سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41417 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین مجموعه ارائه دهنده رولیک از رولیک پیشتاز
    12 شهریور 1401 - 20:13
    شناسه : 205670
    0

    یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که رولیک‌ها در حین کارایی خود ممکن است اسیب ببینند و باید توجه داشته باشیم تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم. رولیک‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی خود کارایی مخصوص خود را دارد.

    پ
    پ

    بهترین مجموعه ارائه دهنده رولیک از رولیک پیشتاز

    رولیک پیشتاز یکی از معتبرترین شرکت‌ها در راستای فروش و عرضه عمده انواع رولیک از جمله:

    1. رولیک صنعتی
    2. رولیک مخروطی
    3. رولیک تعویضی یا جوش
    4. رولیک گالوانیزه پایه رولیک
    5. غلطک درام
    6. میز رولیک
    7. نوار نقاله

    تولید کننده انواع رولیک:

    هدف شرکت جلب رضایت مشتریان و حمایت از آن‌ها است که تا به حال در این حیطه موفق بوده این شرکت تمامی محصولات خود را به تمام نقاط ایران در کوتاه‌ترین زمان ارسال می کند.

    رولیک‌ها در صنعت امروز نقش زیادی دارند و یکی از نیازهای اساسی تمامی کشور‌ها است.سازنده رولیک پرکاربرترین نقش را دارد به همین خاطر سازندگان رولیک کشورمان در زمینه تولید و توزیع قطعات با کیفیت مناسب این محصول باید توانایی زیادی داشته باشند، تا بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند و همچنین قابلیت رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند.

    اگر بخواهیم در مورد کارایی رولیک صحبت کنیم می‌توان از آن برای به حرکت در آوردن نوار نقاله‌ها اشاره کرد و همچنین کارایی دیگر آن اصطلاک مواد در سطح نوار نقاله است.

    یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که رولیک‌ها در حین کارایی خود ممکن است اسیب ببینند و باید توجه داشته باشیم تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم. رولیک‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی خود کارایی مخصوص خود را دارد.

    به همین دلیل باید در هنگام خرید این محصول این قضیه را در نظر بگیریم. رولیک‌ها نقش زیادی در نوار نقاله‌ها دارند و به همین دلیل سایز رولیک‌ها در نوار نقاله‌ها استفاده می کنند هم متفاوت است.

    انواع رولیک:

    1. رولیک تعویضی با جوش

    رولیک تعویضی با جوش دارای عمرمفید‌‌تر و بیش‌تری نسبت به رولیک‌های معمولی پرسی می‌باشد چرا که رولیک‌های تعویضی با جوش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

    رولیک‌های تعویضی را می‌توان در نوع‌های مختلف مثل رولیک‌های لاستیکی، ضربه‌گیر و تفلنی در اندازه و سایزهای مختلف تولید کرد .

    1. رولیک مخروطی

    رولیک مخروطی یکی از انواع غلطک کانوایرها است. تفاوت قطر در دو انتهای رولیک باعث ایجاد شکل مخروط می شود. این شکل مخروطی باعث شده است که این نوع رولیک را مخروطی بنامند.

    1. رولیک صنعتی استیل:

    بیش‌ترین کاربرد رولیک استیل در کارخانه‌جات مواد غذایی و دارویی است .یعنی عمده تولید رولیک استیل برای استفاده در کارخانه‌های دارو و مواد غذایی است. می توان گفت رولیک استیل به علت روان بودن و سبک بودن در تمامی کارخانه‌های شویندگی،دارویی، فرودگاه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    از ویژگی‌هایی که باعث افزایش وبیش‌تر شدن عمر رولیک استیل وبلبرینگ می‌شود این است که رولیک استیل به صورت بالانس شده کامل در خدمت مشتری قرار می‌گیرد .

    گروه صنعتی رولیک پیشتاز آماده تولید انواع رولیک صنعتی استیل بوده و متناسب با نیاز و سفارش مشتری به تولید انواع آن می‌پردازد.

    1. رولیک دنده‌ای زنجیری

    از دیگر انواع رولیک می توان به مدل دنده‌دار اشاره کرد که آن را رولیک دنده‌ای زنجیری می‌نامند.این نوع رولیک با نام‌های دیگری چون رولیک دنده‌دار و رولیک چرخ دنده نیز شناخته می‌شود.

    رولیک چرخ دنده نسبت به رولیک‌های دیگر کاربرد کمتری دارد. بیش‌ترین کاربرد این رولیک در ساخت دستگاه‌های نوار نقاله غلطکی ( رولیکی) است.

    word image 205670 1 - بهترین مجموعه ارائه دهنده رولیک از رولیک پیشتاز -

    1. پایه رولیک

    یکی از اجزای نوار نقاله‌ها پایه رولیک‌ها هستند که رولیک‌ها روی آن قرار می‌گیرند .طرز قرار گرفتن آن‌ها به روی پایه رولیک‌ها متفاوت است چون به نوع نوار نقاله بستگی دارد .

