×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

در حال حاضر رنگها و طرحهای متنوعی از روفرشی در بازار وجود دارد که توصیه می کنیم رنگ و طرح متناسب با وسایل خانه خود انتخاب نمایید تا بتوانید هماهنگی را در محیط خود ایجاد نمایید.

حتما در انتخاب روفرشی به نوع بافت آن توجه داشته باشید، روفرشیهایی را تهیه کنید که از گره های ریز در تعداد بالا تولید شده باشند همچنین از کیفیت و دوام آنها مطمئن شوید. در هنگام خرید حتما به عدم وجود پارگی یا زدگی در بخشهای مختلف آن توجه کنید.

هنگام خرید آنها باید به اندازه روفرشی توجه لازم را داشته باشید روفرشیها در اندازه های ۳ متری، ۶ متری، ۲ متری و ۱۲ متری در بازار وجود دارد توجه داشته باشید که روفرشی شما باید کاملاً مناسب با شکل و ابعاد فرش شما باشد.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\de482ce425350ed4a183647c841af216-1.jpg

در بین روفرشیهای مختلف قیمت روفرشی ابریشم بسیار مناسب می باشد که می ‌توانید آن را بر روی انواع و اقسام فرشهای خود پهن کنید و ضمن اینکه از فرش خود بهتر و بیش تر نگهداری می ‌کنید، می ‌توانید لکه فرش را هم با استفاده از آن بپوشانید.

شما می ‌توانید با استفاده از روفرشی از رنگ فرش خود محافظت کرده و از تابش نور خورشید و ایجاد رنگ پریدگی در آن جلوگیری نمایید از طرفی می توانید عیوب فرش با استفاده از آنها کاملاً بپوشانید و از لکه شدن فرش پیشگیری کنید همچنین می توانید از کثیفی و خاک گرفتن فرش جلوگیری نمایید و به تعداد دفعات کم تری فرش خود را بشویید.

روفرشی ابریشم یزد

نه تنها امروزه بلکه از دیرباز تاکنون یکی از وسایلی که در تمام خانه های ایرانی نقش بسیار مهمی داشته، روفرشی بوده است که انواع متفاوت آن از جمله ابریشمی و روفرشی ضد آب را در تمامی شهرها از جمله یزد و سایر نقاط می توانید در زیباترین و بهترین رنگها و طرحها مشاهده کنید.

با بالا رفتن قیمت فرش و همچنین تمایل مردم به خرید انواع روفرشی لذا صنعتگران این بخش انواع روفرشیهای بسیار زیبا را که شباهت بسیار زیاد به فرش دارد به بازار عرضه کرده اند که تا حدی آنها را زیبا طراحی کرده‌ اند که همانند فرش به خانه جلوه ای بسیار لوکس داده است.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\New-Project-30.jpg

از جمله ویژگیهایی که روفرشی ابریشم یزد دارد و آن را از دیگر روفرشیها متمایز کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این روفرشی بسیار لطیف، نازک و سبک وزن می باشد.
  • دارای شستشوی بسیار راحت می باشد و به سادگی می توانید آن را تمیز کنید.
  • طرح و نقش آن بسیار زیبا تر و ظریف تر از سایر روفرشیها می باشد.
  • این روفرشی به دلیل وزن بسیار کمی که دارد شاید به طور دائم سر بخورد و جمع شود.
  • در بسیاری از خانه های مدرن از انواع مدلهای آن به عنوان یک فرش زیبا برای تغییر دادن دکوراسیون استفاده می شود.

همانطور که می دانید شستشوی مداوم فرشها سبب خراب شدن آنها و در نتیجه کاهش طول عمر آنها می شود اما با این روفرشی دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

به خاطر تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، شما قادر خواهید بود تا مدلی را انتخاب کنید که متناسب با وسایل خانه شما باشد زیرا ست بودن وسایل با هم سبب بسیار لوکس تر شدن خانه می شود و این به شما حس خوب آرمش را هدیه می دهد.

 

روفرشی ابریشم کشدار

با توجه به اینکه نمی شود فرزندان را در خانه حبس کرد تا کاری نکنند و ممکن است فرش را با هر وسیله یا غذایی کثیف کنند روفرشی کشدار از جنس ابریشم گزینه مناسب و معقولی برای جلوگیری از کثیف شدن گلیم فرش است در اینصورت به کودکتان هم سخت نمی گذرد و راحت به بازی و کنجکاوریهای دوران کودکی خود می پردازد.

روفرشیها از آن دسته از محصولاتی هستند که ۱۰۰ درصد از مواد اولیه ایرانی تهیه می شوند و این مسئله باعث می شود قیمت آن نسبت به سایر محصولات وارداتی مناسب تر باشد.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\7682938e0d8db9090d32002fdf1e3015-e1658907280967.jpg

از روفرشی در سفر هم به عنوان زیرانداز استفاده می شود که در این بین روفرشی ابریشم کشدار هم بسیار سبک است و هم شست و شوی آن به راحتی انجام می شود.

برای جلوگیری از نامرتب شدن روفرشی یا برایش کش بدوزید و یا سعی کنید با استفاده از پایه های مبل و وسایل دیگر منزل آنها را فیکس کنید، روفرشیهای مخمل ابریشم و یا شنل ابریشم به نسبت روفرشی ابریشمی کلفت تر و سنگین تر است از همین رو کمتر از ابریشمی سر می خورد و جمع می شود، جنسشان نیز نرم تر است، روفرشیهای مخمل از مدل روفرشیهای پرفروش در بازار هستند جنسشان هم نخ معمولی و یا مخمل است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.