×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر یاشا سازمند از مشاورین بین المللی کسب و کار است که سوابق کاری منحصر بفرد در خارج کشور و تسلط کامل به زبان انگلیسی به عنوان مترجم همراه و مدرس ارشد برخی آموزشگاه های مالزی و ایران از او چهره ای خاص در کسب و کار بین الملل ساخته است. ایشان سوابق تحصیل و کار و زندگی به زبان انگلیسی در کارنامه خود دارد. مدتی در کشور مالزی دانشجو و مدرس زبان انگلیسی بود. تخصص اصلی ایشان در حوزه آی تی IT و دیجیتال مارکتینگ است و با بیشتر شرکت هایی که همکاری داشته اند حوزه IT و یا کسب و کار اینترنتی بر بستر وب بوده اند.

دکتر سازمند، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدریت از کشور مالزی (مورد تایید وزارت علوم ایران به عنوان فوق لیسانس) و مولف ده ها مقاله علمی حوزه کسب و کار و مدیریت منتشر شده در ژورنال های مطرح دنیا می باشد. ایشان لیسانس مهندسی مکانیک در طراحی جامدات است که بعد ها به بیزنس و حوزه کسب و کار علاقه پیدا کرده و تحصیلات خود را نیز در این حوزه ادامه داد.

دکتر یاشا سازمند

دکتر مهندس سازمند ، کارمند اسبق شرکت مخابرات سنگاپور – سینگ‌تل به انگلیسی: (SingTel)، شرکت بین المللی چند ملیتی نت اپ ( NetApp) ,و شرکت آلمانی برون سپاری جهانی گروه سل بای تلSELLBYTEL Group شرکت برندت اینترنشنال Brandt International Sdn Bhd بوده و سوابق اجرایی و کاری از جمله سمت های مدیریتی سرپرستی و کارشناسی متعددی در شرکت های داخلی از جمله شرکت آریا تالین گام (ایرانتلنت IranTalent ) بازرگانی سپاهان همراه و شرکت صنایع شیرینی طلوع سلامتی ( ناتلی) ، شرکت فریدی پرندیس خاورمیانه داشته است. دکتر سازمند، از سال ۱۳۹۸ مدیر عامل و عضو هیت مدیره شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی می باشد و در کنار آن مشاور دیجیتال مارکتینگ صدها کسب و کار بوده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.