×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ری‌را - ‌خودروی “ری‌را ” به زودی وارد بازار می شود + مشخصات - ری‌را

به گزارش «بامردم» به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو گفت: ‌خودروی “ری‌را ” در سال ۱۴۰۲ به مرحله تولید انبوه می‌رسد و به بازار عرضه خواهد شد.

محصول جدید شرکت خودروسازی ایران‌خودرو با نام “‌ری‌را” که برگرفته از یکی از اشعار نیما تحت همین عنوان است باحضور استاندار مازندران و مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو در خانه نیما یوشیج در روستای یوش از توابع شهرستان نور معرفی شد. ‎

مدیرعامل ایران‌خودرو در آیین معرفی آخرین محصول این شرکت در خانه نیما در روستای یوش شهرستان نور، خاطرنشان کرد: ری‌را خودروی جدیدی است که توسط ایران‌خودرو تولید و به بازار عرضه خواهد شد. این خودروی کراس اوور بر اساس پلت‌فرم “IKP1” شرکت پژو ـ سیتروئن ساخته می‌شود و توسعه خواهد یافت.

خطیبی در ادامه گفت: ماشین “ری‌را” با دو موتور متفاوت به بازار عرضه خواهد شد؛ اولین موتوری که در این ماشین استفاده خواهد شد از نوع (TU5) با حجم ۱٫۶ لیتر است که می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر تولید کند. در این خودرو از دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موتور دیگری که در ماشین ری‌را استفاده شده، موتور (EF7) است. این موتور در نمونه‌های فول‌آپشن خودروی ری‌را استفاده خواهد شد. موتور (EF7) که به آن TCVپلاس نیز گفته می‌شود ۱۶۴۵ سی‌سی حجم دارد. این موتور می‌تواند ۱۶۸ اسب بخار را در دور موتور پنج هزار دور در دقیقه تولید کند، همچنین این موتور می‌تواند گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر را در دور موتور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو تصریح کرد: این خودرو در سال ۱۴۰۲ به مرحله تولید انبوه می‌رسد و به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.