شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ فرمان
    07 شهریور 1401 - 5:34
    شناسه : 205240
    0

    روغن هیدرولیک جدید: یکی از مناسبترین انواع قیمت روغن هیدرولیک صنعتی مربوط به این نوع روغنها است که این نوع روغن با موادی مانند: ضد سایش ایجاد شده است که از پر مصرف ترین روغنهای هیدرولیک این نوع جدید آن می باشد و یک نوع دیگر روغن هیدرولیک برای کار در زمانهای زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

    پ
    پ

    به طور کلی یک نوع مایع صنعتی که در سیستمهای هیدرولیکی به کار می رود در این سیستم مایع صنعتی روغنی اصلی می باشد و در صورت تحت فشار قرار گرفتن وظیفه ای مانند تبدیل نیرو را انجام می دهد به این علت این وظیفه را دارد زیرا تراکم پذیری در این روغن کم می باشد.

    از روغن هیدرولیک صنعتی در صنایع مختلف استفاده زیادی می شود که با قیمتهای مناسبی به فروش می رسد که روغنهای هیدرولیک از انواع متنوعی تشکیل شده اند که شامل:

    روغن گردشی: روغن هیدرولیک یا همان گردشی که از مواد افزودنی ضد زنگ، ضد اکسیداسیون تشکیل شده است.

    روغن پایه: این نوع روغن بدون ماده افزودنی می باشند و همچنین از اولین روغن هیدرولیکی که در بازار و مراکز تولید و عرضه شد روغن پایه بود.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\210326motoroil-title-1.jpg

    روغن هیدرولیک جدید: یکی از مناسبترین انواع قیمت روغن هیدرولیک صنعتی مربوط به این نوع روغنها است که این نوع روغن با موادی مانند: ضد سایش ایجاد شده است که از پر مصرف ترین روغنهای هیدرولیک این نوع جدید آن می باشد و یک نوع دیگر روغن هیدرولیک برای کار در زمانهای زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

    روغن سیالات هیدرولیک: این نوع روغن هیدرولیک به صورت روغن ضد آتش مورد استفاده قرار می گیرد و منظور از ضد آتش بودن این نیست که آتش شعله ور نمی شود بلکه به این صورت است که دیر و کمتر آتش را شعله ور می کند و این روغن کاربرد در مراکزی که آتش سوزی در آن جا بیشتر می باشد مانند: کوره های ذوب فلزات و دیگ بخار مورد استفاده قرار می گیرد.

    محلول شیری روغن در آب: این روغن در مقابل آتش مقاوم می باشد و میزان آب در این روغن زیاد نمی باشد.

    روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ

    در هنگام خرید بررسی شرایط نگهداری روغن هیدرولیک برای ماشین سنگین بسیار مهم است برای خرید روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ باید به نکات مهم قبل از خرید که نشان کیفیت محصول است توجه نمایید:

    سطح روغن هیدرولیک صنعتی غلیظ باید روشن و شفاف باشد، برند مرغوب و با کیفیت باشد، سفت نباشد و از میزان روان کاری خوبی برخوردار باشد و دارای تاریخ انقضا باشد.

    سیستمهای هیدرولیکی در زمان کارکرد خود حرارت زیادی را در راندمان کاری خود تولید می کنند که گاها به سبب ایراد خود قطعاتی چون: پمپ و موتور سیستم تکوین می شود اگر چاره ایی مطلوب را اجرا نکنیم باعث می شود برای منتقل کردن حرارت از قطعات، کاسه نمدها و قطعات داخلی به آسانی صدمه ببینند.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\osnovnye-raznovidnosti-transmissionnyh-masel.jpg

    از خصوصیتهای یک روغن هیدرولیک غلیظ استاندارد صنعتی در موارد زیر بیان شده است توانایی روانکاری مطلوب و مناسبی داشته باشد و بتواند در هر میزان دما و انرژی محیط خواص خود را حفظ نماید تحکیم لایه روانکاری باید به گونه ایی باشد که به آسانی از یکدیگر جدا نشود چرا که در صورت استعمال از دیگر قطعات پوینده افزون می شود.

    از جهت شیمیایی آمیختن روغن هیدرولیک باید استوار باشد و این خصیصه در میزان دما و فشار ناپایدار دگرش نکند به سبب میزان اکسیژن روغن در سیستم نباید باعث ایجاد آلودگی شود دگرش ویسکوزیته در واکنش تغییر دما معمولا باید در حد کمی باشد یا اینکه روغن هیدرولیک صنعتی استاندارد باید ویسکوزیته پایداری داشته باشد.

    روغن هیدرولیک صنعتی فرمان

    امروز برای نگه داری تجهیزات از روغن استفاده می کنند که این موضوع برای فرمان مستثنی نیست که برای استفاده طولانی مدت از روغن هیدرولیک صنعتی فرمان استفاده می کنند. یک اصولی است در مورد روغن هیدرولیک که هر ۴ سال و یا بعد از ۵۰ هزار کیلومتر و یا اگر مشاهده کردید که روغن به رنگ قهوه ای تبدیل شد، باید تعویض شود.

    برای تعویض روغن هیدرولیک فرمان باید، روغن قدیمی را خارج و بعد روغن جدید را جایگزین کنید و لازم به ذکر است که بدانید همیشه از یک نوع روغن برای فرمان انتخاب کنید. یکی از مواردی که باید مورد اهمیت قرار بگیرد، شرایط مناسب و نگه داری است که از هدر رفتن روغن نباید جلوگیری شود.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\zamena_zhidkosti_gur_2-1-e1660369220449.jpg برای یکی از مهمترین محاسبه عمر روغن هیدرولیک فرمان باید طبق شرایطی را مدنظر داشت که می توان به خنک نگه داشتن روغن اشاره کرد که می توان گفت یکی از اصولی ترین فاکتور به شمار می رود.

    برای انتخاب روغن هیدرولیک باید طبق پارامترها انتخاب کنید که این نکات را می توان به میزان کار روغن با مواد تشکیل دهنده آن، استحکام لایه های روغن، فشار در سیستم، میزان درجه حرارت روغن و گرانروی روغن اشاره کرد.

    روانکاری روغن خاصیتهای بسیار زیادی دارد که تاثیر بسیار بالایی برای کاربرد بهتر فرمان دارد که در ادامه به صورت تیتر وار به آن می پردازیم.

    • جلوگیری از آسیب قطعات داخلی فرمان
    • تاثیر بالا خودرو
    • نرم شدن قسمت اتوماتیک چرخش فرمان
    • انتقال قدرت در فرمان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.