شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان
    06 شهریور 1401 - 10:55
    شناسه : 205159
    1

    به عنوان مدیر یک شرکت ساختمانی اگر قصد دارید که تبلیغات شما سود و بازگشت سرمایه مناسبی را به همراه داشته باشد، حتما این 7 نکته را در زمان طراحی و اجرای تبلیغاتتان رعایت کنید…

    پ
    پ

    به گزارش «بامردم» به نقل از بخش تبلیغات سازه برتر؛ اگر مدیر یک شرکت ساختمانی یا معماری هستید، تبلیغات بهترین روشی است که می توانید دیگران را از محصولات یا خدمات شرکتتان آگاه کنید. تبلیغ کننده های حرفه ای و با تجربه دائما تلاش می‌کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند. در حقیقت تبلیغات موفق، شامل برقراری ارتباط با مخاطبان و آگاه کردن آنها از محصولات یا خدمات شرکت در زمان مناسب و از طریق رسانه مناسب است.

    اگر قصد دارید که نتیجه خوبی از تبلیغات کسب کنید و تبلیغات شما سود و بازگشت سرمایه مناسبی را به همراه داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما این 7 نکته را در زمان طراحی و اجرای تبلیغاتتان رعایت کنید.

    images 1661637402 - 7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان -

    7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان

    1- هدفتان را از تبلیغ مشخص کنید

    برای داشتن تبلیغات ساختمانی موفق باید در همان زمان طراحی تبلیغات و قبل از اجرای آن، هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید. وقتی که هدف تبلیغات را مشخص کرده باشید، به خوبی می دانید که چه نوع تبلیغاتی می تواند برای شرکت شما کارآمدتر باشد.

    به عنوان مثال اگر قصد دارید که جایگاه سایت ساختمانی شرکتتان را در نتایج گوگل بهتر کنید، طبیعتا بهترین روش تبلیغاتی، استفاده از رپورتاژ آگهی است و یا در صورتی که هدف شما برند سازی شرکتتان است، می توانید از تبلیغات کلیکی در سایت های مختلف استفاده کنید.

    2- مخاطب هدف خود را در تبلیغات مشخص کنید

    پس از مشخص کردن هدف تبلیغات، لازم است که مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. این موضوع به شما کمک می کند که در تبلیغات خود از المانها و پیامهایی استفاده کنید که تاثیر بیشتری روی مخاطبان شما داشته باشد و در نتیجه بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

    به عنوان مثال شرکتی که مصالح نمای ساختمان تولید می کند می تواند مدیران شرکت های ساخت و ساز که پروژه های در حال اجرا دارند را به عنوان مخاطبان هدف خود در نظر بگیرد.

    3- رسانه مناسب را انتخاب کنید

    با مشخص شدن مخاطبان هدف، می توان رسانه مناسب را نیز به راحتی انتخاب کرد. زیرا با کمی جستجو در گوگل و بررسی سایت ها، می توان به خوبی متوجه شد که مخاطبان هدف شما از کدام رسانه ها بیشتر استفاده می کنند.

    برای اینکه در بازاریابی صنعت ساختمان نتیجه بهتری کسب کنید، لازم است که در رسانه های مختلفی تبلیغ کنید و در هر رسانه، تبلیغات اختصاصی و سفارشی شده برای همان رسانه را اجرا کنید. زیرا مخاطبان هر رسانه، خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند و طراحی تبلیغات بر اساس این ویژگی ها، باعث می شود که آنها ارتباط بهتری با تبلیغ شما داشته باشند و در نتیجه بازدهی تبلیغ شما بیشتر شود.

    images 1661637371 - 7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان -

    4- مزایا و تمایزات محصول و خدمات خود را مشخص کنید

    اشاره کردن به ویژگی های محصول یا خدمت، به تنهایی برای کسب نتیجه دلخواه در تبلیغات کافی نیست؛ بلکه لازم است که مزایا و کاربرد محصول خود را نیز برای مخاطب شرح دهید و برای او توضیح دهید که با خرید محصول شما، چه سودی دریافت می کند.

    همانطور که در مقدمه این مقاله هم اشاره کردیم، به عنوان یک تبلیغ کننده حرفه ای، باید خودتان را بجای مشتریانتان بگذارید و با این دید به محصول شرکتتان نگاه کنید که این محصول چه کاربردی برای مشتریان دارد؟ و از این کاربردها و مزایا در تبلیغات خود استفاده کنید تا توجه و علاقه مخاطب را به تبلیغ خود جلب کنید.

    اما نکته مهمی که میزان اثربخشی این بخش را افزایش می دهد این است که علاوه بر ویژگی های و مزایا، تمرکز تبلیغات خود را بر تمایزات و برتری های محصول خود در مقایسه با محصولات مشابه بگذارید. بخصوص در زمانی که رقبای زیادی دارید، می توانید با ایجاد یک برتری نسبت به رقبا، میزان فروش محصولات خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

    برای اینکه بین محصول شرکت خودتان و محصولات مشابه، تمایز ایجاد کنید؛ می توانید خدمات منحصر به فردی را برای محصولتان ارائه کنید و یا شرایط ویژه ای را برای خریداران در نظر بگیرید تا آنها به خوبی متوجه این تمایز شده و محصول شما را به رقبا ترجیح بدهند.

