شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم؟
    08 شهریور 1401 - 14:34
    شناسه : 205372
    0

    برای اینکه بتوانیم در زمینه تعمیرات موبایل به صورت تخصصی آموزش ببینیم و تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای شویم و با تخصص وارد این حرفه شده و شغلی پر درآمد شویم باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم اما باید بدانیم که کدام آموزشگاه را برای این کار انتخاب کنیم .مطالب این مقاله در مورد ویژگی های آموزشگاه خوب برای تعمیرات موبایل است پس با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    word image 205372 1 - چرا باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم؟ -

    چرا باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم؟

    برای اینکه بتوانیم در زمینه تعمیرات موبایل به صورت تخصصی آموزش ببینیم و تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای شویم و با تخصص وارد این حرفه شده و شغلی پر درآمد شویم باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم اما باید بدانیم که کدام آموزشگاه را برای این کار انتخاب کنیم .مطالب این مقاله در مورد ویژگی های آموزشگاه خوب برای تعمیرات موبایل است پس با ما همراه باشید.

    ویژگی های یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب چیست؟

    word image 205372 2 - چرا باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم؟ -

    امروزه یکی از پر مخاطب ترین دوره های تعمیرات ،دوره آموزش تعمیرات موبایل است واین به این دلیل است که، در سال های اخیر به علت مواردی مانند بالارفتن قیمت موبایل ،قدرت خرید موبایل جدید توسط افرادکمتر شده است. به همین سبب کسانی که بتوانند تعمیرات موبایل را به شکل حرفه ای آموزش دیده وانجام دهند،خواهند توانست شغلی پر درآمد در این زمینه داشته باشند، اما برای تبدیل شده به یک تعمیرکار خوب و حرفه ای، بایستی به صورت حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل  را فرا بگیرند که این راه را با انتخاب درست یک آموزشگاه تعمیرات موبایل ممکن است.

    ولی با تاسف به علت وجود آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز که به صورت کم کیفیت به مخاطبان آموزش می دهند بیشتر کسانی که در این حرفه کار میکنند از سواد کامل تعمیر موبایل بهره مند نیستند و نمی توانند کارهای تعمیراتی و حتی کارهای ابتدایی مرتبط با گوشی های درست انجام دهند. بنابراین باید برای یک آموزش خوب ،آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب را انتخاب کرد تا بتوان تبدیل به یک حرفه ای شد.

    یکی از مهمترین بخش در انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل،داشتن اساتید حرفه ای است:

    به طور حتم وجود استاد توانمند در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل از مهمتریت بخش کیفیت آن آموزشگاه است. باید توجه کنید که استادی که آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه را انجام میدهد باید، تجربه کافی در امر تعمیرات موبایل داشته و هم دانش آکادمیک و دانشگاهی را در حوزه الکترونیک دارا باشد.

    پس اولا باید بدانید که تعمیرات موبایل مانند هر حرفه تعمیری دیگر به مهارت کافی نیاز دارد یعنی اینکه هر کسی که دانش تعمیرات موبایل را یاد گرفته نمی تواند به کار تعمیرات موبایل اقدام کند زیرا ممکن است انگشتان او مهارت و تسلط کافی برای کار با ابزارهای تعمیرات موبایل همچون هیتر و هویه را نداشته باشد و این موضوع برای تعمیر موبایل که از قطعات خیلی کوچک تشکیل شده است اهمیت زیادی دارد.

    بنابراین وجود تجربه ی استاد آموزشگاه تعمیرات خیلی مهم است .زیرا او دقیقا می داند که چگونه مهارت های مورد نیاز برای انجام تعمیرات موبایل را آموزش دهد و شما را در این راه راهنمایی کند.

    نکته دوم به معنی دانش الکترونیک است که از مهمترین ویژگی هایی یک تعمیرکار موبایل حرفه ای است و همچنین افرادی که می خواهند تدریس تعمیرات موبایل انجام دهند بهتر است از این دانش بهره مند شوند. ولی جای تاسف است که بیشتر افراد از این موضوع غافل میشوند و فقط از لحاظ تجربه ای اقدام به آموزش تعمیرکار موبایل میکنند و به همین خاطر به سراغ بعضی مغازه های تعمیراتی و تعمیرکارانی که در آنجا مشغول به کار هستند برای یادگرفتن تعمیرات موبایل می روند. ولی باید توجه کنید شخصی که تعمیرات موبایل را آموزش می دهد باید دید درست و علم ودانشی مناسب در خصوص موبایل و چگونگی کارکرد قطعات موبایل را دارد تا بدینوسیله بتواند آموزش ها را از نقطه درستی شروع کند و راه درستی را برای آموزش ها طی کند.

