پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جلوبندی پراید را گران نخرید!
    09 شهریور 1401 - 13:12
    شناسه : 205435
    1

    جلوبندی پراید یکی از قطعاتی است که خواسته یا نا خواسته مورد نیاز طیف وسیعی از جامعه است. بیش از 26 سال است که این خودرو در بازار ایران خرید و فروش می شود و قطعات آن نیز باید تا زمانی که این خودرو در کشور وجود دارد تولید شود.

    پ
    پ

    index.jpg

    جلوبندی پراید یکی از قطعاتی است که خواسته یا نا خواسته مورد نیاز طیف وسیعی از جامعه است. بیش از 26 سال است که این خودرو در بازار ایران خرید و فروش می شود و قطعات آن نیز باید تا زمانی که این خودرو در کشور وجود دارد تولید شود.

    با گرانی پراید قطعات یدکی و جلوبندی پراید نیز گران شد و خرید آن برای مردم کمی سخت شد؛ به همین دلیل ما به شما کمک می کنیم که قطعات خودرو را با قیمت واقعی خریداری کنید. یعنی شما دقیقا پول به قیمت واقعی کالا می دهید و هیچگونه هزینه دیگری مانند انبار داری، حمل و نقل و… روی قیمت محصول تاثیر نمی گذارد.

    از کجا باید جلوبندی پراید را با چنین ویژگی هایی خرید کنیم؟

    بهترین روش خرید قطعات جلوبندی، خرید از خود کارخانه است اما سوال این جا است آیا تولید کننده حاضر است قطعات خودرویی را به صورت تک هم بفروشد؟ چون روال کار تولید کننده ها فروش به صورت عمده است و کمتر کسی حاضر می شود فروش جزئی داشته باشد. خوشبختانه با بررسی شرکت های جلوبندی پراید متوجه شدیم، شرکت هایی وجود دارند که فروش مستقیم را به برنامه خود اضافه کرده اند. یکی از شرکت های بزرگ و مطرح تولید کننده قطعات جلوبندی پراید شرکت پارت لوکس است که علاوه بر فروش عمده به فروشگاه های مجاز و شرکت هایی که در بازار فعالیت دارند به صورت مستقیم محصولات خود را در سایت رسمی خود در میان مصرف کنندگان توزیع می کند. کافی است قیمت و کیفیت جلوبندی پراید را در سایت های بزرگ مانند دیجیکالا، پارت لوکس، ترب، دیوار، باسلام و… مشاهده کنید؛ بعد از مقایسه متوجه خواهید شد خرید از خود تولید کننده چه مزیت هایی دارد.

    پارت لوکس با استفاده از فروش مستقیم در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرده است. یعنی مشتری هیچ مبلغی را به خاطر انبار داری، حمل و نقل و … نمی پردازد و هیچ واسطه ای در بین وجود ندارد که در صدی افزایش قیمت تحت عنوان سود روی آن قرار دهد. همین عامل سبب شد تمامی قیمت های پارت لوکس رقابتی شود و بازار را برای رقیبان کمی تنگ تر کند.

    پارت لوکس علاوه بر فروش مستقیم با قیمت منصفانه برای محصولات خود، خدمات پس از فروش نیز قرار داده است. به این معنا که خرید از پارت لوکس چه به صورت عمده و چه تک در واقع اولین قدم برای ارتباط با این مجموعه است. شرکت پارت لوکس برای محصولات خود یک سال گارانتی بی قید و شرط قرار داده است که از جمله خدمات پس از فروش این مجموعه می باشد. علاوه بر این موضوع اگر در طول مدت گارانتی مشکلی برای قطعه خریداری شده پیش بیاید این شرکت خود را موظف می داند تا علاوه بر تعویض قطعه، اجرت باز و بست کردن و تعویض آن را نیز پرداخت کند. پارت لوکس مدعی است که مشتری نباید هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت کند.

    خرید جلوبندی به صورت جزئی

    خرید مستقیم از کارخانه علاوه بر این که موجب می شود مشتری با پایین ترین قیمت ممکن محصول را خریداری کند سبب می شود تولید کننده به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشد و انتقادات و پیشنهادات مشتریان را دریافت نماید تا بتواند خدمات بهتری را ارائه دهد.

    خرید قطعات جلوبندی به صورت عمده

    بسیاری از فروشگاه های بزرگ به دنبال این هستند که قطعات جلوبندی خود را از جایی تامین کنند که اطمینان بیشتری به آن ها بدهد. دو فاکتور مهم برای این دسته از افراد اولویت بسیاری دارد. اولین چیزی که خیلی مهم است برای فروشندگان قطعات خودرویی کیفیت مطلوب محصول و خدماتی است که ارائه می دهد. گارانتی یک ساله محصول به همراه پرداخت اجرت تعویض می تواند خیال فروشندگان را راحت کند چرا که فروشنده می تواند محصول خود را به صورت ضمانتی به مشتری تحویل دهد. دومین امر مهم برای فروشگاه ها قیمت محصولات است از آن جا که پارت لوکس تمامی قیمت های خود را به صورت رقابتی قیمت گذاری کرده است شما می توانید به راحتی محصولات خود را با قیمت مناسب به مشتریان خود تحویل بدهید تا بتوانید زنجیره ای از مشتریان راضی برای خود ایجاد نمایید.

    اعطای نمایندگی شرکت پارت لوکس

    شرکت پارت لوکس به عنوان تولید کننده انواع قطعات جلوبندی ازابتدای سال 1401 اقدام به اعطای جلوبندی خودرو کرده است. امروز در بسیاری از شهرهای ایران پارت لوکس نمایندگان قدرتمندی دارد ولی خوشبختانه هنوز فرصت باقی است و شما می توانید نماینده پارت لوکس در شهر خود باشید. لازم به ذکر است در شهرستان ها فقط به یک نفر نمایندگی اعطا می شود اگر می خواهید از این فرصت محدود استفاده کنید و نماینده پارت لوکس در شهر خود باشید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و از این فرصت طلایی بهترین استفاده را ببرید.

    شرایط اعطای نمایندگی پارت لوکس آسان است فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و از این فرصت ویژه و خدمات شرکت بهره مند شوید:

    مدیریت: ۰۹۱۵۵۶۷۸۹۱۰

    پشتیبانی: ۰۹۱۵۲۵۰۵۰۹۰

    منبع: پارت لوکس (https://part-lux.ir/)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.