    5- همیشه تبلیغ کنید، حتی اگر شناخته‌ شده هستید

    بسیاری از شرکت های ساختمانی و معماری و حتی در سایر شرکت ها نیز، این مشکل وجود دارد که تبلیغات آنها بصورت موقتی و دوره ای است و پس از اتمام دوره، اجرای تبلیغ متوقف می شود که همین موضوع منجر به افت شرکت می شود.

    هم در ایران و هم در سطح جهانی، می توان نمونه های زیادی را مثال زد که به خوبی در بین مردم شناخته شده هستند اما باز هم حجم تبلیغات بالایی را اجرا می کنند. شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ را همه می شناسند، اما باز هم این دو شرکت دست از تبلیغات نمی کشند زیرا می دانند که تبلیلغات لازمه رشد هر کسب و کاری است و در صورت تبلیغ نکردن، با افت شدیدی مواجه خواهند شد و این افت شدید باعث کاهش بازدهی تبلیغات بعدی نیز می شود. زیرا رقبا از کوچکترین فرصتی برای پیش افتادن از شما استفاده می کنند و در صورتی که از رقبای خود عقب بیفتید، باید خیلی بیشتر هزینه کنید تا بتوانید این فاصله را جبران کنید.

    6- از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

    تحقیقات بسیاری ثابت کرده اند که مشتریان در معرض ادعاهای غلو شده و تبلیغ های غیرواقعی هستند. امروزه مخاطبان برای باور کردن پیام تبلیغاتی شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند، نه تبلیغات غیرواقعی.

    اولین و بهترین راه برای اجتناب از غلو کردن این است که کمتر تعهد بدهید و بیشتر ارائه کنید. تبلیغاتی که در آن وعده های زیادی داده می شود، موجب افزایش انتظار مخاطبان می شود. وقتی بیش‌ از حد وعده می دهید، در واقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار شرکت ساختمانی خود هستید.

    همیشه ادعاهای تبلیغاتی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شرکت شما نباشد و ضمنا از دلایل، اسناد و مدارکی استفاده کنید که باعث باورپذیر شدن ادعاهای تبلیغاتی شما باشند.

    images 1661637348 - 7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان -

    7- دکمه فراخوان یا کال تو اکشن داشته باشید

    اینکه فقط شرکت خود را معرفی کنید و بگویید که فلان محصولات یا خدمات را عرضه می کنیم کافی نیست. اگر از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید، حتما یک دکمه فراخوان و دعوت به اقدام یا به اصطلاح کال تو اکشن برای سفارش، خرید و تماس طراحی کنید تا مخاطب بعد از مشاهده تبلیغ بلافاصله امکان کلیک بر روی آن دکمه و تبدیل شدن به مشتری را داشته باشد.

    به این ترتیب مخاطب بلافاصله پس از مشاهده تبلیغ شما، می تواند با شرکت شما ارتباط برقرار کند و سؤالاتش را بپرسد و در صورت نیاز سفارش دهد. در صورتی که مخاطب را دعوت به انجام کار و عمل مورد نظر خود نکنید، شاید تبلیغ شما را ببیند و بگذرد و فراموش کند با شما تماس بگیرد.

    بخصوص اگر سایت دارید، حتما مخاطبان را دعوت کنید که روی لینک سایت شما کلیک کنند و وارد صفحه مورد نظر شما شده و اطلاعات بیشتری را در خصوص محصول یا خدمت مورد نظر دریافت کنند و حتی این امکان وجود دارد که از طریق سایتتان، اقدام به ثبت سفارش کنند و هدف تبلیغاتی شما به خوبی محقق شود.

    images 1661637326 - 7 نکته کلیدی برای کسب موفقیت بیشتر در تبلیغات صنعت ساختمان -

    نکته پایانی

    همانطور که اشاره شد، تبلیغات لازمه رشد و پیشرفت هر کسب و کاری است و ضمنا  داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد برای تمام شرکت های فعال در صنعت ساختمان لازم و ضروری است و با توجه به گسترش اینترنت و همگانی شدن آن، شرکت هایی که سایت نداشته باشند، در نظر مشتریان قابل اعتماد نخواهند بود، زیرا با تولید محتوا در سایت می توانید اطلاعات مفیدی به آنها ارائه کنید و اعتماد مشتریان را جذب کنید.

    در صورتی که در مسیر توسعه کسب و کار خود به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز داشتید، می توانید با مجموعه سازه برتر در ارتباط باشید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. خدمات دیجیتال مارکتینگ سازه برتر برای شرکت های حوزه صنعت ساختمان شامل طراحی سایت، تولید محتوای سایت، تدوین استراتژی تولید محتوا، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات کلیکی، سئو و بهینه سازی سایت ساختمانی و همچنین تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می شود.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازه برتر به نشانی (https://saze20.ir) مراجعه نمایید و یا از طریق واتساپ با شماره 09192682620 با ما در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.