سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مطالب سلامتی و تندرستی در نتگام
    08 شهریور 1401 - 14:52
    شناسه : 205386
    0

    وبسایت نتگام بیش از 3 سال تجربه در زمینه سلامت و تندرستی دارد. در حال حاضر به عنوان یک متخصص تغذیه به شما خدمت می کند، در مدیریت وزن، اصلاح شیوه زندگی، و کمیک، بیوگرافی بازیگران و انیمیشن تخصص دارد.

    پ
    پ

    سلامت و تندرستی زمینه ای است که به سرعت در حال تحول است و تغییرات متعددی به طور منظم در حال وقوع است. تیم بررسی کنندگان خبره سایت نتگام در ارائه مطالب دارای مهارت بالایی هستند و می‌کوشند در هر مرحله کنار شما باشند. نتگام به طور مداوم محتوایی را که می بینید بررسی و به روزرسانی می کند تا مطمئن شود اطلاعاتی که دریافت می کنید دقیق است. با تغییرات مکرری که هر روز در این زمینه مشاهده می شود، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا دقیق ترین و مرتبط ترین اطلاعات را مطابق با نیاز شما در اختیار شما قرار دهیم.

    تجربه سایت نتگام

    word image 205386 1 - مطالب سلامتی و تندرستی در نتگام -

    وبسایت نتگام بیش از 3 سال تجربه در زمینه سلامت و تندرستی دارد. در حال حاضر به عنوان یک متخصص تغذیه به شما خدمت می کند، در مدیریت وزن، اصلاح شیوه زندگی، و کمیک، بیوگرافی بازیگران و انیمیشن تخصص دارد. سایت نتگام علاوه بر اینکه یک سایت تغذیه است، یک علاقه مند به تناسب اندام و یک سایت تفریحی نیز هست. این سایت قویاً به تغذیه سالم اعتقاد دارد، مطمئن است که نوع درست انگیزه می تواند به افراد کمک کند تا در زندگی خود معجزه کنند.
    یک انسان متفکر همیشه ارزش تغذیه خوب را در زندگی یک فرد درک کرده و معتقد است، که تغذیه فقط علم تغذیه سالم نیست، بلکه هنر زندگی سالم نیز هست. او با تجربه کاری در تحقیق و توسعه و مشاوره دارای توانایی تحلیل مواد غذایی، اصلاح سبک زندگی، مدیریت وزن و مدیریت بیماری های مزمن است. نام او در نشریات، مقالات مختلف نام برده شده و دارای حق ثبت به نام خود است.

    معرفی نویسندگان مطرح در نتگام

    آنیشا میشرا : به عنوان یک بازیکن سابق بسکتبال در سطح ایالتی، آنیشا از سنین بسیار جوانی علاقه مند به تناسب اندام بوده است. او با تبدیل اشتیاق خود به حرفه، لیسانس خود را در فیزیوتراپی همراه با دیپلم در تغذیه ورزشی به پایان رساند. آنیشا با تخصص در تناسب اندام پس از زایمان، توانبخشی و تناسب اندام برای شرایط مختلف پزشکی، در چندین کارگاه آموزشی در زمینه تناسب اندام شرکت کرده است. آنیشا اکنون با نقش خود به عنوان مربی تناسب اندام توجه خود را به تبدیل تناسب اندام به یک روش زندگی در کشور و سایر نقاط جهان معطوف کرده است.
    ناهیدا : نتگام می گوید ناهیدا یک متخصص تغذیه با چندین سال تجربه است که به طور گسترده با افراد مبتلا به چاقی، دیابت و تیروئید کار می کند. علاوه بر این، او با سازمان های غیردولتی حامی بیماران سرطانی از طریق ارائه مشاوره تغذیه به آنها همکاری کرده است. او پس از پایان تحصیلات تکمیلی خود در رشته رژیم غذایی و تغذیه کاربردی از دانشگاه بمبئی را در خدمات مراقبت های بهداشتی به پایان رساند. ناهیدا همچنین یک مربی گواهی دیابت از مرکز بین المللی دیابت است. ناهیدا که در حال حاضر یک متخصص تغذیه است، مشتاقانه منتظر است تا با لذت بردن از سفر، به افراد اجازه دهد وزن خود را از ذهن و بدن خود دور کنند.

