بگذارید.

با هر ویو، لایک و کامنت مبلغی برای شما واریز خواهد شد. هرچقدر محتوا شما مفیدتر باشد تعداد لایک‌ها و نظراتی که دریافت می‌کنید بیشتر خواهد بود. برخی از محتواهای آپلود شده در سایت مفید هستند اما صداگذاری و یا تصویربرداری مناسبی ندارند به همین علت به شما توصیه می‌کنیم که وقتی را برای ادیت زدن ویدیو در نظر بگیرید تا بهترین محتوا را به اشتراک بگذارید. هر چقدر ویدیو شما باکیفیت‌تر و جذاب‌تر باشد تعداد کسانی که آن را لایک می‌کنند بیشتر خواهد بود و حتی ممکن است برخی از افراد در قسمت کامنت از شما بخواهند ویدیوهای دیگری را نیز به اشتراک بگذارید.

 لازم به ذکر است که آپلود محتواهای غیرانسانی و مخالف با قوانین کشور ممنوع است پس هنگام ساخت ویدیو از گفتن عبارات نامناسب خودداری نمایید و همچنین با توجه به قوانین کشور خود سعی کنید بهترین ویدیو را در سایت قرار دهید. شما می‌توانید با توجه به مسائل و موضوعات مهم کشور به تولید محتوا اقدام کنید و از تاپیک‌های پر بازدید استفاده نمایید.

 با کمی دقت و توجه می‌توانید از طریق گرفتن لایک و کامنت به درآمد مناسبی در ماه برسید. کسب درآمد از این طریق تا زمانی که ویدیو خود را از روی سایت حذف نکنید ادامه دارد و اگر محتوایی جالب باشد کاربران آن را برای دیگر دوستان خود می‌فرستند و از این طریق ویو، لایک و کامنت بیشتری را دریافت خواهید کرد.

پرداخت با پی پال

از پی پال می‌توانید برای دریافت و ارسال پول به صورت آنلاین به دیگر حساب‌ها استفاده نمایید. به طور کلی با کمک پی پال می‌توان پول را به صورت آنلاین برای دوست، آشنا و خانواده انتقال داد. انتقال پول از این طریق بسیار سریع و آسان انجام می‌گیرد و کافی است که حساب ایمیل و رمز آن را به حساب مورد نظر وارد کنید تا وجه به آن حساب منتقل شود. جالب است بدانید که انتقال پول از طریق پی پال بسیار امن و مطمئن انجام می‌شود و باید گفت که امکان سرقت پول از این طریق تقریبا به صفر رسیده است پس با خیال راحت از این طریق پول خود را از طریق اشتراک ویدیو میگروم دریافت نمایید و در صورت لزوم برای دیگر افراد انتقال دهید.

اگر یکی از اعضا خانواده شم در کشور دیگری زندگی می‌کند می‌توانید از طریق پی پال وجه مورد نظر را برای او ارسال نمایید. بسیاری از کسانی که از طریق اشتراک ویدیو، تولید محتوا، انجام کارهای گرافیکی و طراحی به کسب درآمد مشغول شده‌اند، از طریق پی پال وجه خود را دریافت می‌کنند و یا برای دیگر افراد می‌فرستند.

مزایا استفاده از پی پال

استفاده از پی پال بسیار راحت است و هر کسی در هر جای دنیا که باشد می‌تواند با کمک آن وجه مورد نظر را دریافت و یا ارسال کند. به عبارتی دیگر فقط با لینک کردن کردیت کارت به حساب خود می‌توانید عملیات‌های مختلف بانکی ازجمله انتقال وجه، دریافت و.. را در کمتر از یک دقیقه انجام دهید. برخی از مزایا استفاده از پی پال عبارتند از:

