شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آرد ذرت بدون گلوتن ارگانیک
    15 شهریور 1401 - 1:42
    شناسه : 205855
    0

    بسیاری از شما عزیزان بسته های آرد ذرت و ذرت منجمد را در فروشگاه ها دیده اید اما با آن و موارد استفاده آن آشنایی ندارید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله با این مباحث آشنا شویم آرد ذرت ساده ارگانیک خوب را بشناسیم و آن را بررسی کنیم.

    پ
    پ

    آرد از انواع خوراکیهایی است که به صورت روزانه از انواع آن در خانه، نانواییها، قنادیها و غیره استفاده می کنیم و آرد ذرت سفید بدون گلوتن تراریخته نمونه ای از این محصول با مصرف بسیار زیاد می باشد معمولا با ساییدن و پودر کردن دانه های خوراکی می توان آرد را به دست آورد.

    تولید کنندگان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا نمونه های کاملا ارگانیک از آرد ذرت را با رنگ زرد و نمونه های تراریخته و نمونه هایی از آرد ذرت را همراه با گلوتن تولید و به صورت بسته بندی شده به بازار ارائه نمایند زیرا هر نمونه از این محصولات در بخشی دارای استفاده و مصرف می باشد و هر فرد به نسبت نوع مصرف خود می تواند از انواع این محصولات خریداری و استفاده نماید.

    word image 205855 1 scaled - آرد ذرت بدون گلوتن ارگانیک - آرد ذرت

    در مقابل آرد ذرت سفید آرد ذرت بدون گلوتن یا آرد ذرت ارگانیک و کاملا طبیعی را داریم.

    با فرا رسیدن فصل جمع آوری ذرت از مزارع بخشی از دانه‌ های ذرت را خشک و برای تبدیل به آرد استفاده می کنند.

    دانه های خشک ذرت منجمد کیلویی به همان صورت و بدون این که با مواد دیگر یا افزودنیهای دیگری ترکیب شود وارد دستگاه آسیاب شده و به آرد تبدیل می شود.

    این محصول کاملا طبیعی و از رنگ زرد برخوردار است و اصطلاحا به این نوع آرد، آرد ذرت بدون گلوتن گفته می شود، که افرادی که به گلوتن حساسیت دارند می توانند از این نوع آرد ذرت استفاده نمایند.

    به نظر می رسد که این نوع آرد، آردی کاملا سلامت تر باشد زیرا به صورت طبیعی تولید شده است.

    آرد ذرت ارگانیک

    بسیاری از شما عزیزان بسته های آرد ذرت و ذرت منجمد را در فروشگاه ها دیده اید اما با آن و موارد استفاده آن آشنایی ندارید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله با این مباحث آشنا شویم آرد ذرت ساده ارگانیک خوب را بشناسیم و آن را بررسی کنیم.

    آرد ذرت را از آسیاب کردن دانه های کامل ذرت خشک شده تولید می کنند که حاوی پوست، جوانه و آندوسپرم ذرت است؛ این آرد معمولا زرد رنگ است اما بسته به نوع ذرتی که استفاده می شود ممکن است سفید، کرمی یا آبی نیز باشد، بافت آن ریز و صاف است و شباهت بسیاری به آرد گندم دارد.

    word image 205855 2 scaled - آرد ذرت بدون گلوتن ارگانیک - آرد ذرت

    در قسمت بالا مواردی از استفاده از آرد ذرت را بیان کردیم حال کمی در مورد آرد ذرت ارگانیک صحبت می کنیم و بعد از آن بقیه موارد استفاده از آرد ذرت و پودر نشاسته ذرت را بررسی می کنیم برای شروع باید بگوییم به صورت کلی محصولات ارگانیک محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشد با سیستم طبیعی هماهنگ بوده و از چند سال قبل در خاک آن هیچ گونه سم زده نشده و فقط مواد طبیعی مانند کمپوست گیاهی برای تقویت محصولات مورد استفاده قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

    آرد ذرت مشهد

    یکی از مهمترین گروه های مواد غذایی را غلات تشکیل می دهند که آرد ذرت هم در همین دسته قرار گرفته و با توجه به کارخانه های متعددی که در شهرهای شیراز، تبریز و مشهد مشغول به فعالیت هستند به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.

    جالب است بدانید آرد گندم و ذرت فقط مصرف خوراکی نداشته و در صنایع دیگری مانند شوینده های مربوط به نظافت منزل و یا حتی تولید لوازم آرایشی هم کاربرد دارد به این ترتیب این نوع آرد موارد استفاده گسترده ای پیدا کرده و در صنایع گوناگون یا به عنوان مکمل و یا ماده اولیه مصرف می شود.

    word image 205855 3 scaled - آرد ذرت بدون گلوتن ارگانیک - آرد ذرت

    از دیگر نکات مثبت و کاربردی آرد ذرت مشهد تولید شده در مشهد می توان به استفاده از آن در صنایع آرایشی اشاره کرد به عنوان مثال اگر حجم بسیار اندکی از آرد ذرت به مایع ریمل اضافه شود به آن قابلیت حجم دهندگی داده و مژه ها پرپشت و حجیم به نظر می رسند این کار را حتی در منزل هم می توان انجام داد.

    در موارد بهداشتی هم آرد ذرت به کمک تمیز کردن خانه آمده و بهترین راهکار برای از بین بردن لکه های روغن و یا لکه های جوهر از روی فرش موکت و یا مبلمان است فقط کافیست مقداری آرد ذرت را به مدت 24 ساعت بر روی لکه گذاشته و سپس آن را از محل پاک کرده و شاهد ناپدید شدن لکه باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.