×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امروزه بیشتر دختر خانمها علاقه زیادی دارند که در منزل از دمپایی رو فرشی استفاده کنند که در این بین دمپایی روفرشی فانتزی پشمالو نمونه ای از این مدلها می باشد و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

معمولا از دمپاییهای روفرشی فانتزی پشمالو بیشتر در فصل سرد و زمستان استفاده می کنند و گرم و نرم می باشند دمپاییهای روفرشی با انواع مدلها و طرحها مانند طرح گربه، سگ، خرس، ایموجی و موش هستند که بسیار دوست داشتنی و مورد پسند دختر خانمهای جوان می باشند.

این مدل دمپایی معمولا برای تمام اعضای خانواده قابل استفاده می باشد و در طرح و رنگهای مختلفی عرضه می شود.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\2-422 (1).jpg

هنگام استفاده از انواع دمپایی روفرشی پشمالو بر روی فرش و پارکت احساس آرامش و راحتی به فرد دست می دهد این دمپاییها در مدلهای فانتزی بهترین و پرفروش ترین می باشند و طرفداران بسیار زیادی را در بین مخصوصا دختران و کودکان دارند.

از آنجایی که معمولا پسران نسبت به دختران بیشتر در محیط بیرون از منزل هستند و از کفش بیشتر استفاده می کنند، بنابراین پای آنها بیشتر در معرض قارچی بودن می باشد، در نتیجه این افراد باید در منزل از دمپایی روفرشی استفاده کنند.

دمپایی روفرشی اصفهان

ممکن است که از الان بابت نحوه شستشوی دمپایی روفرشی که از اصفهان تهیه کرده اید نگران باشید اما بهتر است بدانید اکثر صندلها قابلیت شستشو دارند و فقط کافی است با رعایت اصولی مثل استفاده از مواد شوینده ملایم یعنی همان مایعات شوینده به جای پودرها و استفاده نکردن از ماشین لباسشویی که ممکن است با قدرت شویندگی خود به بافت دمپایی و رویه آن صدمه بزند، این کار را بدون کوچکترین میزان آسیب و خطا انجام دهید.

با توجه به این که پاها در فصل تابستان بیشتر عرق می کنند و ممکن است زودتر بو بگیرند لطفا توجه کنید که علاوه بر قابلیت شستشوی آن، جنسی که رویه دمپاییها دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما می توانید با انتخاب یک صندل از جنس پشمی در زمستان از پاهای خود در برابر سرما محافظت کنید. C:\Users\Mohammadi\Downloads\6-232-1030x644.jpg

دمپایی روفرشی باید نرم و راحت باشد تا هوا به‌ راحتی در پاهایتان جریان پیدا کند و برای این‌ موضوع بهتر است انتخاب شما صندلهایی با کفی نازک و نرم باشد که در این مورد دمپایی روفرشی اصفهان بهترین گزینه می باشد.

دمپاییهای روفرشی از انواع و جنسهای مختلفی برخوردار هستند که به ‌عنوان مثال می ‌توان به جنس پشمی، پنبه‌ای، جیر، چرم و پلاستیک یا فومی اشاره کرد.

اگر خانه‌ تان از کف‌ پوش چوبی برخوردار است بهتر است انتخاب شما دمپاییهایی باشد که لایه بیرونی کف آنها از جنس پلاستیک است و لایه درونی آنها از جنس فوم می‌ باشد چون می ‌تواند به ‌راحتی هم از پاهای شما در برابر ضربه مراقبت کند و هم امکان راحتی بیشتر پاهای شما را فراهم کند.

مشخصات دمپایی روفرشی

سایز که در دمپاییها وجود دارد و نیز مشخصات دمپایی هتلی با سایزی که در کفشها وجود دارد فرقی ندارد و شما می توانید از یک دمپایی مناسب برای استفاده بر روی روفرشیهای خودتان که ممکن است از جنس موکت یا فرش باشد و یا پارکت چوبی باشد استفاده کنید همچنین اگر شما عادت دارید از جوراب استفاده کنید دمپایی را انتخاب کنید که یک سایز بزرگتر از پای خودتان باشد تا برای پای شما در هنگام استفاده همزمان با جوراب کوچک نباشد.

معمولاً جنسهایی مثل فوم و یا چرم و جیر با کمی استفاده مانند کفش جا باز می‌کنند و شما می توانید در هنگام خرید آن را اندازه پای خودتان دقیقا انتخاب کنید آنها کمی از اطراف جا باز می نمایند.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\0453014b_131c_11e8_9105_00505600d2ea_4d47aa1c_1326_11e8_9105_00505600d2ea-1.jpg

بعد از اینکه خرید دمپایی روفرشی را انجام دادید و یک مدت از آن استفاده کردید برای اینکه دمپایی خودتان را بشوید می توانید از آب و صابون استفاده کنید به این شکل که آب نسبتاً ولرم رو به داغی را بر روی دمپایی خودتان بگیرید و با فرچه آن را تمیز کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید تا کف درروی آن باشد و سپس فرچه بزنیم و آن را بشویید و با یک دستمال آن را خشک نمایید.

دمپایی چرمی را بهتر است با دستمال تمیز کنید و از شستن آن خودداری کنید چرا که رسیدن آب به چرم باعث خشک شدن چرم می‌شود و همینطور باعث میشود که عمر مفید دمپایی چرمی کاهش پیدا کند و بهتر از دستمالی که کم مرطوب باشد استفاده نمایید و حتی می توانید از روغنهایی که به عنوان واکس چرم استفاده می شود بر روی آن بمالید تا عمر دمپای خودتان را به عنوان دمپای چرمی افزایش داده و بتوانید در زمان بیشتری از آن استفاده و بهره نمایید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.