  • ثبت تراکنش‌ها: شما هر نوع تراکنشی را که با استفاده از حساب پی پال انجام داده باشید بر روی این حساب ثبت می‌شود و هر زمان که بخواهید می‌توانید معاملات خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.
  • قابل نصب بر روی موبایل: حساب پی پال را می‌توان بر روی دسکتاپ و موبایل نصب کرد چراکه این حساب دارای اپلیکیشنی بوده که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های موبایل را دارا می‌باشد. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید هر ساعت از شبانه روز کارهای مربوط به انتقال و دریافت وجه را انجام دهید.
  • داشتن تخفیف ویژه برای کاربران فعال و ماندگار: یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای کیف پول پی پال داشتن تخفیف برای کاربران ماندگار است. که یعنی برای کاربرانی که مدت زیادی است تراکنش‌های خود را با کمک این کیف پول انجام می‌دهند، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

نحوه کار با پی پال

انتقال و دریافت پول از طریق اپلیکشن پی پال بسیار ساده است کافی است که کاربر اطلاعاتی از قبیل ایمیل خود را وارد نماید. در مرحله بعدی باید یکی از حساب‌های بانکی و یا کارت اعتباری را به پی پال متصل کنید و حساب پی پال را وریفای نمایید. حال نوبت به انتقال موجودی کارت اعتباری به پی پال است. شما می‌توانید به راحتی موجودی دیگر کارت‌های اعتباری خود را به حساب پی پال منتقل کنید و پرداخت‌های لازم را در سایت‌های خارجی انجام دهید.

از این به بعد موجودی شما از همه حساب‌هایتان در پی پال قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که شبکه پی پال بر روی تمامی تراکنش‌های شما نظارت دارد تا از عدم سرقت اطمینان حاصل نماید و فضایی امن را برای کاربران خود به وجود آورد. جالب است بدانید که برخی از سایت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف حاضر هستند چهار درصد کارمزد هم پرداخت کنند تا از امنیت موجودی‌ها اطمینان حاصل کنند.

سرویس اشتراک ویدیو رایگان

اگر به انجام کارهایی مثل تولید محتوا و صبحت کردن درباره مباحث روز دنیا علاقه دارید و یا اگر دارای استعدادی در زمینه‌های مختلفی مثل آشپزی و شیرینی پزی می‌باشید، می‌توانید ویدیویی را درباره استعداد و توانایی خود بسازید و سپس از طریق سرویس اشتراک ویدیو رایگان آن را در سایت مورد نظر آپلود کنید. تعداد زیادی از خانم‌ها از استعدادهای خود مانند آشپزی کردن و یا درست کردن کاردستی با وسایل دور ریختنی ویدیو تولید می‌کنند و آن را در صفحات مختلف اینترنتی به اشتراک می‌گذارند و از این طریق به کسب‌وکار خود رونق می‌بخشند.

اگر شما نیز مهارت و تجربه زیادی در زمینه‌های مختلف دارید می‌توانید به راحتی به درآمد برسید‌. موضوعات مختلفی مانند تدریس دروس، کاردستی، طراحی، نقاشی، خیاطی، آشپزی، شیرینی پزی، درست کردن انواع کیک و تزیین آن، تزیین انواع لباس، نحوه چیدمان اتاق خواب و پذیرایی و… بیشتری ویو را در سایت‌ها دارند پس اگر در هرکدام از موضوعات ذکر شده توانایی کافی دارید، اشتراک ویدیو در سایت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

تعداد سایت‌هایی که به کاربران خود این اجازه را می‌دهند که ویدیوهای مختلفی را آپلود کنند زیاد است اما اگر می‌خواهید در یکی از پرطرفدارترین سایت‌ها مشغول به کار شوید، ما به شما سایت میگروم را پیشنهاد می‌کنیم. روزانه تعداد کثیری از افراد محتواهای آموزشی خود را در این سایت به اشتراک می‌گذارند و از طریق تعداد بازدید به درآمد می‌رسند. میزان درآمد شما به تعداد لایک، بازدید و کامنت هر پست و ویدیو بستگی دارد. برای آپلود محتوا خود هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارید و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

