×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

امروزه پیشرفت در تولید الیاف مانند چمن مصنوعی فوق العاده بالا می باشد این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای مثال برای کف آسانسور و کاشی و سرامیک تراس و زمینهای فوتبال و ورزش و مورد استفاده قرار می گیرد که البته دارای کیفیت و درجه بندی متفاوتی می باشد. از آنجا که کاشت چمن طبیعی بسیار سخت می باشد و نیازمند نگهداری و رسیدگی بسیار برای مطلوب ماندن و همچنین صرف هزینه های زیاد نگهداری است تولید کنندگان توانسته اند با ساخت چمن مصنوعی در رفع این هزینه ها کمک بسیاری بکنند.

word image 205219 1 - چمن مصنوعی کف تراس مشکی نیاوران - چمن مصنوعی

یکی از مکانهای مهم در خانه تراس می باشد که قرار دادن چمن مصنوعی کف تراس باعث کاربردی تر شدن این مکان می شود از جمله مشکلاتی که در تراس هر خانه وجود دارد کثیف شدن آن و سخت بودن شستشوی آن می باشد.

با استفاده از چمن مصنوعی که ساخته شده از پلی اتیلین می باشد می توان در زیباسازی ظاهر شهر ها و خانه ها فوق العاده عمل کرد همانطور که گفته شد اگر در تراس خانه چمن مصنوعی به جای ایزوگام طرح دار کار بشود می توان لحضات خوبی در آن سپری کرد برای این مکان بهتر است از چمن مصنوعی معمولی استفاده شود. چمنهای مصنوعی از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند که انتخاب بهترین و متراکم ترین انواع چمن مصنوعی باید برای این مکان در نظر گرفته شود زیرا تردد و رفت و آمد بسیار است و میزان آسیب به آن نیز بالا می باشد.

چمن مصنوعی مشکی

یکی از موارد کاربردی چمن مصنوعی که این روزها به طور چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفته است؛ در نظر گرفتن آن در تراس، بالکن یا حیاط منزل می باشد. برای اینکه ماندگاری، کیفیت و قیمت ها با استاندارد های معین، مطابق باشد روی مواد اولیه و جنس نخ به کار رفته در ساخت چمن مصنوعی، تصمیم بگیرید. چمن مصنوعی از نخ های متفاوتی بافت می شود، طریقه بافت و همچنین جنس الیاف، روی نرمی، دوام و هزینه ها تاثیر می گذارد. ماده پلی پروپیلن نسبت به نایلون دارای جنس ظریف تری است. ظاهر این محصولات حتی از نزدیک هم بسیار واقعی به چشم می آید.

word image 205219 2 - چمن مصنوعی کف تراس مشکی نیاوران - چمن مصنوعی

در بازار این محصول انواع چمن مصنوعی با توجه به تنوع رنگ آن تولید می شود که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند. اگر قصد خرید چمن مصنوعی مشکی را دارید؛ ابتدا باید مکان مورد نظر خود را برای استفاده از آن، مشخص کنید.

چمن مصنوعی مشکی که برای فضای بیرون خانه های لوکس خریداری می شود با چمن مصنوعی به کار رفته در زمین فوتبال متفاوت است. از همین روی در مرحله اول باید فضای مورد نظر خود را مشخص کرده و شناخت کاملی از ابعاد آن، داشته باشید.

معمولا چمن‌ های مصنوعی به دو گروه اصلی تزئینی و ورزشی تقسیم بندی می شود.

ظاهر طبیعی و جنس نرم آن است. علاوه بر این موضوع، استفاده مداوم از آن نیازی به پرداخت هزینه بالا برای کاشت چمن طبیعی و مراقبت از آن، ندارد. خریداران برای چمن مصنوعی نیازی به خرید کود شیمیایی یا آفت‌ کش‌ ها ندارند.

چمن مصنوعی نیاوران

یکی دیگر از مزایایی که چمنهای مصنوعی دارند این است که در زیر آنها خشرات و کرمها رشد نمی کنند و تمیز باقی می مانند، همچنین نیازی به خرید ماشین چمن زنی نمی باشد چراکه یکبار نصب چمن مصنوعی کافی است و تا سالها قابل استفاده می باشد اما چمن طبیعی در هر فصل باید حداقل یکبار تعویض و جایگزین شود که این امر نیاز به صرف هزینه و وقت است در نتیجه انتخاب چمن مصنوعی برای زمینهای ورزشی مناسب تر می باشد. در مناطقی که امکان کاشت و نگهداری چمن طبیعی وجود ندارد و شرایط آب و هوایی خاصی دارند بهترین گزینه استفاده از چمن مصنوعی می باشد.

word image 205219 3 - چمن مصنوعی کف تراس مشکی نیاوران - چمن مصنوعی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی همواره محصولات جدیدی تولید و به بازار عرضه می شوند که به داشتن زندگی راحت تر کمک می کنند، یکی از این محصولات چمن مصنوعی نیاوران بوده که در مکانهای مختلفی مانند: روف گاردن و زمین فوتسال که در نیاوران و سایر مناطق وجود دارند از آن استفاده می شود.

چمن مصنوعی نوعی از کفپوش به شمار می رود که در مقایسه با چمنهای طبیعی ظاهری خشن دارد اما میزان تراکم آن بالا بوده و ماندگاری بیشتری دارد.

چمن طبیعی برای رشد به آب و نور احتیاج دارد و در هنگام بارندگی دچار آب گرفتگی می شود اما چمنهای مصنوعی نیازی به نگهداری و آبیاری ندارند، همچنین می توانند با سرعت بالایی آب گرفتگی را تخلیه کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.