×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در این مطلب به بررسی نظرات بینندگان سریال بریکینگ بد خواهیم پرداخت.

هرگز به اندازه دقایق کسل کننده ای که برای تماشای قسمت ده فصل سه صرف کردم، نداشتم. در کل قسمت شکار مگس با صحنه های دراماتیک بودند تا نشان دهند والت چقدر نگران است.

همه اپیزودها یکسان هستند والت یک شکست غیرمنطقی و کاملا غیر واقعی دارد، جسی کار احمقانه ای انجام می دهد، اپیزود به طرز عجیبی و لنگ به پایان می رسد. من این نظر در مورد قسمت مگس را به عنوان اسپویلر علامت گذاری نمی کنم زیرا حتی نمی توان این نمایش را اسپویل کرد، زیرا واقعاً هیچ اتفاقی نمی افتد.

نظرات مثبت سریال بریکینگ بد :

word image 205385 1 - بررسی نظرات بینندگان سریال بریکینگ بد -

از فصل اول تا آخر داستانی به خوبی روایت شده است و من دانلود سریال بریکینگ بد را به شما توصیه می کنم. من برای بار دوم تماشایش کردم و هنوز هم به نظر یکی از بهترین سریال هایی است که دیده ام، برای بار سوم، چهارم و حتی پنجمین بار آن را می بینم و هرگز از دیدنش خسته نمی شوم.

یکی از بهترین نمایش های تاریخ، تماشای والت در سریال بریکینگ بد است، او فوق العاده است. این نمایش کمی کندتر از سایر موارد است، بنابراین بسیاری از مردم آن را دوست ندارند، اما فقط به چیزهای جنایی اهمیت بیشتری می دهد. این سریالی است که هرگز نمی توانید به آن برگردید و هر بار احساس می کنم یک نمایش جدید است. یک نمایش عالی با عمق زیاد که در اولین تجربه مشاهده دیده نمی شود. نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم.

من به ندرت به برنامه های تلویزیونی ۱۰ ستاره می دهم. اما سریال بریکینگ بد یکی از آنهاست. این قطعاً بخشی از فهرست برترین های تمام دوران در کنار گیم اف ترونز و واکینگ دد است. البته این دومین برنامه مورد علاقه من بعد از گیم اف ترونز است، رتبه هایی که داشت را دیدم، بنابراین تصمیم گرفتم آن را ببینم و فهمیدم که شایسته همه رتبه هایی است که کسب می کند، داستان از ابتدا تا انتها خیلی خوب است و فقط بهتر می شود.
این بهترین نمایش تمام دوران باقی خواهد ماند، بازیگری، داستان، تصاویر بصری دوربین، توسعه شخصیت، شروع تا پایان شگفت‌انگیز است. به معنای واقعی کلمه تنها نمایش به نظر من با یک پایان خوب است. هیچ کلمه ای برای توصیف دیوانه وار بودن این نمایش ندارم. فصل ۱،۲ تازه داستان شروع شده است. سپس در فصل ۳ جذاب می شود. ممکن است از ابتدای فصل ۳ معتاد شوید. قبل از مرگ باید این برنامه را تماشا کنید.

نظرات منفی بریکینگ بد :

word image 205385 2 - بررسی نظرات بینندگان سریال بریکینگ بد -

وقتی تماشا کردم به خاطر امتیاز بالا متحیر شدم و سقف جاه طلبی ها بالا بود اما وقتی کار را تماشا کردم شوکه شدم چقدر کسل کننده و ضعیف و کم اتفاقات برای دیدن مناسب است. تکمیل آن ۳ ماه طول کشید. ضعیف است و شایسته رتبه بالا نیست. سریال تا پایان فصل دوم بسیار عالی بود، اما از آنجا به بعد خیلی کسل کننده بود هیچ اتفاقی نمی افتاد که والتر آن را از دست داد، اما صحنه مرگ گوستاوو راضی کننده بود.

من از پایان سریال شکایت دارم، اما همانطور که می گویند همه نمایش های خوب در یک نقطه به پایان می رسند. این یکی از دست خواهد رفت.

دیگر نظرات سریال

من برنامه های تلویزیونی زیادی دیده ام اما سریال بریکینگ بد کاملاً بهترین است، بازیگران بسیار اکشن، واقع گرایانه، خوب به عنوان شخصیت های خوب و داستانی هیجان انگیز.
دانلود بریکینگ بد یکی از بهترین سریال های تلویزیونی موجود در سبک خود است. این کاملا بی عیب و نقص است. فقط اضافه می کنم که بازیگران این سریال و وینس گیلیگان در مورد برنامه های تلویزیونی به اوج کمال رسیده اند. تا ابد به یاد خواهی ماند.