چگونه می‌توان تعداد بازدیدها را افزایش داد

همان‌طور که اشاره شد شما در ازای تعداد ویو و بازدید از ویدیو خود پول دریافت می‌کنید و هرچقدر محتوا شما مفیدتر و جدیدتر باشد تعداد بازدید از آن افزایش پیدا می‌کند. اما برخی از کاربران با این سوال مواجه می‌شوند که چگونه می‌توان تعداد بازدیدها را افزایش داد تا بتوان پول بیشتری را کسب کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که باتوجه به نیازهای کاربران و خواسته‌های آن‌ها به تولید محتوا ویدیویی اقدام نمایید و پس از اشتراک گذاری آن، سعی کنید لینک ویدیو را در کانال‌ها و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید و از دوستان و آشنایان بخواهید که آن را در گروه، کانال و یا پیج‌هایی که دارند به اشتراک بگذارند.

 با انجام این کار، تعداد زیادی از افراد بر روی لینک ویدیو شما کلیک می‌کنند و ویو، لایک و کامنت ویدیو بالاتر می‌رود درنتیجه می‌توانید درآمد بیشتری از این طریق کسب نمایید. اگر در حال ضبط ویدیو آموزشی هستید می‌توانید مطالب را به چندین بخش تقسیم بندی کنید و هر کدام از موضوعات را در قالب ویدیویی جداگانه به اشتراک بگذارید در این حالت نیز می‌توانید افرادی را که ویدیو اول را مشاهده کرده‌اند را متقاعد کنید که ویدیوهای بعدی را نیز مشاهده نمایند.

چه کسانی برای کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری ویدیو شرکت دارند؟

پس از آنکه با سرویس اشتراک ویدیو رایگان و کسب درآمد با لایک و کامنت آشنا شدید نوبت به به بررسی این موضوع می‌رسد که که کسانی از طریق اشتراک گذاری ویدیو به درآمد می‌رسند. به طور کلی می‌توان گفت که چهار طرف از آپلود ویدیو درآمد کسب می‌کنند این چهار طرف عبارتند از:

اولین کسی که از طریق اشتراک ویدیو به درآمد می‌رسد صاحب سایت است یعنی فرد یا افرادی که فضایی را در سایت برای اشتراک ویدیو در اختیار کاربران قرار داده‌اند از طریق ویو و بازدید هر ویدیویی به درآمد می‌رسند.

طرف دوم کسانی هستند که در این سایت‌ها فعالیت می‌کنند و به تولید محتوا ویدیویی مشغول می‌باشند. این دسته از افراد موضوعات مهم و پر بازدید را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند و در نهایت باتوجه به نیازهای افراد به تولید انواع محتوا ویدیویی مشغول می‌شوند. با هر لایک و کامنت و تعداد بازدید مبلغی را از صاحب سایت دریافت می‌کنند.

کسانی که به عنوان اسپانسر و تبلیغ دهندگان شناخته می‌شوند نیز در اشتراک گذاری ویدیو نقش دارند.

در نهایت باید گفت که کسانی که این محتواها را مشاهده می‌کنند باعث به وجود آمدن چرخه کسب درآمد می‌شوند.

مزایا کسب درآمد از طریق اشتراک ویدیو رایگان برای کاربران فعال

واضح است که سرویس اشتراک ویدیو میگروم مزایایی برای طرفین دارد. مهمترین هدف و مزیت اصلی از اشتراک انواع ویدیو آن است که فرد می‌تواند به درآمد برسد. یعنی با صرف کمترین هزینه می‌تواند در منزل خود ویدیویی آموزشی را تولید و آن را روی سایت آپلود کند. انجام این کار به افزایش تعامل‌ها در فضا مجازی نیز کمک می‌کند و همچنین بازدید از سایت را بالاتر می‌برد. اگر ویدیویی جذاب و آموزنده باشد، افراد آن را برای دیگران نیز ارسال می‌کنند و همچنین از شما می‌خواهند ویدیوهای جدیدی را به اشتراک بگذارید تا از ترفندها بهره ببرند. روزانه افراد زیادی در سراسر دنیا ویدیوهایی با موضوعات مختلف را آپلود می‌کنند اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می‌توانید محتواهایی درباره آموزش این زبان تولید کنید. چنین ویدیوهایی معمولا بازدید، لایک و کامنت بیشتری دارند.

