×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معجزه آسا میراکلس بیداری قصه های لیدی باگ و گربه نوآر یک انیمیشن سه بعدی دختر جادویی و ابرقهرمانی است که توسط استودیو انیمیشن سازی زگ و متد فرانسوی ساخته شده است. اولین نمایش آن در فرانسه و بلژیک در اکتبر ۲۰۱۵ و در کره انجام شد.داستان در مورد مرینت، یک دختر دبیرستانی است که در پاریس زندگی می کند. او با استفاده از یک جفت گوشواره و جادوی همراه پری خود، تیکی، قدرت تبدیل شدن به لیدی باگ ابرقهرمان را دارد.

word image 205384 1 - بررسی انیمیشن میراکلس و خلاصه داستان -

پسر گربه ای سیاه پوش به نام کت نوآر به ماجراجویی های او ملحق می شود که هویت مخفی او آدرین آگرست، عاشق مارینت است. او مانند لیدی باگ، قدرت خود را از همدمش پلاگ به دست می آورد. هیچ یک از هویت یکدیگر آگاه نیستند و در نتیجه برای آنها یک چالش است. لیدی باگ و گربه نوآر توسط شب پره هاوک شرور تعقیب می شوند که به دنبال جمع آوری معجزه گران برای اهداف شوم خود است. برای این منظور او شهروندان عادی پاریس را با اکومای خود فاسد می کند، و آنها را به ابرشرورها تبدیل می کند تا دستورات او را انجام دهند، و این بر عهده این دو است که قدرت خود را از افتادن به دست اشتباه نگه دارند و از پاریس در برابر نیروهای شیطانی مختلف محافظت کنند.

جزئیات بیشتر از انیمیشن میراکلس

این مجموعه انیمیشن به خاطر صحنه های مبارزه با انیمیشن خوب، شخصیت های کمدی و اکشن های دیوانه کننده اش که نسبت به بسیاری از نمایش‌های دختر جادویی بسیار فیزیکی تر است، مورد توجه قرار گرفته است. بودجه آن ۱۲ میلیون دلار است. در ایالات متحده، این انیمیشن برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ در نیکلودئون پخش شد و قسمت های جدید اکنون در نتفلیکس مشاهده می شود.

انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug & Cat Noir Awakening یک فیلم موزیکال انیمیشن که وقایع نمایش را بازگو می کند. کوامی ها به آنها قدرت های فوق العاده خود را می دهند تا با شیطان مبارزه کنند و پاریس را امن نگه دارند. ماموریت آنها: ایمن نگه داشتن پاریس از شر پروانه شاهین، همه در حالی که هویت مخفی خود را حفظ می کنند و زندگی عادی خود را به عنوان بچه های دبیرستانی زندگی می کنند.

خلاصه ای از قسمت جدید میراکلس

word image 205384 2 - بررسی انیمیشن میراکلس و خلاصه داستان -

یک کمدین معروف تبدیل به یک روانشناس می شود. او می‌تواند هر احساسی را به هر کسی تحمیل کند، می‌خواهد لبخند را از روی صورت همه پاک کند که از لیدی‌باگ و گربه نوآر شروع می شود.
کانال رسمی یوتیوب نیز تبلیغ رسمی خود را برای این قسمت منتشر کرد! می توانید آن را در کانال یوتیوب میراکلس مشاهده کنید. خلاصه ای از این قسمت نیز منتشر شد: اگر لیدی باگ و گربه نوآر هویت مخفی خود را کشف می کردند چه می شد؟ لیدی باگ برای مبارزه با یک شرور، ۹ ابرقهرمان را احضار می کند، در حالی که در واقع تنها چیزی که او نیاز داشت گربه نوآر و فاجعه او بود. اما او نتوانست با او تماس بگیرد، زیرا هنوز هویت او را نمی دانست.
نگهبان آسمانی معجزه به این وضعیت پی می برد و تشخیص می دهد که نمی تواند ادامه یابد. ترک معجزه گربه سیاه با یک غریبه بسیار خطرناک است. اگر لیدی باگ به عنوان نگهبان باقی بماند، باید راهی پیدا کند تا به استاد سو هان بگوید که گربه نوآر واقعاً کیست. یکی باید بلد باشه کنترل کنه با آن اولتیماتوم، لیدی باگ چه خواهد کرد؟
آیا تا به حال خواسته اید مکانی را برای مشاهده همه اخبار معجزه آسای لیدی باگ، درست زمانی که آن را دریافت می کنیم، مشاهده کنید؟ خوب، شما مکان عالی را پیدا کردید

