سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی
    05 شهریور 1401 - 12:39
    شناسه : 205067
    0

    تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی دو نوع از بلیط های هواپیما هستند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارندکه اگر تفاوت درست هر کدام از آن ها را متوجه نشوید ممکن است، هزینه بسیار بیشتری را مجبور باشید برای سفر هوایی خود بپردازید. تفاوت بلیط […]

    پ
    پ

    تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی

    بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی دو نوع از بلیط های هواپیما هستند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارندکه اگر تفاوت درست هر کدام از آن ها را متوجه نشوید ممکن است، هزینه بسیار بیشتری را مجبور باشید برای سفر هوایی خود بپردازید.

    تفاوت بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی را می توان در زمان خرید و یا قیمت های متفاوت این دو دسته بندی کرد. مقایسه بین بلیط های لحظه آخری و سیستمی ممکن است شما را در خرید بلیط ها سردرگم کند. بلیط های لحظه آخری نیز نوعی از بلیط ها هستند که همیشه برای یک مسیر به راحتی پیدا نمی شوند. تفاوت این بلیط ها را در این صفحه (https://students.washington.edu/sfradi/Last-minute-plane-tickets.html) به صورت کاملی بررسی کرده ایم که می توانید این مطلب را مطالعه فرمایید.

    images 1661423792 - تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی -

    بلیط هواپیما سیستمی

    بلیط هواپیما سیستمی یکی از انواع بلیط های هواپیماست که ثبات قیمتی بیشتری نسبت بلیط هواپیما لحظه آخری دارد و معمولا تغییرات قیمتی آن در روزهای شلوغ سال اتفاق می افتد و در روزهای غیرمناسبتی یک روند ثابت را به همراه دارند. اگر در روزهای شلوغ سال به دنبال خرید بلیط های سیستمی باشید در برخی مواقع ممکن است سود کنید. ایرلاین ها دارای قوانین متفاوتی در رابطه با شرایط بلیط سیستمی دارند که می توانید روی این لینک کلیک کرده تا با قیمت بلیط ایرلاین های مختلف آشنا شوید.

    مزایای خرید بلیط هواپیما سیستمی

    بلیط هواپیما سیستمی به شما امکانات زیادی خواهد داد، به طور مثال اگر سفری با خانواده دارید و فرزندانتان با شما همراه هستند باید بدانید که بلیط های سیستمی برای سفر کودکان بین ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف دارد که این بسیار برای سفر با هواپیما ارزشمند است و یا تخفیفات دیگری که تا ۸۰ درصد برای برای بلیط هواپیما نوزاد وجود دارد. همچنین زمانی که بازار بلیط لحظه به دلیل پروازهای زیاد مسافرین و شلوغی مقاصد به بیشترین قیمت خود رسیده است می توانید از پروازهای با ثبات تر سیستمی استفاده نمایید. همچنین برای خرید بلیط با قیمت پایین تر می توانید راهنمای خرید بلیط ارزان را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین بلیط ها را بیابید.

    images 1661423794 - تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی -

    چگونه بلیط هواپیما سیستمی بخریم

    خرید بلیط هواپیما سیستمی به اندازه پیدا کردن بلیط لحظه آخری کار سختی نیست. بلیط هواپیما سیستمی را می توانید از تمامی شرکت های هواپیمایی، آژانس ها و مراکز خرید آنلاین بلیط، خریداری کنید. این بلیط ها معمولا به راحتی و در تمامی مسیرها وجود دارند و قیمت های ثابتی را نیز تجربه می کنند.

    شما می توانید برای خرید بلیط های سیستمی به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور در آژانس ها بلیط خود را در کمترین زمان با این روش خریداری کنید:

    • تنها نیاز است پس از وارد شدن به یک سایت معتبر فروش بلیط هواپیما (که ترجیحا خانواده شما یا آشنایانتان قبل ها از آن خرید کرده باشند و بتوانید از اعتبار آن مطمئن شوید) مبدا و مقصد مناسب خود را برای سفر انتخاب نمایید و زمانی را برای حرکت معین کنید. اینگونه پس از چند ثانیه تمامی پروازها برای شما نمایش داده خواهند شد.
    • برای جداکردن بلیط هواپیما سیستمی از دیگر انواع بلیط ها می توانید از فیلتر های وب سایت موردنظر، بلیط های سیستمی را انتخاب کنید تا تنها این نوع بلیط برای شما نمایش داده شود و بقیه مراحل خرید را پیش بگیرید.

    بلیط هواپیما لحظه آخری

    زمانی بود که برای دریافت یک پرواز ارزان قیمت لحظه آخری، تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که در فرودگاه حاضر شوید و یک بلیط که پرواز آن نزدیک است را خریداری کنید. حتی ده سال پیش شرکت‌های هواپیمایی سرسختانه در مورد پرواز با حداکثر ظرفیت، مایل بودند که قیمت‌ بلیط ها را کمی قبل از پرواز کاهش دهند تا خریدهای لحظه آخری صورت گیرد.