مزایا کسب درآمد از طریق اشتراک ویدیو برای صاحب سایت

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی به آن اشاره کردیم، تعداد زیادی از صاحبان سایت‌ها این اجازه را به کاربران خود می‌دهند که به صورت کاملا رایگان ویدیوهای مختلفی را به اشتراک بگذارند اما این کار چه سودی برای آنان دارد؟ برخی از کاربران با این سوال مواجه می‌شوند که اگر صاحب سایت هیچ پولی برای آپلود محتوا ویدیویی دریافت نمی‌کند، پس از کجا درآمد کسب می‌نماید. در جواب به این سوال باید گفت که صاحبان سایت‌های مختلف باید برای دیده شدن بهتر سایت خود بودجه‌ای را در نظر بگیرند برای مثال باید هزینه‌های مربوط به طراحی سایت، پورسانت‌ کارمندان و.. را پرداخت نمایند. پس از راه‌اندازی سایت، کاربران زیادی برای آنکه بتوانند به درآمد برسند ویدیوهای خود در این سایت‌ها به اشتراک می‌گذارند.

اگر محتوا این ویدیوها مفید باشد تعداد زیادی از افراد به مشاهده آن‌ها اقدام می‌کنند و همچنین بازدیدها باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد. هرچقدر تعداد بازدیدکنندگان بیشتر و ترافیک سایت بالاتر باشد، سایت مربوطه به عنوان یک سایت معتبر و برتر شناخته می‌شود و رتبه مناسب جهانی را دریافت خواهد کرد. در این صورت اسپانسرهای مختلفی برای انجام تبلیغات خود با صاحب سایت تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند که بنرها، ویدیوها و محتواهای متنی مربوط به تبلیغات محصول و… را در قسمتی را سایت خود درج کند.

با گرفتن چنین تبلیغاتی می‌توان به سود مناسبی در ماه رسید و همچنین تمامی هزینه‌های مربوط به کارمندان و … را به طور کامل پرداخت کرد. هزینه تبلیغات به نوع محتوا شما بستگی دارد به طور معمول، برای انجام تبلیغات ویدیویی باید هزینه بیشتری را نسبت به تبلیغات متنی پرداخت نمایید.

مزایا کسب درآمد از طریق اشتراک ویدیو برای اسپانسرها

هدف کلی اسپانسرها این است که در فضا سایت بازدهی بیشتری برای تبلیغات داشته باشند و از همین طریق کسب درآمد کنند. ویدیویی که اسپانسرها در سایت آپلود می‌کنند برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند. پولی که این افراد پرداخت می‌کنند ازبین نخواهد رفت و فقط برای تعداد بازدید تبلیغ باید هزینه پرداخت نمایند.

مزایا کسب درآمد از طریق اشتراک ویدیو برای بازدیدکنندگان

همان‌طور که می‌دانید بازدیدکنندگان باعث به وجود آمدن این چرخه درآمد از طریق اشتراک ویدیو می‌شوند. این کاربران می‌توانند ویدیوهای مختلفی را مشاهده نمایند و آن‌ها را لایک کنند. اگر شما دانش‌آموز هستید می‌توانید انواع ویدیوهای آموزشی دروس مختلف را در این سایت‌ها مشاهده نمایید. برای خانم‌های خانه‌دار نیز انواع ویدیوهای آموزشی آشپزی، کیک پزی و شیرینی پزی آپلود شده است که می‌توانید ترفندهای جدید خانه‌داری را به راحتی یاد بگیرید. جالب است بدانید که انواع ویدیوهای مربوط به تعمیر برخی از وسایل خانگی نیز در این سایت‌ها وجود دارند که با مشاهده آن‌ها می‌توانید اطلاعات خوبی را کسب نمایید.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اشتراک ویدیو

برای آپلود محتوا ویدیویی هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارید شما می‌توانید با کمترین امکانات و بدون داشتن دوربین‌های حرفه‌ای، ویدیوهای آموزشی مختلفی را در سایت به اشتراک بگذارید. همچنین زمان مشخصی برای آپلود ویدیو تعیین نشده است و کاربر می‌تواند هر زمانی که بخواهد آن را آپلود کند. در نظر داشته باشید که محتوا شما باید با قوانین و مقررات کشور مرتبط باشد و قوانین را نقض نکند.