    معرفی دیگر افراد در وبسایت نتگام

    word image 205386 2 - مطالب سلامتی و تندرستی در نتگام -

    یکی دیگر از افرادی که در وبسایت نتگام معرفی خواهیم کرد سراوانان شارو است. سراوانان شارو یک مربی شخصی دارای گواهینامه با علاقه به بدنسازی است. شارو با ترکیب عشق به تناسب اندام با حرفه خود، گواهینامه خود را در تغذیه ورزشی، و تغذیه توانبخشی و شفابخش دریافت کرد. او که در حال حاضر یک مربی استاد است، در مدیریت وزن، تمرینات ماراتن و توانبخشی فیزیکی تخصص دارد. شارو در بیش از ده سال تجربه خود همواره بر این باور است که ذهن فرد باید بر بدن خود کنترل داشته باشد تا بتواند زندگی سالمی داشته باشد. او همچنان به دنبال علاقه خود است و در عین حال به اطرافیانش کمک می کند تا اهداف تناسب اندام خود را محقق سازند.
    به عقیده او، زندگی سالم بهتر از دور ماندن از بیماری است. او معتقد است که نیاز به حفظ سلامت روانی و عاطفی در کنار سلامت جسمانی آنها وجود دارد. به عنوان یک مربی رژیم غذایی، به دنبال ایجاد نظم و انضباط بیشتر در عادات غذایی مشتریانش است تا در بلند مدت به اهداف آنها کمک کند. شارو قویاً معتقد است که بیرون سالم با باطن سالم آغاز می شود. او به عنوان یک متخصص تغذیه بالینی و متخصص تغذیه ورزشی، قصد دارد علم پیچیده تغذیه را به اطلاعات قابل درک و تشریفات روزمره تبدیل کند. او قصد دارد با در نظر گرفتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت یک فرد، با ایجاد برنامه های غذایی سفارشی که از نظر پزشکی ایمن هستند، به مشتریان خود کمک موثری کند.
    به گفته سایت نتگام توصیه شارو به هر کسی که به دنبال یک سبک زندگی سالم است این است که به سه کلمه اعتقاد راسخ داشته باشد و همیشه آنها را شعار دهد: بله من می توانم! او می گوید، این شما را سرشار از انرژی مثبت می کند و به شما کمک می کند تا بر تمام موانعی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرند، غلبه کنید. با هدف آموزش دادن به مشتریان خود در مورد جنبه های مختلف تغذیه و اطمینان از اتخاذ عادات غذایی سالم، او همچنین قصد دارد در طول سفر مشتریان خود را انتخاب کند.

    دیگر توصیه های سلامتی

    نتگام اعتقاد دارد به بدنت گوش کن، برای به دست آوردن ظاهر، آن را زیاد اذیت نکنید. شرادا موعظه می کند اهداف دائمی داشته باشید و برای دستیابی به آنها تلاش کنید. او به عنوان یک معتقد به رویکرد تغذیه، می گوید، تغذیه نه فقط برای تندرستی، بلکه مهمتر از همه، برای پیشگیری و مراقبت از بیماری ها و کسالت ها شایسته است. به عنوان یک مربی رژیم غذایی، هدف او این است که به مشتریانش کمک کند تا مفهوم زندگی سالم زندگی شاد را درک کنند و اطمینان حاصل کند که آنها هم همین طور هستند.
    به گفته او تلاش برای بهتر بودن از دیروز، کلید دستیابی به هر هدفی است که پیش روی شماست. او به عنوان یک مشاور سبک زندگی، قصد دارد به دوستان خود کمک کند تا عاداتی مانند تغذیه و ورزش منظم را برای بهبود سبک زندگی خود به طور کلی برای فردایی بهتر ایجاد کنند. او همچنین قصد دارد به دوستان و همکارانش احساس خوبی از درون به بیرون بدهد و تغییر مثبتی در زندگی کلی آنها ایجاد کند.
    او که در دوران نوجوانی با مشکلات وزن، آکنه و سایر مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می کرد، توانست با تغییر در سبک زندگی بر این مشکلات غلبه کند. موفقیت او باعث شد که این موضوع را به طور حرفه ای دنبال کند، و او را به مدرک لیسانس در علوم خانگی و سپس کارشناسی ارشد در غذا و تغذیه از کالج دهلی رساند. امیدوارم از این مطلب که توسط وبسایت نتگام جمع آوری شده بود رضایت داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.