فصل پنجم انیمیشن میراکلس

word image 205384 3 - بررسی انیمیشن میراکلس و خلاصه داستان -

فصل پنجم انیمیشن میراکلس به کارگردانی توماس آستروک در حال حاضر در دست ساخت است و پخش آن در سال آینده آغاز خواهد شد، هرچند هنوز تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است. طبق گمانه زنی ها، ما می توانیم به زودی شاهد بازگشت لیدی باگ و گربه نوآر باشیم. توماس آستروک برخی از شخصیت ها را دوست داشتنی تر از دیگران کرد و بنابراین، مقایسه آنها را آسان تر کرد. از آنجایی که زمان زیادی تا پخش انیمیشن Miraculous Ladybug باقی نمانده است، زمان بهتری برای یک رتبه بندی خوب و قدیمی وجود ندارد.

در پایان، مرینت را دیدیم که به اشتباه سگ معجزه آسا را ​​به فلیکس، دوقلو آدرین، سپرد و معتقد بود که او آدرین است. فلیکس با سگ، که قدرت بردن هر شیئی را می دهد، یویو لیدی باگ را که شامل همه معجزه های دیگر است، بازیابی می کند. سپس، او با گابریل آگرست، قرارداد می بندد تا یویو لیدی باگ را عوض کند. در همین حال، مرینت لیدی باگ مضطرب است و توسط آدرین و بقیه پاریس آرامش می یابد. اولین اپیزود میراکلس معجزه آسا، فصل پنجم Evolution شاهد تلاش لیدی باگ برای جبران اشتباه خود و بازیابی معجزات دزدیده شده است.

بهترین شخصیت های میراکلس معجزه آسا :

نورو، کوامی انتقال: نورو که به پروانه معجزه گر متصل است و متعلق به گابریل آگرست  هاوکماث است، کوامی انتقال است که می تواند به صاحب سنجاق سینه پروانه قدرت آکومایی را بدهد، که دیگران را فاسد و به خدمتکاران شرور تبدیل می کند. اگرچه در فیلم معجزه لیدی باگ زیاد نورو نمی‌بینیم، صحنه‌های کوتاهی که جوان ترین کوامی را به نمایش می‌گذارد برای آشکار کردن شخصیت او به عنوان یک موجود جادویی مطیع و خوش اخلاق که به دنبال تبلیغ چیزی جز نیکی و سخاوت است، اما مجبور شده است برای کمک به گابریل آگرست از این باورها چشم پوشی کند. نورو که علیه کوامی های همکارش کار می کند، ناخواسته دیگران را وادار می کند تا دستور هاوکماث را انجام دهند و نبرد درونی که نورو متحمل می شود، حضور او را بی نهایت مهم تر از زمان محدودش در صفحه نمایش می کند.

مرینت دوپن چنگ: او همان طور که انتظار می رود، بانوی اصلی ما است. هر طرفدار میراکلس که به خود احترام می گذارد باید این آمدن را می دید. مرینت، همراه با آدرین، قهرمانان اصلی انیمیشن هستند که توماس آستروک به دنبال آن بود که آنها را بی نهایت دوست داشتنی کند. نیازی به گفتن نیست که او موفق شد. لیدی باگ به عنوان رهبر بلامنازع تیم ابرقهرمانان معجزه گر در کنار کت نوآر اساساً ستون فقرات میراکلس بیداری است. او الهام بخش و طلسم آستروک برای سریال محبوب بود که بدون او وجود نداشت. مرینت به طور قابل توجهی منحصر به فرد است، از این رو استاد فو او را برای تبدیل شدن به نگهبان جدید معجزه انتخاب کرد. مرینت از این جهت که نسبت به پسران نوجوان دست و پا چلفتی، غافل و وسواسی است، درست مانند بسیاری از دبیرستانی ها، قابل ارتباط است. اینکه چرا لیدی باگ در رتبه های بالایی قرار می گیرد، کاملاً قابل توضیح است. او از همان ابتدا مورد علاقه طرفداران بوده و به عنوان ضربان قلب ثابتی عمل می کند که لیدی باگ معجزه آسا را زنده نگه می دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.