×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خودرو

به گزارش «بامردم» به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز شنبه، پنجم شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز امروز با قیمت ۴۰۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۷ اتومات هم با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ مانند روز گذشته، ۲۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم امروز در قیمت ۵۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در روزهای اخیر به دلیل انتشار اخبار ناامیدکننده از مذاکرات، قیمت‌ها رو به افزایش است. این افزایش را هم در بازار ارز و هم در بازار خودرو می‌توان دید. به نظر می‌رسد انتشار نتیجه نهایی برجام همچنان زمان‌بر و فرسایشی باشد. حتی فکر نمی‌کنم تا هفته آینده نیز خبر قطعی از نتیجه مذاکرات منتشر شود.

او درباره واردات خودرو نیز بیان کرد: واردات خودرو هم که قرار بود از شهریور ماه اجرایی شود، به آذر ماه موکول شد. این مساله نیز روی بازار خودرو و قیمت‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود. من فکر می‌کنم قیمت‌ها تا پایان هفته اندکی افزایش شود. چون اکنون عرضه و تقاضا در بازار تقریبا هماهنگ شده و اینگونه نیست که بگوییم تقاضا بیشتر است. پس بیشترین موضوعی که قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برجام و بحث واردات است.

t3 1661575301 4723077 - جدیدترین قیمت تیبا، پراید، ساینا، کوییک و تارا/ ۲۰۶ تیپ دو چند شد؟ - جدیدترین قیمت تیبا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.