یعنی با پوشش مناسب جلوی دوربین ظاهر شوید و از به کار بردن الفاظ نامناسب و نادرست خودداری کنید. سعی کنید روان و با اعتماد به نفس صحبت کنید و بدون هیچ استرسی توانایی خود را جلوی دوربین به نمایش بگذارید. بهتر است که کمی گرم و صمیمی صبحت کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند در هنگام مشاهده ویدیو با شما ارتباط برقرار کنند.

سقف درآمد از طریق اشتراک ویدیو

در قسمت‌های قبلی درباره سرویس اشتراک ویدیو میگروم و کسب درآمد با امتیاز گیری و اشتراک ویدیو با شما صحبت کردیم. برخی از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که میزان درآمد ماهیانه از طریق اشتراک ویدیو چقدر است ؟ آیا می‌توان آن را به عنوان شغلی مناسب در نظر گرفت ؟ درباره این سوال باید گفت که میزان درآمد شما فقط و فقط به تلاش و کیفیت ویدیوتان بستگی دارد.

اگر بتوانید زمان مناسبی را برای تولید محتوا در نظر بگیرید و محتوایی باکیفیت‌ و مفید را تولید کنید احتمال آنکه تعداد بازدید کنندگان زیاد باشد، تاحدودی بالا است. سعی کنید از بهترین و کاربردی‌ترین مطالب و تاپیک‌ها استفاده نمایید تا مخاطب با خواندن توضیحات ویدیو، مجذوب آن شود و بر روی آن کلیک کند. در نظر داشته باشید که این ویدیوها برای همیشه بر روی سایت باقی می‌ماند مگر آنکه خود فرد بخواهد آن را حذف کند. امروزه بیشتر مردم در کشورهای مختلف ویدیوهای مختلفی را بر روی سایت‌های معتبر آپلود می‌کنند شما می‌توانید ویدیوهایی با زبان فارسی و زیرنویس انگلیسی را در سایت میگروم به اشتراک بگذارید.

قوانین سرویس اشتراک ویدیو

اگر می‌خواهید ویدیویی را در سایت‌های معتبر آپلود کنید باید ابتدا یک حساب کاربری معتبر و تایید شده داشته باشید تا صاحب سایت به شما این اجازه را دهد که ویدیو را آپلود کنید. سپس مراحل مربوط به اشتراک گذاری ویدیو را به اتمام برسانید تا هر چه سریعتر محتوا شما بر روی سایت قرار گیرد. برای آنکه ویدئو روی سایت آپلود شود باید سرعت اینترنت کمی بالا باشد. اگر در هنگام آپلود محتوا با مشکل مواجه شدید باید صبر کنید و در ساعاتی که ترافیک سایت کمتر است ویدیو را منتشر نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل نیز با صاحب سایت تماس حاصل نمایید.

سرویس اشتراک ویدیو میگروم، انتخابی مطمئن

در این مقاله درباره سرویس اشتراک ویدیو میگروم و کسب درآمد با امتیاز گیری و اشتراک ویدیو با شما عزیزان صحبت کردیم. اگر می‌خواهید از طریق به اشتراک گذاشتن توانایی‌ها و استعدادهای خود به درآمد برسید، اشتراک ویدیو می‌تواند پیشنهاد بسیار هوشمندانه‌ای برای شما باشد. در سایت‌های ایرانی و خارجی می‌توانید مطالب و محتواهای ویدیویی خود را به صورت رایگان آپلود کنید.

 

https://www.migrom.com/

964981 2 - سرویس اشتراک ویدیو میگروم و کسب درآمد با اشتراک ویدیو و امتیاز گیری لایک ، کامنت و مشاهده ویدئو - اشتراک ویدیو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.