    وقتی می خواهیم یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم یا بسازیم باید به شرایط زیر دقت کرد:

    1. برا اساس حجم و وزن آن مقدار باری که قراره روی نوار نقاله باشد را انتخاب کرد .
    2. محل یا محیط کاری که شکل واندازه سطح نوار نقاله مورد استفاده قرار می‌گیرد .
    3. شکل و اندازه سطح نوار نقاله که مورد استفاده قرار می‌گیرد .
    4. نوار نقاله با چه سرعتی می‌تواند کالا‌ها را جا‌‌ به‌جا کند .

    پایه رولیک ها انواع مختلفی دارند:

    • وسط
    • کنار
    • کشویی زیر نوار
    • وسط چاک‌دار بلند
    • وسط چاک‌دار کوتاه
    • کنار جوشی
    • هشتی منظم
    • هشتی نامنظم
    • هشتی سوراخ‌دار
    • وسط سوراخ‌دار
    1. غلطک درام

    غلطک‌های درام صنعتی یک درام فولادی 55 گالنی (210 لیتری) را در کنار خود می‌چرخانند تا مخلوطی ملایم در داخل درام ایجاد شود. درام‌های مهر و موم شده این امکان را فراهم می کند تا رسوب و مواد با ارزش را دوباره به حالت تعلیق برگردانید ، آلودگی را از بین ببرید و خطرات قرار گرفتن در معرض خطرات مرتبط با میکسرهای درج را کاهش دهید.

    از مهم‌ترین اجزای کانوایرها می توان به غلطک‌ها اشاره کرد ، که این امکان را فراهم می‌کنند که تسمه چرخش را فراهم کند. به غلطک نوار نقاله، پولی نیز می‌گویند . کانوایرها دارای دو غلطک در ابتدا و انتهای خود دارند، که غلطک‌های اصلی هستند و با استفاده از نیروی یک الکتروموتور، که باعث انتقال قدرت چرخش به تسمه نوار نقاله می‌شود.

    در کانوایرها، هم چنین علاوه برغلطک ابتدایی و انتهایی که گفته شد، در میان مسیر ،رولیک‌ها یا هرزگردهای زیادی وجود دارند که باعث هدایت شدن تسمه کانوایر بهتر در طول مسیر می‌شود.

    1. میز رولیک

    میز رولیک درواقع گرداننده رولیک‌ها و فراهم کننده صفحاتی به جهت چرخش کانوایرها هستند که برای موقعیت یابی سریع و گردش ، محصولات را به راحتی می‌چرخاند و غالبا در تقاطع‌های نوار نقاله و ایستگاه های خط تولید استفاده می‌شود و به گونه ای طراحی می‌شود تا بار توزیع شده به طور مساوی در همه بخش‌های آن قرار گیرد.

    1. نوارنقاله

    نوار نقاله در قرن 19 برای اولین بار در استخراج سنگ‌ها از معدن مورد استفاده قرار گرفت . قبلا در هنگام بار گیری ریل‌های واگن مورد استفاده قرار گرفت ، اما امروزه از صنایع دیگری جز معادن استفاده می‌شود . برای مثال در فرودگاه‌ها برای جابه‌جایی و تخلیه وسایل مسافرین .

    نوار نقاله به شکل‌های مستقیم، دایره‌ای، یا منحنی وجود دارد .

    word image 205670 2 - بهترین مجموعه ارائه دهنده رولیک از رولیک پیشتاز -

    ما می‌خواهیم با کمترین هزینه بالاترین کیفیت را ارائه دهیم.

    همانطور که می‌دانید کیفیت و کمیت هردو باهم به عنوان یک اصل مثبت مطرح هستند. اینکه ما چقدر هزینه کنیم و چه کاری را تحویل بگیریم بسیار مهم است. شرکت ما همواره سعی دارد با کمترین هزینه ممکن بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند تا جلوی هزینه ها و خسارات اضافی گرفته شود.

    جهت مشاوره و یا خرید رولیک می توانید از طریق شماره های زیر با ما در رولیک پیشتاز در ارتباط باشید.

    02155844499

    02155859193

    09129452682

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “بهترین مجموعه ارائه دهنده رولیک از رولیک پیشتاز”
    1. مقاله خیلی خوب و جامعی بود.
      با تشکر از عوامل رولیک پیشتاز بابت ارائه این محتوای عالی

      پاسخ
    2. سلام وقت بخیر
      دوست گرامی آیا شما فروش به صورت عمده هم دارید؟
      لطفا اطلاع بدید از طریق ایمیل بهم و یا راه ارتباطی پیشنهاد بدید برای خرید ممنون…

      پاسخ
    3. با عرض سلام و وقت بخیر
      بابت تشکر از متن کامل و مفیدتون پیام میزارم
      لطفا آدرس سایت رو هم قرار بدید.

      پاسخ
    4. سلام وقت بخیر بابت خرید رولیک و گرفتن مشاوره پیام میدم ایا شما مشاوره حرفه ای و مجرب ای دارید که در انتخاب رولیک بهم کمک کنه؟

      پاسخ
    5. بابت محتوای کوتاه و مفید ارائه شده متشکرم.

      پاسخ
    6. سلام وقت بخیر ممنون از مقاله مفید و کاملتون

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.