این برنامه برای نسل های آینده در رده های بالای برنامه های تلویزیونی خواهد بود. مانند سوپرانو به شکل گیری تلویزیون کمک کرد و به تعیین معیار برای رقابت کمک کرد. مطمئناً برای از بین بردن این موضوع به نمایش خاصی نیاز است. کاملاً قابل تماشا است حتی اگر یک یا چند بار در سال این کار را انجام دهید.
والتر و جسی او را کشتند. جسی زمانی که ۱۸ ماه آزاد بود او را وارد مواد مخدر کرد و اگر هرگز او را نمی دید هرگز نمی مرد. همه اینها به این دلیل بود که جسی با آنها وسواس داشت و نمی توانست متوقف شود، بنابراین جین را به سمت آن بازگرداند و آنها والتر به جای انجام کاری، مرگ جین را تماشا کردند.
ممکن است از هم اکنون تا آرماگدون تمام سریال های تلویزیونی دیگر را رها کنید زیرا این یکی غیرقابل حل است. بازیگری بی عیب و نقص است طرح و خط داستان اعتیادآور است. من از تماشای این سریال پشیمان هستم زیرا هر برنامه دیگری که تماشا می کنم در مقایسه با این یک زباله است. کیفیت خیلی بالاست و من ۵ بار آن را تماشا کرده ام !
یکی از بهترین نمایش ها برای تماشا با اعضای خانواده شما است. شما را چسبیده نگه می دارد. خیلی سریع نیست، ارزش وقت شما را دارد. فکر برانگیختن در موقعیت‌های خاص، شما را به این فکر می‌اندازد که اخلاقیات کجاست. طرف هنک یا والت؟ آیا والت درست می گفت؟ چرا خانواده حمایت نمی‌کردند، بالاخره آنها هم منتفع شدند؟ آیا می‌توانست داستانی بهتر وجود داشته باشد؟

این واقعاً شگفت انگیز است که این نمایش به معنای واقعی کلمه زندگی شما را تغییر می دهد. شخصیت ها، طرح داستان، فیلمبرداری، همه چیز باورنکردنی است. اگر نمایش را دوست داشتید، باید سایر تولیدات دنیای بریکینگ بد مانند بهتره با سال تماس بگیری را ببینید.

کند بودن قسمت های اول سریال

word image 205385 3 - بررسی نظرات بینندگان سریال بریکینگ بد -

هرچه سعی کردم، هیچ چیز بدی برای گفتن در مورد این نمایش پیدا نکردم. من این سریال را برای مدت طولانی به تعویق انداختم و تمام ستایش‌هایی را که از آن دریافت کرد را به عنوان چیزی جز تمجید مردم از نمایشی که دوست داشتند، حذف کردم. اما من اشتباه می کردم. اگر نه، این یکی از بهترین سریال های تلویزیونی است. داستان، شخصیت ها، فیلمبرداری، پایان و حتی طنز در یک نمایش بسیار جدی در غیر این صورت عالی است. فقط یک بهترین نمایش تمام دوران می تواند وجود داشته باشد، و آن سریال بریکینگ بد است.

من زیاد تقدیم نمی‌کنم زیرا اکیداً توصیه می‌کنم تا حد امکان کورکورانه وارد این سریال شوید، اما به من اعتماد کنید، به افرادی که در نیمه راه اپیزود اول را تماشا نکردند زیرا سرعت آن کند و کسل‌کننده بود، وقتی می‌گویم باور کنید اپیزود اول به این معنی است که کند و خسته کننده باشد. شما کاملاً می توانید حرف من را قبول کنید زیرا زمانی یکی از آن دسته از بینندگانی بودم که به دلیل سرعت کندتر و تقریباً خسته کننده قسمت اول، در گروه بینندگانی قرار گرفتم که زودتر حذف شدند.

اما نکته اینجاست. ماهیت کند اپیزود اول نه تنها ما را برای هرج و مرج آینده آماده می کند، بلکه به ما بینشی در مورد زندگی شخصیت اصلی، والتر وایت، می دهد. یکنواختی کند و کسل کننده، تا زمانی که در قسمت اول اتفاقات واقعاً هیجان انگیز رخ می دهد، خیلی دیرتر نیست، و این تنها در زمانی است که والت واقعاً به دنیای مواد مخدر ورود خود را آغاز می کند.

هر چیز کوچکی در مورد این نمایش بسیار دقیق برنامه ریزی و فکر شده بود، و کند بودن در ابتدا دقیقاً همان چیزی است که سازندگان قصد داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.