    اما اگر شخص از دانش پایه ای الکترونیک و موبایل استفاده نکند و فقط بر پایه ی تجربه های خود به شما آموزش دهد نمی تواند آموزش های عمیق و اساسی در زمینه تعمیرات موبایل را به شما یاد دهد و فقط شما را با مواردی که خود با آنها برخورد داشته و طبق تجربه راه حلی برای آن پیدا کرده است را به شما انتقال می دهد . پس بهترین راه ثبت نام در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز استن تا بتوانید با دانش الکترونیک آموزش تعمیرات را سپری کرده و آموزش های لازم را یاد بگیرید.

    یکی از سایت های معتبر خارجی در این زمینه سایت cellphonerepairacademy می باشد که میتوانید اطلاعات تکمیلی را در این سایت مشاهده نمائید.

    چگونه تعمیر کار موبایل شویم؟

    word image 205372 3 - چرا باید به آموزشگاه تعمیرات موبایل برویم؟ -

    با سپری کردن شش مرحله زیر میتوانید تبدیل به یک تعمیر کار موبایل شوید.

    مرحله 1: سپری کردن دوره آکادمیک تعمیرات موبایل

    مرحله 2: آشنایی با گوشی ها و برندهای مختلف

    مرحله 3: آشنایی با ابزارهای تعمیر موبایل

    مرحله 4: گذراندن دوره عملی یادگیری تعمیرات موبایل

    مرحله 5: شرکت در امتحان تئوری و عملی

    مرحله 6: گذراندن دوره استادیاری

    هدف دوره آموزشی تعمیرات موبایل تبریز

    آموزشگاه موبایل کاف به عنوان یکی از تخصصی ترین آموزشگاه های تعمیرات در تبریز با برگزاری بهترین دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز توانایی این را دارد که نیروی های متخصص را پرورش داده تا به این طریق به کارآفرینی این افراد کمک میکند.

     

    آینده تحصیلی رشته تعمیرات موبایل

    در دانشگاه نیز رشته تحصیلی تعمیرات موبایل تحصیل کنند به این صورت که هنرجویان بعد از فارغ التحصیل شدن می‌توانند در مقطع کاردانی در دانشگاه، جامع کاربری، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه تحصیل دهند. همچنین با 3 ساله شدن دوره متوسطه در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود میتوانند ادامه تحصیل دهند. ولی در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز نیازی به تحصیل اضافی نیست و افراد با هر مدرک تحصیلی میتوانند آموزش تعمیرات مهارت کسب کنند و مدرک فنی و حرفه ای بگیرند و وارد بازار کار با در آمد خوب شوند.

    تعمیرکار خوب موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

    یک تعمیرکار موبایل باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا کاربران بتوانند با خیال آسوده، گوشی خود را برای تعمیر به این شخص بسپارند و تعمیرکار نیز توانایی این را داشته باشد که بدون اینکه صدمه ای به گوشی بزند اشکال آن را برطرف کند برخی از ویژگی ها ی تعمیر کار خوب و ماهر عبارتند از:

    ۱. قابل اعتماد باشد: به اینصورت که کاربران نگران این نباشند که قطعات اصلی موبایلشان به هنگام تعمیر موبایل جابجا و برداشته شود و قطعات غیر اصل جای آنها قرار دهند همچنین هنگام تعمیر موبایل تا حد ممکن از قطعات اصلی در موبایل استفاده کند.

    ۲. توانایی رفع کردن مشکل و از بین بردن ایراد را در سریع‌ترین زمان ممکن داشته باشد.

    ۳. اطلاعات گوشی کاربر حفظ شود و از بین نرود .

    ۴. اشکال بوجود آمده در گوشی کاملا رفع شود و دیگر لازم نباشد تا تعمیر دوباره و یا چندباره انجام داده شود.

    ۵. هزینه احتمالی برای تعمیر موبایل مقرون به صرفه باشه. یعنی تعمیرکار موبایل منصفانه عمل کند و هزینه ی زیادی نگیرد.

    با توجه به این موارد دریافتیم که، برای اینکه به یک تعمیر کار برویم و گوشی خود را تعمیر کنیم لازم است تا مراجع معتبر رو بشناسیم، یعنی کسانی را برای این کار انتخاب کنیم که شهرت و اعتبارخود را فدای قیمت‌های زیاد نمیکنند و همیشه رضایت مشتری برای آنها مهم است و در اولویت آنها قرار دارد و به این ترتیب، کاربر موبایل به راحتی میتواند مشکل موبایل خود را برطرف کند.

    بنابراین در پایان میتوان گفت که دقت کنید تا اگر قصد این را دارید که برای آموزش تعمیرات موبایل دوره ببینید و با مدرک بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و تبدیل به تعمیرکاری با ویژگی های ذکر شده شوید،بهتر است به آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف تبریز بروید و دوره های لازم را سپری کنید تامهارت و تجربه جزو اولویت های اصلی برای یک تعمیرکار موفق و با سابقه است. کسب کنید و اگر پشتکار داشته باشید حتمن به آن درجه ای که آرزو دارید خواهید رسید.

    منبع : آموزشگاه کاف | kaf-edu.com

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.