    اما ما اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که به سرعت پروازها فروخته می شوند یا حتی بیش از حد رزرو شده اند. پس باید برای تهیه یک بلیط هواپیما لحظه آخری زمان صرف کنید و از قبل برای آن برنامه ریزی داشته باشید و با سرویس هایی که سایت های خدمات مسافرتی در اختیار شما قرار می دهند، از آن ها بخواهید تا پروازهای لحظه آخری را به شما پیامک کنند تا از خرید آن ها جا نمانید.

    images 1661423797 - تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی -

    تخفیف بلیط هواپیما کودک در بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی

    تخفیفاتی که ایرلاین ها برای بلیط های کودک و نوزاد در پروازهای لحظه آخری و سیستمی نظر گرفته اند به این صورت است:

    بلیط هواپیما کودک (لحظه آخری) بدون تخفیف
    بلیط هواپیما نوزاد (لحظه آخری) رایگان
    بلیط هواپیما کودک (سیستمی) ۵۰ تا ۷۵ درصد
    بلیط هواپیما نوزاد (سیستمی) ۷۵ تا ۸۵ درصد

    البته این درصد تخفیف ها به صورت حدودی بوده و ممکن است در ایرلاین های مختلف با درصدهایی کمی متفاوت روبرو شوید. یکی از ایرلاین هایی که در بلیط های سیستمی خود برای کودکان بلیط رایگان کودک نیز به فروش می رساند، ایرلاین ایران ایر می باشد که از این ایرلاین برای تهیه بلیط هواپیما سیستمی نیز می توانید استفاده کنید.

    مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

    سفرهای لحظه آخری می‌توانند هیجان‌انگیز یا گاهی استرس‌زا باشند اما چیزی که لازم نیست نگران آن باشید هزینه آن است. این بلیط ها عموما کمترین قیمت های سفر با هواپیما را دارند که بسیار می تواند این موضوع برای مسافرین جذاب باشد. چه از سر شوق و چه از روی ضرورت سفر می‌کنید، ما در اینجا قرار است بلیط های فوق العاده ای که می توانید با استفاده از مبحث لحظه آخری خریداری کنید را بیشتر توضیح دهیم بدون اینکه پول شما دور ریخته شود.

    برای پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری چه کار کنیم

    برنامه‌ریزی برای یک سفر لحظه آخر هیجان‌انگیز نیست؟ به‌ویژه زمانی که یک معامله شیرین به دست آورده‌اید. اما برای مواقعی که نیاز به یافتن سریع یک پرواز دارید اصولا نمی توانید به دنبال خرید پروازهای لحظه آخر باشید. در این زمان ها دو راه دارید که یا قیمت متورم بلیط های هواپیما را بپردازید یا یک بلیط هواپیما لحظه آخری با قیمت مناسب پیدا کنید.

    برای خرید بلیط های لحظه آخری باید در سفر خود به دنبال یک آژانس هواپیمایی مناسب در محل خود و یا یک سایت خدمات گردشگری برتر باشید و خرید بلیط های لحظه آخری را با سرویس های علامت گذاری و یا سرویس های پیامکی آن شرکت انجام دهید تا در کمترین زمان تمامی پروازهای لحظه آخری را به شما اطلاع دهند.

    اگر هم می خواهید زودتر به نتیجه برسید تلفن را بردارید و به تمامی شرکت هایی که تور و پروازهای لحظه آخری را به صورت اختصاصی ارائه می دهند زنگ بزنید. امکان دارد چندین نفر در تورهای آن ها نیز کنسلی داشته باشند تا بتوانید به غیر از بلیط، یک اتاق هتل نیز با قیمت های بهتر نیز صاحب شوید.

    ترفند کسانی که پرواز لحظه آخری می خرند همیشه در صبر آن هاست. آن ها می دانند که شرکت های چارتر کننده دست به دامن فروش بلیط ها به مسافر هستند و از این فرصت به نفع خود استفاده می کنند و صندلی ها را خالی می گذارند تا چارتر کنندگان مجبور باشند قیمت ها را به پایین ترین حد ممکن برسانند و این لحظه است که مسافرین با حوصله، بلیط های خود را به آسانی خریداری می کنند.

    images 1661423799 - تفاوت بلیط لحظه آخری وسیستمی -

    اما امروزه یکی از موضوعاتی که وجود دارد این است که دیگر بلیط های لحظه آخری نه به راحتی پیدا می شوند و نه دیگر قیمت های پایین تری دارند و حتی دیده شده گران تر از دیگر انواع بلیط به فروش می رسند. در گذشته پرشدن صندلی ها و سود بیشتر برای چارتر کننده بسیار مهم بود ولی در حال حاضر دیگر بلیط ها معمولا همگی به فروش می رسند و حتی لحظه آخر برای شرکت های چارترکننده بیشتر به یک وقت اضافه برای سود بیشتر تبدیل شده است. اگر شما هم تجربه ای در مورد قیمت بلیط های لحظه آخری دارید می توانید در قسمت کامنت ها نظر خود را بیان کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.